CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Policijos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos
188785847
Saltoniškių g. 19, LT-08105 Vilnius
Vilnius
08105
LT
Asmuo ryšiams: Ona Mišeikienė
Telefonas: +370 52719747
Faksas: +370 52717830
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://policija.lrv.lt/

I.2)

Bendras pirkimas

Sutartį skiria centrinė perkančioji organizacija
I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=452257
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)

Pagrindinė veikla

Viešoji tvarka ir visuomenės apsauga

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

KOMPIUTERINĖ, RADIJO, TELEVIZIJOS, KOMUNIKACIJŲ, TELEKOMUNIKACIJŲ IR SUSIJUSI ĮRANGA
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

30200000  -  Kompiuterinė įranga ir reikmenys
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Policijos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos, atliekantis policijos sistemos centrinės perkančiosios organizacijos funkcijas pagal Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro įsakymu 2014 m. balandžio 11 d. Nr. 1V- 269 „Dėl teisės atlikti policijos sistemos centrinės perkančiosios organizacijos funkcijas suteikimo Policijos departamentui prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos“ vykdo viešąjį pirkimą dėl kompiuterinės, radijo, televizijos, komunikacijų, telekomunikacijų ir susijusios įrangos įsigijimo sau ir kitoms policijos įstaigoms, taikant dinaminę pirkimo sistemą .
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 15800000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

31400000  -  Akumuliatoriai, galvaniniai elementai ir baterijos
32000000  -  Radijo, televizijos, komunikacijų, telekomunikacijų ir susijusi įranga
48000000  -  Programinės įrangos paketai ir informacinės sistemos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Lietuvos Respublika
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Taikant dinaminę pirkimų sistemą, visu jos galiojimo laikotarpiu, bus perkama ši įranga:
1. kompiuterinė įranga, jos dalys ir priedai,
2. programinė įranga, jos dalys ir priedai,
3. radijo ryšio įranga, jos dalys ir priedai,
4. televizijos įranga, jos dalys ir priedai,
5. komunikacijų įranga, jos dalys ir priedai,
6. telekomunikacijų įranga, jos dalys ir priedai,
7. tinklo įranga, jos dalys ir priedai,
8. kita su 1 -7 p. susijusi įranga.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 15800000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 60
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Dinaminėje pirkimų sistemoje gali būti vykdomi konkretūs pirkimai, finansuojami ES projektų lėšomis. Esant tokiai aplinkybei, projekto identifikacijos duomenys bus nurodyti atliekant konkretų pirkimą.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Kartu su paraiška privaloma pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD), pakeičiantį kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinantį, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų. Pašalinimo pagrindai nurodyti EBVPD formoje, pateiktoje kartu su pirkimo dokumentais.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Netaikoma
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Netaikoma
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Jei Tiekėjas vėluoja vykdyti savo įsipareigojimus šioje Sutartyje ir jos prieduose nustatytais terminais, Pirkėjas be oficialaus įspėjimo ir nesumažindamas kitų savo teisių gynimo būdų pradeda skaičiuoti 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo Tiekėjo laiku neįvykdytų įsipareigojimų dalies (kainos su PVM) už kiekvieną termino praleidimo dieną, neviršijant 5 proc. maksimalios/preliminarios Sutarties kainos.
Sutarties tinkamas įvykdymas yra užtikrintas netesybomis – 10 proc. bauda nuo Sutartyje numatytos maksimalios/preliminarios Sutarties kainos arba, kai tai įmanoma pagal Sutarties pobūdį, nuo Sutarties dalyko sudėtinės dalies bendros kainos.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Ribotas konkursas
IV.1.3)

Informacija apie preliminariąją sutartį arba dinaminę pirkimo sistemą

Viešasis pirkimas susijęs su dinaminės pirkimo sistemos sukūrimu
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : ne
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2025-03-12
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

Pirmųjų paraiškų pateikimo terminas 2020-03-12 09:00 val. Paraiškos gali būti teikiamos visą dinaminės sistemos galiojimo laikotarpį.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2020-01-31

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?