CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Druskininkų savivaldybės administracija
188776264
Vilniaus al. 18, Druskininkai
Druskininkai
66119
LT
Asmuo ryšiams: Jolanta Kavaliauskienė, Viešųjų pirkimų skyriaus vyriausioji specialistė
Telefonas: +370 31353763
Faksas: +370 31355376
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=534323
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Vilniaus alėjos ir renginių aikštės, Druskininkuose, rekonstravimo techninio projekto parengimo paslaugos
Nuorodos numeris:  505822
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

71240000  -  Architektūros, inžinerijos ir planavimo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Vilniaus alėjos ir renginių aikštės, Druskininkuose, rekonstravimo techninio projekto parengimo paslaugos apima:
1. Projektinių pasiūlymų parengimą;
2. Techninio projekto parengimą;
3. Projekto vykdymo priežiūros paslaugas.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

71248000  -  Projektų ir dokumentacijos priežiūra
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Vilniaus al., Druskininkai
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Vilniaus alėjos ir renginių aikštės, Druskininkuose, rekonstravimo techninis projektas rengiamas pagal pateiktą projektavimo užduotį.
Projektavimo paslaugos turi atitikti LR statybos įstatymo, statybos techninių reglamentų, kitų galiojančių teisės aktų reikalavimus. Projekte turi būti pateikti racionaliausi projekto sprendiniai su racionaliai mažiausiomis medžiagų, finansų, darbo, energetinių resursų sąnaudomis. Pasikeitus įstatymų ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių perkamas paslaugas, nuostatoms ir reikalavimams, tiekėjas turi vykdyti pirkimo sutartį, atsižvelgiant į jį keičiančio teisės akto nuostatas bei vadovautis aktualiomis dokumentų redakcijomis.
Projekto vykdymo priežiūros paslaugos turi būti suteiktos vadovaujantis STR 1.06.01:2016 „Statybos darbai. Statinio statybos priežiūra“ tvarkos aprašu, kitais galiojančiais įstatymais ir teisės aktais.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 45
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Projektinių pasiūlymų, techninio projekto parengimo terminas (kiekvieno etapo atskirai) gali būti pratęstas 1 kartą 1 mėnesio laikotarpiui, jeigu Tiekėjas negali laiku pradėti projektinių pasiūlymų/techninio projekto rengimo arba negali jo (-ų) laiku užbaigti ne dėl Tiekėjo kaltės.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

1. Projektiniai pasiūlymai turi būti parengti per 4 mėn.
2. TP turi būti parengtas per 3 mėn. nuo projektinių pasiūlymų patvirtinimo dienos.
3. PVP terminas – nuo statybos darbų pradžios iki statybos užbaigimą patvirtinančio dokumento gavimo dienos. Statybos darbų pradžia nustatoma atskiru pranešimu.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas turi pateikti užpildytą pirkimo sąlygų priedą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD)“ pagal VPĮ 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus, kuriame patvirtina, kad nėra pagrindo jo pašalinti iš pirkimo. EBVPD pildomas jį įkėlus adresu http://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/ ir užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas su pasiūlymu.
Perkančioji organizacija pirmiausia įvertins pasiūlymus, po to tikrins, ar nėra ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio dalyvio pašalinimo pagrindų, ar šio dalyvio kvalifikacija atitinka nustatytus reikalavimus.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Projektuotojas ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų nuo sutarties pasirašymo dienos privalo pateikti sutarties įvykdymui, techninio projekto parengimo paslaugai, užtikrinti Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko garantiją arba draudimo bendrovės laidavimo draudimo liudijimą. Užtikrinimo vertė – 6 000,00 eurų. Jei Projektuotojas per šį laikotarpį sutarties įvykdymo užtikrinimo nepateikia, laikoma, kad Projektuotojas atsisakė sudaryti sutartį.
2. Projektuotojas ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo Užsakovo pranešimo apie rangos sutarties pasirašymą privalo pateikti sutarties įvykdymui, projekto vykdymo priežiūros paslaugai, užtikrinti Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko garantiją arba draudimo bendrovės laidavimo draudimo liudijimą. Užtikrinimo vertė – 1000,00 eurų. Jei Projektuotojas per šį laikotarpį sutarties įvykdymo užtikrinimo nepateikia, Užsakovas turi teisę vienašališkai nutraukti Sutartį.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2020-10-12
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2021-01-09
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2020-10-12
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Druskininkų savivaldybės administracijos 219 kab., Vasario 16-osiosg. 7, LT-66118 Druskininkai.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 44 straipsnio 11 dalimi, tiekėjai nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
Telefonas: +370 37490941
Faksas: +370 37324164

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo VII skyrius
VI.5)

Paskelbimo data

2020-09-07

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?