Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Nacionalinė švietimo agentūra
305238040
M. Katkaus g. 44
Vilnius
LT-09217
LT
Asmuo ryšiams:
Denis Sosunov
Telefonas:
+370 68612170
El. paštas:
denissosunov@yahoo.com
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
https://www.nsa.smm.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/77312
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=546882Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=546882&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Švietimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Švietimo įstaigų (išskyrus aukštąsias mokyklas) vadovų informacinės sistemos atnaujinimo paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
72200000
-
Programinės įrangos programavimo ir konsultacinės paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Švietimo įstaigų (išskyrus aukštąsias mokyklas) vadovų informacinės sistemos technologinis ir funkcinis atnaujinimas, funkcijų plėtra bei esamų funkcijų korekcija. Tiekėjas turės atlikti detalią poreikių analizę; parengti detalų projekto planą, parengti sprendimo įgyvendinimo architektūros schemą, projektavimo dokumentaciją; suprogramuoti, sukonfigūruoti ir įdiegti atnaujintas sistemos funkcines dalis; sukurti ir įgyvendinti integracines sąsajas su išorinėmis sistemomis; atlikti duomenų bei tekstų perkėlimą į sistemą; parengti testavimo strategiją, testavimo scenarijus ir atlikti detalų testavimą bei bandomąją eksploataciją; apmokyti naudotojus ir administratorius.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72200000
-
Programinės įrangos programavimo ir konsultacinės paslaugos
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Švietimo įstaigų (išskyrus aukštąsias mokyklas) vadovų informacinės sistemos technologinis ir funkcinis atnaujinimas, funkcijų plėtra bei esamų funkcijų korekcija. Tiekėjas turės atlikti detalią poreikių analizę; parengti detalų projekto planą, parengti sprendimo įgyvendinimo architektūros schemą, projektavimo dokumentaciją; suprogramuoti, sukonfigūruoti ir įdiegti atnaujintas sistemos funkcines dalis; sukurti ir įgyvendinti integracines sąsajas su išorinėmis sistemomis; atlikti duomenų bei tekstų perkėlimą į sistemą; parengti testavimo strategiją, testavimo scenarijus ir atlikti detalų testavimą bei bandomąją eksploataciją; apmokyti naudotojus ir administratorius.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
11
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Paslaugų teikimo terminas gali būti pratęsiamas perkančiosios organizacijos iniciatyva, bet ne ilgiau negu 6 mėnesiams, dėl priežasčių, nepriklausančių nuo paslaugų teikėjo.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projektas „Neformaliojo vaikų švietimo, ikimokyklinio, priešmokyklinio ir bendrojo ugdymo vertinimo, įsivertinimo tobulinimas ir plėtotė“. 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 9 prioriteto „Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas“ 09.2.1-ESFA-V-706 priemonė „Švietimo vertinimo ir stebėsenos sistemų sukūrimas“.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Deklaruodami, kad nėra pagrindo pašalinti iš pirkimo, dalyviai kartu su pasiūlymu turi pateikti užpildytą EBVPD.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Už tinkamai suteiktas paslaugas atsiskaitoma per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo paslaugų perdavimo–priėmimo akto pasirašymo ir sąskaitos faktūros gavimo dienos pirkimo dokumentuose nustatyta tvarka. Paslaugų teikėjui nesuteikus paslaugų techninėje specifikacijoje nustatytais arba perkančiosios organizacijos nurodytais terminais arba šias paslaugas suteikus netinkamai, paslaugų gavėjas neprarasdamas teisės į kitas savo teisių gynimo priemones pagal sutartį, reikalauja mokėti 0,05 proc. (penkių šimtųjų procento) dydžio delspinigius nuo laiku nesuteiktų paslaugų vertės už kiekvieną pavėluotą kalendorinę dieną, kol bus tinkamai įvykdyti paslaugų teikėjo įsipareigojimai. Paslaugų gavėjas turi teisę išskaičiuoti delspinigius iš paslaugų teikėjui mokėtinų sumų.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2020-11-30
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2020-11-30
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2020-10-28
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?