CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Vilniaus miesto savivaldybės administracija
188710061
Konstitucijos pr.3
Vilnius
09601
LT
Asmuo ryšiams: Laimutė Merkininkienė
Telefonas: +370 52112387
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.vilnius.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=557097
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Archyvo pastato V. A. Graičiūno g. 20 eksploatavimo paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

90911200  -  Pastatų valymo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkamos archyvo pastato V. A. Graičiūno g. 20 eksploatavimo paslaugos
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

50700000  -  Remonto ir priežiūros paslaugos, susijusios su pastatais
50750000  -  Liftų priežiūros paslaugos
65500000  -  Skaitiklių rodmenų nuskaitymo paslaugos
79710000  -  Apsaugos paslaugos
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Paslaugos apima pastato ir jo inžinerinių sistemų ir įrangos priežiūros ir eksploatacijos, vidaus patalpų (kabinetų, koridorių, sanitarinių mazgų ir laiptinių, dokumentų saugyklų), langų, teritorijos valymo, higienos priemonių tiekimo, avarinės tarnybos paslaugas lokalizuojant ir šalinant inžinerinių ir kitų sistemų avarijas, durų, langų, šviestuvų priežiūros ir funkcionavimo užtikrinimo, pastato eksploatacijos eigoje atsiradusių gedimų šalinimo, atsiskaitymų su šalto vandens tiekėjais administravimo ir kitas pirkimo sąlygose numatytos paslaugas, laikantis Lietuvos Respublikos teisės aktuose, priežiūrą ir eksploataciją reglamentuojančiuose dokumentuose, normatyviniuose aktuose keliamų reikalavimų, bei vykdant gamintojų pateiktas įrenginių techninio eksploatavimo instrukcijas ir pildant reikalingą techninę dokumentaciją.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Paslaugų teikimo terminas gali būti tomis pačiomis sąlygomis pratęsiamas dar du kartus po 12 mėnesių. Bendra (su pratęsimais) paslaugų teikimo trukmė negali būti ilgesnė kaip 36 mėnesiai nuo pirkimo sutarties įsigaliojimo dienos.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Deklaruodami, kad nėra pagrindo pašalinti iš pirkimo, kartu su pasiūlymu užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD) turi pateikti:
- pasiūlymą pateikęs dalyvis;
- kiekvienas tiekėjų grupės partneris, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė;
- kiekvienas kitas ūkio subjektas (subtiekėjas ir trečiasis asmuo), kurių pajėgumais, t. y. siekdamas atitikti kvalifikacijos reikalavimus, remiasi tiekėjas.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Perkančioji organizacija reikalauja, kad paslaugų teikimo laikotarpiui pirkimo sutarties įvykdymas būtų užtikrinamas užstatu arba banko garantija 1500 EUR sumai.
Tiekėjui už pažeidimus, padarytus ne dėl Užsakovo kaltės, Sutarties vykdymo metu taikomos baudos nurodytos sutarties sąlygose.
Atsiskaitymai su tiekėjais nurodyti sutarties sąlygose.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2021-01-12
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2021-01-12
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Viešųjų pirkimų komisijos posėdyje Konstitucijos pr. 3, 215 kabinete.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
01501
LT
Telefonas: +370 52688037
Faksas: +370 52688037

VI.5)

Paskelbimo data

2020-12-30