Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerija
188675190
Gedimino pr. 19, LT-01103 Vilnius
Vilnius
01103
LT
Asmuo ryšiams:
Dalia Sereikaitė
Telefonas:
+370 2391209
El. paštas:
dalia.sereikaite@zum.lt
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
http://www.zum.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/4900
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=507198Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=507198&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Kita veikla:
Žemės ūkis
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Archyvinių dokumentų saugojimo, tvarkymo ir administravimo paslaugų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
92512000
-
Archyvų paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerija perka archyvinių dokumentų saugojimo, tvarkymo ir administravimo paslaugas.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 133884.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
92512000
-
Archyvų paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Lietuvos Respublikos teritorija
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerija perka archyvinių dokumentų saugojimo, tvarkymo ir administravimo paslaugas. 12 mėn. trukmės sutarties vertė: 44 628 Eur be PVM, 54 000 Eur su PVM. Sutartis sudaroma 12 mėn. su galime pratęsti du kartus po 12 mėn.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 133884.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Pradžia:
2020-07-01
/
Pabaiga:
2021-06-30
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutartis sudaroma 12 mėn. Sutartis gali būti pratęsta du kartus po 12 mėn.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi atitikti reikalavimus dėl tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimo ir pirkimo dokumentuose nustatytus kvalifikacinius reikalavimus. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti tik Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik iš galimo laimėtojo.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties nuostatų įvykdymas užtikrinamas netesybomis. Užsakovui vėluojant sumokėti už tinkamai ir laiku suteiktas Paslaugas Vykdytojas turi teisę skaičiuoti 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo nesumokėtos sumos už kiekvieną uždelstą dieną.
Jeigu Vykdytojas neįvykdo Sutarties iki Sutartyje nustatyto prievolių įvykdymo termino pabaigos arba Sutartis nutraukiama dėl Vykdytojo kaltės, Vykdytojas privalo sumokėti Užsakovui 5 000 Eur (penkių tūkstančių eurų) dydžio baudą. Jeigu Vykdytojas pažeidė Sutartį ir per įspėjimo terminą nepašalino įspėjime nurodyto pažeidimo, Vykdytojas privalo sumokėti Užsakovui 1 000 Eur (vieno tūkstančio eurų) dydžio baudą.
Jeigu Vykdytojas neįvykdo Sutarties iki Sutartyje nustatyto prievolių įvykdymo termino pabaigos arba Sutartis nutraukiama dėl Vykdytojo kaltės, Vykdytojas privalo sumokėti Užsakovui 5 000 Eur (penkių tūkstančių eurų) dydžio baudą. Jeigu Vykdytojas pažeidė Sutartį ir per įspėjimo terminą nepašalino įspėjime nurodyto pažeidimo, Vykdytojas privalo sumokėti Užsakovui 1 000 Eur (vieno tūkstančio eurų) dydžio baudą.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2020-04-24
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2020-04-24
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Jeigu šalyje bus pasibaigęs karantinas: Lietuvos Respublikos žemė sūkio ministerija (Gedimino pr. 19, Vilnius), 322 kab.
Karantino metu su tiekėjų pateiktais pasiūlymais bus susipažįstama CVP IS priemonėmis, posėdžiui vykstant nuotoliniu būdu. Tokiu atveju, Viešojo pirkimo komisijos nariai sprendimus priims atlikdami rašytinę apklausą el. paštu.
Karantino metu su tiekėjų pateiktais pasiūlymais bus susipažįstama CVP IS priemonėmis, posėdžiui vykstant nuotoliniu būdu. Tokiu atveju, Viešojo pirkimo komisijos nariai sprendimus priims atlikdami rašytinę apklausą el. paštu.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Perkančioji organizacija Viešojo pirkimo komisijos posėdžiuose stebėtojo teisėmis dalyvauti valstybės ir savivaldybių institucijų ar įstaigų atstovų nekvies.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Vykdant pirkimo sutartį, PVM sąskaitos faktūros bus teikiamos naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/1
Vilnius
01501
LT
Telefonas:
+370 52688037
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
www.vat.lt
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2020-04-06
VI.7)