CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Lietuvos bankas
188607684
Gedimino pr.6
Vilnius
LT-01103
LT
Asmuo ryšiams: Lucija Krumina
Telefonas: +370 52680202
El. paštas: lkrumina@lb.lt
Faksas: +370 52680220
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.lb.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=524863
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)

Pagrindinė veikla

Ekonomikos ir finansų reikalai

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

AUKŠTO LYGIO TARPTAUTINIŲ POSĖDŽIŲ, SUSITIKIMŲ IR KONFERENCIJŲ ORGANIZAVIMO PASLAUGOS
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

79950000  -  Parodų, mugių ir kongresų organizavimo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkamos pagal poreikį aukšto lygio tarptautinių posėdžių, susitikimų ir konferencijų (toliau – renginiai) organizavimo paslaugos. Preliminarusis renginių skaičius pagal tipus: 12 renginių vienos dienos, 6 renginiai dviejų-trijų dienų. Renginio organizavimo būdas (internetu, dalyvių ir pranešėjų gyvo dalyvavimo ar mišrus) nurodomas kiekvieno užsakymo metu, atsižvelgiant į aplinkybes susidariusias dėl koronaviruso (COVID-19) pandemijos. Detali paslaugų apimtis ir reikalavimai nurodyti pirkimo techninėje specifikacijoje.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 145000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

79950000  -  Parodų, mugių ir kongresų organizavimo paslaugos
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkamos pagal poreikį aukšto lygio tarptautinių posėdžių, susitikimų ir konferencijų (toliau – renginiai) organizavimo paslaugos. Preliminarusis renginių skaičius pagal tipus: 12 renginių vienos dienos, 6 renginiai dviejų-trijų dienų. Renginio organizavimo būdas (internetu, dalyvių ir pranešėjų gyvo dalyvavimo ar mišrus) nurodomas kiekvieno užsakymo metu, atsižvelgiant į aplinkybes susidariusias dėl koronaviruso (COVID-19) pandemijos. Detali paslaugų apimtis ir reikalavimai nurodyti pirkimo techninėje specifikacijoje.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 145000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Galimybe pratęsti 1 kartą ne ilgiau kaip 12 mėn. Maksimali paslaugų teikimo trukmė 24 mėn. nuo Sutarties įsigaliojimo dienos
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Tiekėjas (kiekvienas tiekėjų grupės narys, jei pasiūlymą teikia tiekėjų grupė), teikdamas pasiūlymą, taip pat pasiūlymo teikimo metu žinomi subtiekėjai, kurių pajėgumais tiekėjas remiasi, privalo pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD) aktualią deklaraciją pagal VPĮ 50 straipsnio reikalavimus, pasiekiamą adresu: http://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/. Specialistų kvalifikaciją patvirtinančius dokumentus tiekėjas turi pateikti kartu su pasiūlymu, visus kitus tiekėjo kvalifikaciją patvirtinančius dokumentus privalės pateikti tik galimas laimėtojas.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Reikalavimai nekeliami
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Už sutartyje numatytų įsipareigojimų netinkamą vykdymą ir (arba) nevykdymą sutartyje numatyti sutarties įvykdymo užtikrinimo būdai, tokie kaip delspinigiai ir baudos.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2020-07-27
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2020-07-27
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
Vilnius, Totorių g. 4
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Susipažinimo su pasiūlymais Komisijos posėdyje tiekėjai nedalyvauja

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus m. apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2020-07-13