CVPP

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Prekės

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Uždaroji akcinė bendrovė 'VILNIAUS VANDENYS'
120545849
Spaudos g. 8, Vilnius
Vilnius
05132
LT
Asmuo ryšiams: Asta Volosevičienė
Telefonas: +370 61214905
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.vv.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=498083
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Vanduo

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

(PK20-28) Mikrobiologinio užterštumo vertinimo sistemos priedai Colilert tyrimui
Nuorodos numeris:  PK20-28
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

38000000  -  Laboratorinė, optinė ir precizinė įranga (išskyrus akinius)
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Mikrobiologinio užterštumo vertinimo sistemos priedai Colilert tyrimui
Daugiau informacijos pateikiama pirkimo dokumentuose
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Maironio g. 12, Vilnius
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Mikrobiologinio užterštumo vertinimo sistemos priedai Colilert tyrimui,
daugiau informacijos pateikiama pirkimo dokumentuose
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 36
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai, ketinantys dalyvauti pirkime, privalo pateikti Paraišką su priedais (SPS priedas Nr. 1) ir Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD) (SPS priedas Nr. 3). Pašalinimo pagrindų nebuvimą ir kvalifikacijos atitiktį pagrindžiančius dokumentus, nurodytus SPS 3.1 punkte (Lentelė Nr. 1 ir Lentelė Nr. 2) „Pateikiami dokumentai“, bus prašoma pateikti tik iš Tiekėjo, kurio ekonominis naudingumas (pagal mažiausią kainą) po Galutinių pasiūlymų pateikimo prieš sudarant pasiūlymų eilę, bus didžiausias
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)

Reikalaujami užstatai ir garantijos

Netaikoma
III.1.7)

Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

Už tinkamai, laiku perduotas bei kokybiškas Prekes Pirkėjas atsiskaito su Pardavėju pagal jo pateiktas ir Pirkėjo priimtas Sąskaitas.
Sąskaita pateikiama Pirkėjui nedelsiant po Važtaraščio pasirašymo.
Sąskaitos pateikimo būdas: Pardavėjas teikia Sąskaitas, Aktus (ir kitus privalomus dokumentus) per „E. sąskaita“ informacinę sistemą[1].
Sąskaitos apmokėjimo terminas: per 30 d. nuo Sąskaitos išrašymo dienos.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Už kiekvieną žemiau nurodytą aplinkybę, kuri įvyko dėl Pardavėjo įsipareigojimų nevykdymo ar netinkamo vykdymo, Pardavėjas Pirkėjui moka:
0,05 % dydžio delspinigius nuo Užsakymo vertės (EUR be PVM) už kiekvieną uždelstą dieną, jeigu Pardavėjas vėluoja įvykdyti Užsakymą laiku ir (arba) vėluoja pakeisti nekokybiškas Prekes ar pašalinti jų trūkumus

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Derybos su išankstiniu kvietimu dalyvauti konkurse
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2020-02-24
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Apygardos administracinis teismas
Vilnius
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Tiekėjas, kuris mano, kad Pirkėjas nesilaikė PAVETPPSPSĮ, VPĮ ir (arba) kitų teisės aktų reikalavimų ir tokiu būdu juos pažeidė, turi teisę pateikti Pirkėjui pretenziją:
1. Tarptautinių pirkimų atveju per 10 dienų, o Supaprastintų pirkimų atveju – per 5 darbo dienas nuo Pirkėjo pranešimo raštu apie jo priimtą sprendimą išsiuntimo Tiekėjams dienos, o jeigu šis pranešimas nebuvo siunčiamas elektroninėmis priemonėmis, – per 15 dienų;
2. Tarptautinių pirkimų atveju per 10 dienų, o Supaprastintų pirkimų atveju – per 5 darbo dienas nuo paskelbimo apie Pirkėjo priimtą sprendimą dienos, jeigu PAVETPPSPSĮ nėra reikalavimo raštu informuoti Tiekėjus apie Pirkėjo priimtus sprendimus.
VI.5)

Paskelbimo data

2020-02-10

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?