Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Valstybinis studijų fondas
191722967
A. Goštauto g. 12-407,
Vilnius
01108
LT
Asmuo ryšiams:
Ieva Rutavičiūtė
Telefonas:
+370 52639149
El. paštas:
ieva.rutaviciute@vsf.lt
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
http://www.vsf.lrv.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/8923
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=497191Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=497191&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Specializuoti baldai ir jų priedai
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
39130000
-
Biuro baldai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkami specializuoti, asmenims su judėjimo negalia pritaikyti baldai: reguliuojami stalai, kėdės ir klaviatūros padėklai.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 55049.59
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Reguliuojamo aukščio ir pasvirimo kampo stalų pirkimas
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39110000
-
Sėdimieji baldai, kėdės ir susiję produktai bei dalys
39121000
-
Rašomieji stalai ir stalai
39121100
-
Rašomieji stalai
39121200
-
Stalai
39134000
-
Baldai kompiuteriams
39134100
-
Kompiuterių stalai
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkami specializuoti reguliuojamo aukščio ir pasvirimo kampo stalai, pritaikyti asmenims su judėjimo negalia. Planuojamas kiekis - 13 vnt., minimalus kiekis, kurį perkančioji organizacija įsipareigoja išpirkti - 9 vnt. Stalai turi būti pristatomi projekto partneriams Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje. Turi būti taikoma ne trumpesnė nei 24 mėn. garantija.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 24280.99
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
3
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Dėl svarbių priežasčių atskiru šalių susitarimu pristatymo terminas gali būti pratęsiamas papildomai dviems mėnesiams.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projektas "Studijų prieinamumo didinimas", Nr. 09.3.1-ESFA-V-708-01-0001
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Reguliuojamo aukščio stalų pirkimas
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39110000
-
Sėdimieji baldai, kėdės ir susiję produktai bei dalys
39121000
-
Rašomieji stalai ir stalai
39121100
-
Rašomieji stalai
39121200
-
Stalai
39134000
-
Baldai kompiuteriams
39134100
-
Kompiuterių stalai
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkami specializuoti reguliuojamo aukščio stalai, pritaikyti asmenims su judėjimo negalia. Perkama 22 vnt., minimalus kiekis, kurį perkančioji organizacija įsipareigoja įsigyti - 17 vnt., Stalai turės būti pristatyti projekto partneriams į Vilnių, Kauną, Klaipėdą, Šiaulius ir Uteną. Turi būti taikoma ne trumpesnė nei 24 mėn. garantija.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 9818.18
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
3
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Dėl svarbių priežasčių atskiru šalių susitarimu prekių pristatymo terminas gali būti pratęstas papildomai dviem mėnesiams.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projektas "Studijų prieinamumo didinimas", Nr. 09.3.1-ESFA-V-708-01-0001
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Reguliuojamų kėdžių pirkimas
Pirkimo dalies Nr.:
3
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39110000
-
Sėdimieji baldai, kėdės ir susiję produktai bei dalys
39121000
-
Rašomieji stalai ir stalai
39121100
-
Rašomieji stalai
39121200
-
Stalai
39134000
-
Baldai kompiuteriams
39134100
-
Kompiuterių stalai
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkami specializuotos reguliuojamų parametrų kėdės, pritaikytos asmenims su judėjimo negalia.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 16033.06
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
3
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Dėl svarbių priežasčių atskiru šalių susitarimu prekių pristatymo terminas gali būti pratęstas papildomai dviem mėnesiams.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projektas "Studijų prieinamumo didinimas", Nr. 09.3.1-ESFA-V-708-01-0001
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Klaviatūros padėklų pirkimas
Pirkimo dalies Nr.:
4
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39110000
-
Sėdimieji baldai, kėdės ir susiję produktai bei dalys
39121000
-
Rašomieji stalai ir stalai
39121100
-
Rašomieji stalai
39121200
-
Stalai
39134000
-
Baldai kompiuteriams
39134100
-
Kompiuterių stalai
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkami prie stalo montuojami reguliuojamų parametrų klaviatūros padėklai
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 4917.39
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
3
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Dėl svarbių priežasčių atskiru šalių susitarimu prekių pristatymo terminas gali būti pratęstas papildomai dviem mėnesiams.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projektas "Studijų prieinamumo didinimas", Nr. 09.3.1-ESFA-V-708-01-0001
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Perkančioji organizacija reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16). Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
Perkančiajai organizacijai atlikus EBVPD patikrinimo procedūrą, patikrinus pasiūlymus ir išrinkus galimą laimėtoją, tik jo yra prašomi dokumentai, patvirtinantys pašalinimo pagrindų nebuvimą.
Perkančiajai organizacijai atlikus EBVPD patikrinimo procedūrą, patikrinus pasiūlymus ir išrinkus galimą laimėtoją, tik jo yra prašomi dokumentai, patvirtinantys pašalinimo pagrindų nebuvimą.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Pardavėjui praleidus Sutartyje nurodytą prekių pristatymo terminą, perkančioji organizacija turi teisę reikalauti iš Pardavėjo 0,02% delspinigių už kiekvieną praleistą dieną skaičiuojant nuo nepristatytų prekių vertės.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2020-03-16
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2020-03-16
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Valstybinis studijų fondas, A. Goštauto g. 12-305, Vilnius
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimo su pasiūlymais procedūroje tiekėjai ar jų atstovai nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2020-02-05
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?