CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Vyriausioji tarnybinės etikos komisija
188736355
Vilniaus g. 27, Vilnius
Vilnius
01119
LT
Asmuo ryšiams: Inga Pankienė
Telefonas: +370 68469658
El. paštas: inga@vtek.lt
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.vtek.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=507917
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

LOBISTINĖS VEIKLOS DUOMENŲ TVARKYMO INFORMACINĖS SISTEMOS MODERNIZAVIMO PASLAUGŲ PIRKIMAS
Nuorodos numeris:  LOBIS MODERNIZAVIMO PASLAUGOS
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

72211000  -  Programavimo paslaugos, susijusios su sistemomis ir vartotojo programine įranga
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkančioji organizacija, siekdami užtikrinti jai pavestą lobistinės veiklos priežiūrą Lietuvoje, įgyvendina projektą „Lobistinės veiklos duomenų tvarkymo informacinės sistemos modernizavimas“, kurio apimtyje siekiama modernizuoti ir įdiegti Lobistinės veiklos duomenų tvarkymo informacinę sistemą (toliau – LOBIS). Paslaugų etapai: inicijavimas; detali analizė; projektavimas; kūrimas (konstravimas), diegimas testavimo aplinkoje, priėmimo testavimas, diegimas gamybinėje aplinkoje, mokymai, bandomoji eksploatacija, LOBIS IS pridavimas; garantinė priežiūra; ataskaitų rengimas.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 82000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

72211000  -  Programavimo paslaugos, susijusios su sistemomis ir vartotojo programine įranga
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Vilniaus g. 27, LT-01402 Vilnius
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkančioji organizacija, siekdami užtikrinti jai pavestą lobistinės veiklos priežiūrą Lietuvoje, įgyvendina projektą „Lobistinės veiklos duomenų tvarkymo informacinės sistemos modernizavimas“, kurio apimtyje siekiama modernizuoti ir įdiegti Lobistinės veiklos duomenų tvarkymo informacinę sistemą (toliau – LOBIS). Paslaugų etapai: inicijavimas; detali analizė; projektavimas; kūrimas (konstravimas), diegimas testavimo aplinkoje, priėmimo testavimas, diegimas gamybinėje aplinkoje, mokymai, bandomoji eksploatacija, LOBIS IS pridavimas; garantinė priežiūra; ataskaitų rengimas.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 82000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 7
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Visos paslaugos pagal sutartį turi būti suteiktos (išskyrus garantinį aptarnavimą) per 7 mėnesius nuo sutarties pasirašymo, bet ne vėliau kaip iki 2020 m. gruodžio 4 d.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Pirkimo vykdytojas reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD) - aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų pirkimo dokumentuose.
Tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimą įrodančių dokumentų bus prašoma tik iš ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio tiekėjo.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutarties vykdymo sąlygos pateiktos pirkimo dokumentuose (priedas Nr. 3).
Sutarties tinkamas įvykdymas yra užtikrinamas banko, kredito unijos arba draudimo bendrovės garantija. Garantijos (laidavimo) suma: 5 (penki) procentai nuo pirkimo sutarties vertės su PVM.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2020-05-11
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2020-05-11
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Vilniaus g. 27, LT-01402 Vilnius
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

Pirkimas finansuojamas Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšomis, iš Valstybės investicijų 2020-2022 metų programos
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2020-04-09

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?