Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Prekės
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Uždaroji akcinė bendrovė 'VILNIAUS VANDENYS'
120545849
Spaudos g. 8
Vilnius
05132
LT
Asmuo ryšiams:
Kristina Zvereva
Telefonas:
+370 61962322
El. paštas:
kristina.zvereva@vv.lt
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
http://www.vv.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6988
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=545243Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=545243&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Vanduo
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Apsaugos priemonės, apsaugos prietaisai ir įtaisai darbuotojų saugai
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
18100000
-
Profesiniai drabužiai, specialūs darbo drabužiai ir jų priedai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimas skaidomas į dvi objekto dalis:
I Pirkimo objekto dalis - Kūno saugos diržai (apraišai)
II Pirkimo objekto dalis - Saugos lynai (saugos virvės) ir jungtys (karabinai)
I Pirkimo objekto dalis - Kūno saugos diržai (apraišai)
II Pirkimo objekto dalis - Saugos lynai (saugos virvės) ir jungtys (karabinai)
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 17000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
I Pirkimo objekto dalis - Kūno saugos diržai (apraišai)
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
18100000
-
Profesiniai drabužiai, specialūs darbo drabužiai ir jų priedai
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektas skaidomas į dvi pirkimo objekto dalis. Tiekėjas gali pateikti Pasiūlymą vienai ar visoms Pirkimo objekto dalims. Prekių preliminarūs kiekiai yra nurodyti Techninėje specifikacijoje. Pirkėjas neįsipareigoja užsakyti ir nupirkti viso Prekių kiekio. Prekės bus perkamos pagal Pirkėjo poreikį pateikiant atskirus užsakymus, laimėjusio Teikėjo pasiūlyme nurodytais įkainiais.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 12000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
II Pirkimo objekto dalis - Saugos lynai (saugos virvės) ir jungtys (karabinai)
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
18100000
-
Profesiniai drabužiai, specialūs darbo drabužiai ir jų priedai
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektas skaidomas į dvi pirkimo objekto dalis. Tiekėjas gali pateikti Pasiūlymą vienai ar visoms Pirkimo objekto dalims. Prekių preliminarūs kiekiai yra nurodyti Techninėje specifikacijoje. Pirkėjas neįsipareigoja užsakyti ir nupirkti viso Prekių kiekio. Prekės bus perkamos pagal Pirkėjo poreikį pateikiant atskirus užsakymus, laimėjusio Teikėjo pasiūlyme nurodytais įkainiais.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 5000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjų kvalifikacija nėra tikrinama. Tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimas yra tikrinamas. Tiekėjai pateikia užpildytą ir pasirašytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD) (SPS priedas Nr. 2). Pašalinimo pagrindų nebuvimą pagrindžiančius dokumentus, nurodytus SPS 3.1 punkte (Lentelėje Nr. 1) „Pateikiami dokumentai“, bus prašoma pateikti tik iš Tiekėjo, kurio ekonominis naudingumas (pagal mažiausią kainą) po pasiūlymų pateikimo prieš sudarant pasiūlymų eilę, bus didžiausias.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
III.1.4)
Objektyvios taisyklės ir dalyvavimo kriterijai
Taisyklių ir kriterijų sąrašas bei trumpas aprašymas: Netaikoma
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Nereikalaujama
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Už tinkamai, laiku perduotas bei kokybiškas Prekes Pirkėjas atsiskaito su Pardavėju pagal jo
pateiktas ir Pirkėjo priimtas Sąskaitas.
Sąskaita pateikiama Pirkėjui nedelsiant po Važtaraščio pasirašymo, bet ne vėliau kaip iki
sekančio mėnesio 5 k. d.
Pirkėjas elektronines sąskaitas faktūras priima ir apdoroja naudodamasis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis.
Sąskaitos apmokėjimo terminas: per 30 d. nuo Sąskaitos pateikimo dienos.
pateiktas ir Pirkėjo priimtas Sąskaitas.
Sąskaita pateikiama Pirkėjui nedelsiant po Važtaraščio pasirašymo, bet ne vėliau kaip iki
sekančio mėnesio 5 k. d.
Pirkėjas elektronines sąskaitas faktūras priima ir apdoroja naudodamasis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis.
Sąskaitos apmokėjimo terminas: per 30 d. nuo Sąskaitos pateikimo dienos.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Už Sutartyje numatytų įsipareigojimų netinkamą vykdymą ir (ar) nevykdymą Sutartyje bus numatyti delspinigiai.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2020-10-30
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2020-10-30
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Spaudos g. 8-1, Vilnius
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Tiekėjas, kuris mano, kad Pirkėjas nesilaikė PAVETPPSPSĮ, VPĮ ir (arba) kitų teisės aktų reikalavimų ir tokiu būdu juos pažeidė, turi teisę pateikti Pirkėjui pretenziją:
1. Tarptautinių pirkimų atveju per 10 dienų, o Supaprastintų pirkimų atveju – per 5 darbo dienas nuo Pirkėjo pranešimo raštu apie jo priimtą sprendimą išsiuntimo Tiekėjams dienos, o jeigu šis pranešimas nebuvo siunčiamas elektroninėmis priemonėmis, – per 15 dienų;
2. Tarptautinių pirkimų atveju per 10 dienų, o Supaprastintų pirkimų atveju – per 5 darbo dienas nuo paskelbimo apie Pirkėjo priimtą sprendimą dienos, jeigu PAVETPPSPSĮ nėra reikalavimo raštu informuoti Tiekėjus apie Pirkėjo priimtus sprendimus.
Tiekėjas, kuris mano, kad Pirkėjas nesilaikė PAVETPPSPSĮ, VPĮ ir (arba) kitų teisės aktų reikalavimų ir tokiu būdu juos pažeidė, turi teisę pateikti Pirkėjui pretenziją:
1. Tarptautinių pirkimų atveju per 10 dienų, o Supaprastintų pirkimų atveju – per 5 darbo dienas nuo Pirkėjo pranešimo raštu apie jo priimtą sprendimą išsiuntimo Tiekėjams dienos, o jeigu šis pranešimas nebuvo siunčiamas elektroninėmis priemonėmis, – per 15 dienų;
2. Tarptautinių pirkimų atveju per 10 dienų, o Supaprastintų pirkimų atveju – per 5 darbo dienas nuo paskelbimo apie Pirkėjo priimtą sprendimą dienos, jeigu PAVETPPSPSĮ nėra reikalavimo raštu informuoti Tiekėjus apie Pirkėjo priimtus sprendimus.
VI.5)
Paskelbimo data
2020-10-20