CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Lietuvos bankas
188607684
Gedimino pr.6
Vilnius
01103
LT
Asmuo ryšiams: Giedrius Ruseckas
Telefonas: +370 52680310
El. paštas: gruseckas@lb.lt
NUTS kodas:  LT011 -  Vilniaus apskritis
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.lb.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=505496
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)

Pagrindinė veikla

Ekonomikos ir finansų reikalai

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Teisės aktų internetu teikimo paslaugų pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

72319000  -  Duomenų teikimo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkamos teisės aktų, teisės aktų projektų ir teismų praktikos informacijos su integruotu teisės aktų klasifikacijos moduliu paieškos sistemos paslaugos.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

72319000  -  Duomenų teikimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT01 -  Sostinės regionas
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkamos teisės aktų, teisės aktų projektų ir teismų praktikos informacijos su integruotu teisės aktų klasifikacijos moduliu paieškos sistemos paslaugos.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 36
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas (kiekvienas tiekėjų grupės narys, jei pasiūlymą teikia tiekėjų grupė), taip pat pasiūlymo teikimo metu žinomi subtiekėjai, kurių pajėgumais tiekėjas remiasi teikdamas pasiūlymą, privalo pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD) (Pirkimo sąlygų 4 priedas) – aktualią deklaraciją pagal VPĮ 50 straipsnio reikalavimus, pasiekiamą adresu: http://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/. EBVPD pildymo rekomendacijos pateiktos http://vpt.lrv.lt/lt/naujienos/ebvpd-pildymo-rekomendacijos.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Tiekėjas įsipareigojimus pagal sutartį pradeda vykdyti nuo sutarties įsigaliojimo dienos, bet ne anksčiau kaip nuo 2020-06-01.
Sutarties kainos apskaičiavimo būdas – fiksuoto įkainio.
Sutarties įvykdymas užtiktinamas netesybomis.
Perkančioji organizacija sumoka tiekėjui už tinkamai suteiktas paslaugas ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo PVM sąskaitos faktūros gavimo „E. sąskaita“ sistemoje.
Jei tiekėjas vėluoja suteikti paslaugas per Sutartyje nustatytą terminą ir (arba) ištaisyti paslaugų trūkumus per perkančiosios organizacijos nurodytą terminą, jis perkančiajai organizacijai už kiekvieną uždelstą kalendorinę dieną moka 0,02 procento dydžio delspinigius, skaičiuojamus nuo bendros sutarties sumos (su PVM).
Jei perkančioji organizacija vėluoja atsiskaityti už tinkamai ir laiku suteiktas paslaugas, jis tiekėjui už kiekvieną uždelstą kalendorinę dieną moka 0,02 procento dydžio delspinigius, skaičiuojamus nuo vėluojamos sumokėti sumos (su PVM).

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2020-04-09
Vietos laikas:  13:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2020-04-09
Vietos laikas:  13:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Susipažinimo su pasiūlymais komisijos posėdyje tiekėjai nedalyvauja ir perkančioji organizacija neteikia informacijos tiekėjams apie pasiūlymus pateikusius tiekėjus, pasiūlytas kainas.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2020-03-26
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?