Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Aplinkos apsaugos agentūra
188784898
A. Juozapavičiaus g. 9, LT-09311 Vilnius
Vilnius
09311
LT
Asmuo ryšiams:
Anželika Naruševičienė
Telefonas:
+370 46410450
El. paštas:
anzelika.naruseviciene@aaa.am.lt
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
http://gamta.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5346
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=511355Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=511355&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Aplinka
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Ichtiofaunos ir vandens floros (makrofitų ir fitobentoso) tyrimų paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
73000000
-
Mokslinių tyrimų ir taikomosios veiklos paslaugos bei su jomis susijusios konsultacinės paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Aplinkos apsaugos agentūra (toliau – perkančioji organizacija) perka ichtiofaunos ir vandens floros (makrofitų ir fitobentoso) tyrimų paslaugas. Perkamų paslaugų apibūdinimas, apimtys ir kiti reikalavimai nustatyti pateiktoje techninėje specifikacijoje. Pirkimas skaidomas į 2 dalis.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 939270.40
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Ichtiofaunos tyrimų, skirtų žuvų bendrijų rodikliams, kurie apibūdina paviršinių vandens telkinių ekologinę būklę ir išteklius, įvertinti, paslaugos
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
73000000
-
Mokslinių tyrimų ir taikomosios veiklos paslaugos bei su jomis susijusios konsultacinės paslaugos
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objekto apibūdinimas, Paslaugų teikimo sąlygos, reikalaujamas rezultatas, paslaugų teikimo vieta, terminai ir kiti reikalavimai nurodyti Pirkimo sąlygų 1 priede Ichtiofaunos tyrimų, skirtų žuvų bendrijų rodikliams, kurie apibūdina paviršinių vandens telkinių ekologinę būklę ir išteklius, įvertinti, paslaugų techninėje specifikacijoje.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 510007.20
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutarties trukmė iki 2023 m. balandžio 30 d. Sutartis gali būti pratęsta tomis pačiomis sąlygomis. Sutarties trukmė su galimais pratęsimais negali būti ilgesnė nei 36 mėnesiai.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Pirkimas vykdomas įgyvendinat projektą „Jūros ir vidaus vandenų aplinkos būklės tyrimų ir vertinimų įsigijimas“, kuris finansuojamas pagal 2014-2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 5 prioriteto „Aplinkosauga, gamtos išteklių darnus naudojimas ir prisitaikymas prie klimato kaitos“ įgyvendinimo priemonę Nr. 05.3.1-APVA-V-011 „Vandens išteklių valdymas ir apsauga“.
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Makrofitų ir fitobentoso tyrimų, skirtų vandens floros rodikliams, kurie apibūdina paviršinių vandens telkinių ekologinę būklę, įvertinti, paslaugos
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
73000000
-
Mokslinių tyrimų ir taikomosios veiklos paslaugos bei su jomis susijusios konsultacinės paslaugos
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objekto apibūdinimas, Paslaugų teikimo sąlygos, reikalaujamas rezultatas, paslaugų teikimo vieta, terminai ir kiti reikalavimai nurodyti Konkurso sąlygų 1 priede makrofitų ir fitobentoso tyrimų, skirtų vandens floros rodikliams, kurie apibūdina paviršinių vandens telkinių ekologinę būklę, įvertinti, paslaugų techninėje specifikacijoje.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 429263.20
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutarties trukmė iki 2023 m. balandžio 30 d. Sutartis gali būti pratęsta tomis pačiomis sąlygomis. Sutarties trukmė su galimais pratęsimais negali būti ilgesnė nei 36 mėnesiai.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Pirkimas vykdomas įgyvendinat projektą „Jūros ir vidaus vandenų aplinkos būklės tyrimų ir vertinimų įsigijimas“, kuris finansuojamas pagal 2014-2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 5 prioriteto „Aplinkosauga, gamtos išteklių darnus naudojimas ir prisitaikymas prie klimato kaitos“ įgyvendinimo priemonę Nr. 05.3.1-APVA-V-011 „Vandens išteklių valdymas ir apsauga“.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pirkimo vykdytojas reikalauja, kad teikėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau -EBVPD) - aktualią redakciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra teikėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. EBVPD parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma EBVPD standartinė forma (OL 2016 L 3,p.16). Norintieji pildyti EBVPD elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma. Pirkime taikomi tiekėjo pašalinimo pagrindai ir informacija, kokie dokumentai pagrindžia pašalinimo pagrindų nebuvimą pateikiami Pirkimo sąlygose. Informacija, keliama teikėjui susijusi su jo teise verstis atitinkama veikla, pateikiama Pirkimo sąlygose.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymo užtiktinimas įsigalioja sutarties įvykdymo užtikrinimo išdavimo dieną arba jame nurodytą vėlesnę dieną ir galioja visą Sutarties galiojimo laikotarpį.Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė ne mažiau kaip 10% nuo Sutarties kainos, Eur su PVM. Sutarties įvykdymo užtikrinimas (LR ar užsienyje registruoto banko, kredito unijos arba draudimo bendrovės laidavimo draudimo liudijimas).Pateikiamas dokumento originalas. Jeigu Teikėjas Sutarties įvykdymo užtikrinimui pateikia laidavimo raštą, kartu turi būti pateiktas laidavimo draudimo liudijimas (polisas) su nuoroda į taisykles, kurių pagrindu buvo nustatytos draudimo sąlygos bei mokestinio pavedimo, patvirtinančio draudimo polise nurodytos draudimo įmokos apmokėjimą, kopija. Teikėjas galiojantį Sutarties įvykdymo užtikrinimą pateikia ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2020-06-26
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2020-06-26
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr.40/1
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Pretenzijos perkančiajai organizacijai pateikimo terminas.Ne vėliau kaip per 10 k. d. nuo perkančiosios organizacijos pranešimo raštu apie jos priimtą sprendimą išsiuntimo tiekėjams dienos arba 10 k.d. nuo paskelbimo apie perkančiosios organizacijos priimtus sprendimus, jeigu Viešųjų pirkimų įstatymas nenumato reikalavimo raštu informuoti tiekėjus apie perkančiosios organizacijos priimtus sprendimus.Terminas, per kurį perkančioji organizacija privalo išnagrinėti tiekėjo pretenziją, priimti motyvuotą sprendimą ir apie jį pranešti.Ne vėliau kaip per 6 darbo dienas dienas nuo pretenzijos gavimo dienos.Ieškinio teismui (išskyrus ieškinį dėl pirkimo sutarties pripažinimo negaliojančia) pateikimo terminas.Ne vėliau kaip per 10 k.d. nuo perkančiosios organizacijos pranešimo raštu apie jos priimtą sprendimą išsiuntimo tiekėjams dienos arba per 10 k.d. nuo paskelbimo apie perkančiosios organizacijos priimtą sprendimą dienos, jeigu Viešųjų pirkimų įstatymas nenumato reikalavimo raštu informuoti tiekėjus apie perkančiosios organizacijos priimtus sprendimus.
VI.5)
Paskelbimo data
2020-05-22
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?