Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Šilutės rajono savivaldybės administracija
188723322
Dariaus ir Girėno g. 1
Šilutė
99133
LT
Asmuo ryšiams:
Stasė Avižinienė
Telefonas:
+370 44179226
El. paštas:
stase.aviziniene@silute.lt
Faksas:
+370 44151517
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
http://www.silute.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6773
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=506397Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=506397&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Šilutės miesto Lauko gatvės rekonstravimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45000000
-
Statybos darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Rekonstruojamos Lauko gatvės atkarpos ilgis – 0,220 km;
Važiuojamosios dalies plotis – 6,00 m.
Tiekėjas turės:
1. statybos darbus vykdyti pagal parengtą techninį projektą;
2. parengti gatvės darbo projektą;
3. parengti AB „Energijos skirstymo operatorius“ projekto dalį;
4. parengti kadastrinę bylą;
5. parengti geodezinę išpildomąją nuotrauką;
6. parengti kitą dokumentaciją, reikalingą statybos darbų užbaigimo dokumento gavimui (išbandymai, VEI pažyma ir kt.).
Darbų atlikimo terminas – nuo darbo pradžios datos per 8 mėnesius.
Važiuojamosios dalies plotis – 6,00 m.
Tiekėjas turės:
1. statybos darbus vykdyti pagal parengtą techninį projektą;
2. parengti gatvės darbo projektą;
3. parengti AB „Energijos skirstymo operatorius“ projekto dalį;
4. parengti kadastrinę bylą;
5. parengti geodezinę išpildomąją nuotrauką;
6. parengti kitą dokumentaciją, reikalingą statybos darbų užbaigimo dokumento gavimui (išbandymai, VEI pažyma ir kt.).
Darbų atlikimo terminas – nuo darbo pradžios datos per 8 mėnesius.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71320000
-
Inžinerinio projektavimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Lauko g., Šilutės m.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Rekonstruojamos Lauko gatvės atkarpos ilgis – 0,220 km;
Važiuojamosios dalies plotis – 6,00 m.
Tiekėjas turės:
1. statybos darbus vykdyti pagal parengtą techninį projektą;
2. parengti gatvės darbo projektą;
3. parengti AB „Energijos skirstymo operatorius“ projekto dalį;
4. parengti kadastrinę bylą;
5. parengti geodezinę išpildomąją nuotrauką;
6. parengti kitą dokumentaciją, reikalingą statybos darbų užbaigimo dokumento gavimui (išbandymai, VEI pažyma ir kt.).
Darbų atlikimo terminas – nuo darbo pradžios datos per 8 mėnesius.
Važiuojamosios dalies plotis – 6,00 m.
Tiekėjas turės:
1. statybos darbus vykdyti pagal parengtą techninį projektą;
2. parengti gatvės darbo projektą;
3. parengti AB „Energijos skirstymo operatorius“ projekto dalį;
4. parengti kadastrinę bylą;
5. parengti geodezinę išpildomąją nuotrauką;
6. parengti kitą dokumentaciją, reikalingą statybos darbų užbaigimo dokumento gavimui (išbandymai, VEI pažyma ir kt.).
Darbų atlikimo terminas – nuo darbo pradžios datos per 8 mėnesius.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
10
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Numatoma galimybė sutartį ir darbų atlikimo terminą pratęsti 1 kartą 6 mėnesiams.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projektas iš dalies yra finansuojamas 2014 -2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos lėšomis.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16). Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Laiku neįvykdęs prisiimtų sutartinių įsipareigojimų tiekėjas moka netesybas po 0,03 proc. nuo neatliktų darbų vertės už kiekvieną uždelstą dieną. Bauda - 5 000,00 Eur skiriama, jeigu tiekėjas nutraukia darbus, vėluoja atlikti bet kokią darbų grupę pagal Veiklų sąraše pateiktą vykdymo grafiką daugiau kaip 1 (vieną) mėnesį, manoma, kad tiekėjas nebaigs darbų per darbų atlikimo terminą, ir nepateikia užsakovui pagrįstų įrodymų, pateisinančių darbų vėlavimą, užsakovas gali įteikti pranešimą, konstatuodamas įsipareigojimų nevykdymą su reikalavimu greičiau įvykdyti darbus. Jeigu tiekėjas, gavęs tokį pranešimą, nesiėmė priemonių įsipareigojimams įvykdyti, tada užsakovas, įteikęs antrą pranešimą, gali skirti 5 000,00 Eur baudą ar nutraukti sutartį. Ši sąlyga netaikoma, jei vėluojama dėl priežasčių, nepriklausančių nuo tiekėjo.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2020-04-21
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2020-04-21
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Šilutės rajono savivaldybės administracija, 314 kab., Dariaus ir Girėno g. 1, Šilutė.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai ar jų įgalioti atstovai vokų su pasiūlymais atplėšimo posėdžiuose nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Pasiūlymas turi būti pateiktas tik elektroninėmis priemonėmis, naudojant CVP IS, pasiekiamą adresu https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt. Pasiūlymas privalo būti pasirašytas kvalifikuotu elektroniniu parašu. Pasiūlymai, pateikti popierine forma arba ne perkančiosios organizacijos nurodytomis elektroninėmis priemonėmis, bus atmesti kaip neatitinkantys pirkimo dokumentų reikalavimų.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
H. Manto g. 26
Klaipėda
LT
El. paštas:
klaipedos.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
www.klat.lt
VI.5)
Paskelbimo data
2020-04-03
VI.7)