CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Kupiškio rajono savivaldybės administracija
188774975
Vytauto g. 2
Kupiškis
40115
LT
Asmuo ryšiams: Rita Meškienė
Telefonas: +370 45935614
Faksas: +370 45935510
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.kupiskis.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=524654
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Kupiškio miesto viešųjų erdvių sutvarkymo darbai
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45233161  -  Pėsčiųjų takų statybos darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Kitos paskirties inžinerinių statinių Gedimino g. kelių ir sporto paskirties inžinerinių statinių Kupiškio mieste, paprastasis remontas ir statyba, išpildomosios nuotraukos parengimas, kadastrinės bylos patikslinimas.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45223300  -  Automobilių stovėjimo aikštelių statybos darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Kupiškio m.
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Kitos paskirties inžinerinių statinių Gedimino g. kelių ir sporto paskirties inžinerinių statinių Kupiškio mieste, paprastasis remontas ir statyba, išpildomosios nuotraukos parengimas, kadastrinės bylos patikslinimas. Pagrindiniai darbai ir orientacinės jų apimtys:
1. Grindinio įrengimas iš betoninių trinkelių – 1100 m2;
2. Automobilių stovėjimo aikštelės asfalto dangos įrengimas – 1300 m2;
3. Atraminių sienučių įrengimas – 57 m3;
4. Lauko suoliukų įrengimas – 56 vnt.
5. Lauko šiukšliadėžių įrengimas – 30 vnt.
6. Vaikų žaidimo aikštelės įrenginių ir lauko treniruoklių įrengimas – 11 vnt.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 8
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Esant nenumatytoms, nuo tiekėjo ir perkančiosios organizacijos valios nepriklausančioms aplinkybėms, sutartinių įsipareigojimų įvykdymo terminas gali būti pratęsiamas vieną kartą ne ilgesniam nei 2 mėnesių terminui.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: 2014-2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 7 prioriteto „Kokybiško užimtumo ir dalyvavimo darbo rinkoje skatinimas“ priemonę Nr. 07.1.1-CPVA-R-905 „Miestų kompleksinė plėtra“

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą (OL 2016 L 3, p. 16), kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7. Jeigu pirkime dalyvauja ūkio subjektų grupė, veikianti pagal jungtinės veiklos (partnerystės) sutartį, EBVPD teikiamas už kiekvieną ūkio subjektų grupės narį atskirai. Kai tiekėjas pasitelkia subrangovus (įskaitant specialistus, kurių pirkimo sutarties sudarymo atveju neplanuoja įdarbinti tiekėjo įmonėje), kurių pajėgumais remiasi, kartu su tiekėjo EBVPD teikiami ir šių subrangovų EBVPD. Tiekėjo pašalinimo pagrindai ir jų nebuvimą patvirtinantys dokumentai nurodyti pirkimo dokumentuose. Perkančioji organizacija tikrina, ar nėra pašalinimo pagrindų ir atitiktį minimaliems kvalifikacijos reikalavimams tik to dalyvio, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus gali būti pripažintas laimėjusiu.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Pirkimo sutarties įvykdymas užtikrinamas netesybomis (bauda). Jei Rangovas neįvykdytų sutartyje numatytų įsipareigojimų, Užsakovui pareikalavus, Rangovas per vieną mėnesį nuo minėtų aplinkybių paaiškėjimo dienos turės sumokėti Užsakovui baudą, kurios dydis 5 proc. sutarties kainos be PVM.
Pagal projektų administravimo ir finansavimo taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos finansų ministro 2014 m. spalio 8 d. įsakymu Nr. 1K-316, kuriam reikalingi ilgesni nei 30 d. apmokėjimo terminai, už faktiškai atliktus darbus Užsakovas apmoka Rangovui sumą, pagal pateiktą atliktų paslaugų aktą ir PVM sąskaitą-faktūrą per 60 (šešiasdešimt) dienų nuo tinkamų mokėjimo dokumentų gavimo dienos.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2020-07-29
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2020-07-29
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Kupiškio rajono savivaldybės administracijos pastato II aukšte 220 kabinete, adresu Vytauto g. 2, Kupiškis.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai nedalyvauja komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Panevėžio apygardos teismas
Elektros g. 9, Panevėžys
Panevėžys
LT-35175
LT
Telefonas: +370 45468765

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriaus nustatyta tvarka.
VI.5)

Paskelbimo data

2020-07-14

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?