CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Nacionalinė švietimo agentūra
305238040
M. Katkaus g. 44
Vilnius
LT-09217
LT
Asmuo ryšiams: Denis Sosunov
Telefonas: +370 68612170
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://www.nsa.smm.lt/

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=546882
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Švietimas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Švietimo įstaigų (išskyrus aukštąsias mokyklas) vadovų informacinės sistemos atnaujinimo paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

72200000  -  Programinės įrangos programavimo ir konsultacinės paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Švietimo įstaigų (išskyrus aukštąsias mokyklas) vadovų informacinės sistemos technologinis ir funkcinis atnaujinimas, funkcijų plėtra bei esamų funkcijų korekcija. Tiekėjas turės atlikti detalią poreikių analizę; parengti detalų projekto planą, parengti sprendimo įgyvendinimo architektūros schemą, projektavimo dokumentaciją; suprogramuoti, sukonfigūruoti ir įdiegti atnaujintas sistemos funkcines dalis; sukurti ir įgyvendinti integracines sąsajas su išorinėmis sistemomis; atlikti duomenų bei tekstų perkėlimą į sistemą; parengti testavimo strategiją, testavimo scenarijus ir atlikti detalų testavimą bei bandomąją eksploataciją; apmokyti naudotojus ir administratorius.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

72200000  -  Programinės įrangos programavimo ir konsultacinės paslaugos
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Švietimo įstaigų (išskyrus aukštąsias mokyklas) vadovų informacinės sistemos technologinis ir funkcinis atnaujinimas, funkcijų plėtra bei esamų funkcijų korekcija. Tiekėjas turės atlikti detalią poreikių analizę; parengti detalų projekto planą, parengti sprendimo įgyvendinimo architektūros schemą, projektavimo dokumentaciją; suprogramuoti, sukonfigūruoti ir įdiegti atnaujintas sistemos funkcines dalis; sukurti ir įgyvendinti integracines sąsajas su išorinėmis sistemomis; atlikti duomenų bei tekstų perkėlimą į sistemą; parengti testavimo strategiją, testavimo scenarijus ir atlikti detalų testavimą bei bandomąją eksploataciją; apmokyti naudotojus ir administratorius.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 11
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Paslaugų teikimo terminas gali būti pratęsiamas perkančiosios organizacijos iniciatyva, bet ne ilgiau negu 6 mėnesiams, dėl priežasčių, nepriklausančių nuo paslaugų teikėjo.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Projektas „Neformaliojo vaikų švietimo, ikimokyklinio, priešmokyklinio ir bendrojo ugdymo vertinimo, įsivertinimo tobulinimas ir plėtotė“. 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 9 prioriteto „Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas“ 09.2.1-ESFA-V-706 priemonė „Švietimo vertinimo ir stebėsenos sistemų sukūrimas“.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Deklaruodami, kad nėra pagrindo pašalinti iš pirkimo, dalyviai kartu su pasiūlymu turi pateikti užpildytą EBVPD.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Už tinkamai suteiktas paslaugas atsiskaitoma per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo paslaugų perdavimo–priėmimo akto pasirašymo ir sąskaitos faktūros gavimo dienos pirkimo dokumentuose nustatyta tvarka. Paslaugų teikėjui nesuteikus paslaugų techninėje specifikacijoje nustatytais arba perkančiosios organizacijos nurodytais terminais arba šias paslaugas suteikus netinkamai, paslaugų gavėjas neprarasdamas teisės į kitas savo teisių gynimo priemones pagal sutartį, reikalauja mokėti 0,05 proc. (penkių šimtųjų procento) dydžio delspinigius nuo laiku nesuteiktų paslaugų vertės už kiekvieną pavėluotą kalendorinę dieną, kol bus tinkamai įvykdyti paslaugų teikėjo įsipareigojimai. Paslaugų gavėjas turi teisę išskaičiuoti delspinigius iš paslaugų teikėjui mokėtinų sumų.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2020-11-30
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2020-11-30
Vietos laikas:  10:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2020-10-28

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?