CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Palangos miesto savivaldybės administracija
125196077
Vytauto g. 112, LT-00153 Palanga
Palanga
00153
LT
Asmuo ryšiams: Kristina Rimkienė
Telefonas: +370 46041407
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://www.palanga.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=536136
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Palangos miesto savivaldybei priklausančių statinių techninės priežiūros periodinių (kasmetinių) apžiūrų atlikimo paslaugų pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

71600000  -  Techninio tikrinimo, analizės ir konsultavimo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkamos Palangos miesto savivaldybei priklausančių statinių techninės priežiūros periodinių (kasmetinių) apžiūrų 2020-2022 metais atlikimo paslaugos.
planuojamas statinių, kuriuose atliekamos apžiūros, skaičius:
Statinio bendras plotas (kv. m) mato vnt. 2020 2021 2022
0-1000 vnt. 11 11 11
1001-2000 vnt. 10 10 10
>2000 vnt. 8 8 8
Iš viso: 29 29 29
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

71600000  -  Techninio tikrinimo, analizės ir konsultavimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Palangos miesto savivaldybės administracija, Vytauto g. 112, Palanga
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

planuojamas statinių, kuriuose atliekamos apžiūros, skaičius:
Statinio bendras plotas (kv. m) Mato vnt. 2020 2021 2022
1.1.1. 0-1000 vnt. 11 11 11
1.1.2. 1001-2000 vnt. 10 10 10
1.1.3. >2000 vnt. 8 8 8
Iš viso: 29 29 29
Vykdant pirkimo sutartį preliminari darbų apimtis gali kisti iki 30 % (gali būti įsigyta mažiau arba daugiau pirkimo dokumentuose ir sutartyje nurodytų darbų).
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Pabaiga: 2022-07-01
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Pateikiamas užpildytas Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Paslaugos teikėjas per 5 darbo dienas nuo sutarties pasirašymo privalės pateikti sutarties įvykdymo užtikrinimą - Lietuvoje ar užsienyje registruoto banko, kredito unijos garantiją ar draudimo bendrovės laidavimą 300 EUR dydžio. Kitais metais 300 EUR dydžio garantijos užtikrinimas bus pratęstas likus ne mažiau kaip 15 kalendorinių dienų iki einamųjų metų sutarties įvykdymo užtikrinimo garantijos pabaigos.
2. Paslaugos apmokamos iš Palangos miesto savivaldybės biudžeto lėšų, pateikus konkretaus darbų etapo atliktų paslaugų aktus ir PVM sąskaitas faktūras per 30 kalendorinių dienų nuo sąskaitų faktūrų gavimo dienos.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2020-09-28
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2020-11-27
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2020-09-28
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Palangos miesto savivaldybės administracija, 213 kab., Vytauto g. 112, Palanga

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

1. Sutartis įsigalioja, kai ją pasirašo bei patvirtina antspaudais abi sutarties šalys ir kai paslaugos teikėjas pateikia užsakovui sutarties įvykdymo užtikrinimo garantiją bei galioja iki visiško šalių sutartinių įsipareigojimų įvykdymo, bet ne ilgiau kaip iki 2022 m. liepos 1 d.
2. Paslaugų teikimo terminai:
2.1. I etapas – 2020 m. gruodžio 20 d.
2.2. II etapas – 2021 m. pasibaigus žiemos sezonui (šildymo sezonui Palangos miesto savivaldybės teritorijoje)–2021 m. birželio 1 d.
2.3. III etapas – 2022 m. pasibaigus žiemos sezonui (šildymo sezonui Palangos miesto savivaldybės teritorijoje)–2022 m. birželio 1 d.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2020-09-14

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?