CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Šiaulių miesto savivaldybės administracija
188771865
Vasario 16-osios g. 62
Šiauliai
76295
LT
Asmuo ryšiams: Sandra Vaikėnienė
Telefonas: +370 41500524
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://www.siauliai.lt/

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=523877
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

GYVENTOJŲ KELIAVIMO ĮPROČIŲ IR NUOMONĖS TYRIMO, VIEŠOJO TRANSPORTO OPTIMIZAVIMO VEIKSMŲ PLANO VIENINGAI ŠIAULIŲ RAJONO IR ŠIAULIŲ MIESTO VIEŠOJO TRANSPORTO SISTEMAI RENGIMO PASLAUGŲ PIRKIMAS
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

79311000  -  Apklausų paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Pirkimo objektas – Gyventojų keliavimo įpročių ir nuomonės tyrimo, viešojo transporto optimizavimo veiksmų plano vieningai Šiaulių rajono ir Šiaulių miesto viešojo transporto sistemai rengimo paslaugos.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 25189.67  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

79311000  -  Apklausų paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Pirkimo objektas – Gyventojų keliavimo įpročių ir nuomonės tyrimo, viešojo transporto optimizavimo veiksmų plano vieningai Šiaulių rajono ir Šiaulių miesto viešojo transporto sistemai rengimo paslaugos.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 25189.67  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 8
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Pirkimas skirtas projekto „Darnus judumas ir kasdienių kelionių modeliavimas Baltijos jūros miestuose“, #R074 įgyvendinimui
II.2.14)

Papildoma informacija

Pirkimas vykdomas CVP IS priemonėmis

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas kartu su pasiūlymu privalo pateikti EBVPD, kuriame patvirtina, kad nėra pagrindo jo pašalinti iš pirkimo.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Neatlikus apmokėjimo už tinkamai suteiktas Paslaugas, Sutarties 21 punkte nustatytais terminais, Paslaugų teikėjo pareikalavimu, Paslaugų gavėjas privalo sumokėti Paslaugų teikėjui už kiekvieną uždelstą dieną po 0,02 proc. delspinigių nuo laiku neapmokėtos sumos.
2. Jei Paslaugų teikėjas dėl ne nuo Paslaugų gavėjo priklausančių aplinkybių nesuteikia Paslaugų ar jų dalies per Sutarties 5.2 punkte nurodytą laiką, Paslaugų teikėjas moka Paslaugų gavėjui delspinigius, kurių dydis yra 100 Eur (vienas šimtas eurų, 00 ct) už kiekvieną uždelstą darbo dieną.
3. Jei Paslaugų teikėjas dėl ne nuo Paslaugų gavėjo priklausančių aplinkybių nesuteikia Paslaugų ar jų dalies per Sutarties 5.3 punkte nurodytą laiką, Paslaugų teikėjas moka Paslaugų gavėjui delspinigius, kurių dydis yra 100 Eur (vienas šimtas eurų, 00 ct) už kiekvieną uždelstą darbo dieną.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2020-07-17
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2020-07-17
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
Šiaulių miesto savivaldybės administracija, Vasario 16-osios g. 62, Šiauliai
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai ar jų atstovai nedalyvauja.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

Pirkimas vykdomas CVP IS priemonėmis
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Šiaulių apygardos teismas
Šiauliai
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2020-07-03

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?