CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Viešoji įstaiga Elektrėnų profesinio mokymo centras
190976966
Rungos g. 18, 4061 Elektrėnai
Elektrėnai
4061
LT
Asmuo ryšiams: Snieguolė Jaruševičienė
Telefonas: +370 68267744
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.epmc.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=525043
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Švietimas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Apšvietimo įrangos pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

31500000  -  Apšvietimo įrenginiai ir elektros šviestuvai
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Pirkimo objektas – apšvietimo įrangos įsigijimas, t.y. bus perkamas efektinis universalus valdomas prožektorius (12 vnt.), užliejančios šviesos programuojamas prožektorius (12 vnt.), LED prožektorius (8 vnt.), LED Fresnel tipo prožektorius (8 vnt.), tinklo signalų keitiklis (1 vnt.). Techninė charakteristikos detalizuotos techninėje specifikacijoje, pateiktoje pirkimo sąlygų 1 priede.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 63140.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

31500000  -  Apšvietimo įrenginiai ir elektros šviestuvai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
VšĮ Elektrėnų profesinio mokymo centras, Rungos g. 18, Elektrėnai
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Pirkimo objektas yra apšvietimo įrangos įsigijimas, įskaitant jų pristatymą bei pritaikymą įrangos sumontavimui ir darbuotojų apmokymą dirbti su apšvietimo įranga. Prekių pristatymo terminas – 2 mėnesiai ir 2 savaitės nuo Sutarties sudarymo dienos. Darbuotojų apmokymas – 7 darbo dienos nuo prekių pateikimo dienos. Bendras Sutarties įvykdymo terminas yra 3 mėn
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 63140.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 3
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Tiekėjo prievolių įvykdymo terminas gali būti pratęstas Pirkėjo ir Tiekėjo rašytiniu susitarimu ne ilgesniam kaip 1 mėnesio laikotarpiui, esant Sutartyje numatytoms sąlygoms
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Pirkimas finansuojamas iš Europos Sąjungos struktūrinių fondo lėšų bendrai finansuojamo projekto "Elektrėnų profesinio mokymo centro profesinio mokymo infrastruktūros plėtra" Nr. 09.1.2-CPVA-K-722-01-0024

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Pašalinimo pagrindai nurodyti pirkimo dokumentuose. Teikiamas EBVPD.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutarties tinkamas įvykdymas yra užtikrintas netesybomis – 10 proc. bauda nuo Sutartyje numatytos bendros Sutarties kainos arba, kai tai įmanoma pagal Sutarties pobūdį, nuo Sutarties dalyko sudėtinės dalies bendros kainos.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2020-07-27
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2020-10-25
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2020-07-27
Vietos laikas:  10:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūroje nekviečiami dalyvauti.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

Pasiūlymas turi būti pasirašytas galiojančiu kvalifikuotu elektroniniu parašu
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2020-07-13
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?