Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Viešoji įstaiga Elektrėnų profesinio mokymo centras
190976966
Rungos g. 18, 4061 Elektrėnai
Elektrėnai
4061
LT
Asmuo ryšiams:
Snieguolė Jaruševičienė
Telefonas:
+370 68267744
El. paštas:
epmc.pirkimai@epmc.lt
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
http://www.epmc.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/467
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=525043Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=525043&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Švietimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Apšvietimo įrangos pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
31500000
-
Apšvietimo įrenginiai ir elektros šviestuvai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimo objektas – apšvietimo įrangos įsigijimas, t.y. bus perkamas efektinis universalus valdomas prožektorius (12 vnt.), užliejančios šviesos programuojamas prožektorius (12 vnt.), LED prožektorius (8 vnt.), LED Fresnel tipo prožektorius (8 vnt.), tinklo signalų keitiklis (1 vnt.). Techninė charakteristikos detalizuotos techninėje specifikacijoje, pateiktoje pirkimo sąlygų 1 priede.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 63140.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
31500000
-
Apšvietimo įrenginiai ir elektros šviestuvai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
VšĮ Elektrėnų profesinio mokymo centras, Rungos g. 18, Elektrėnai
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektas yra apšvietimo įrangos įsigijimas, įskaitant jų pristatymą bei pritaikymą įrangos sumontavimui ir darbuotojų apmokymą dirbti su apšvietimo įranga. Prekių pristatymo terminas – 2 mėnesiai ir 2 savaitės nuo Sutarties sudarymo dienos. Darbuotojų apmokymas – 7 darbo dienos nuo prekių pateikimo dienos. Bendras Sutarties įvykdymo terminas yra 3 mėn
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 63140.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
3
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Tiekėjo prievolių įvykdymo terminas gali būti pratęstas Pirkėjo ir Tiekėjo rašytiniu susitarimu ne ilgesniam kaip 1 mėnesio laikotarpiui, esant Sutartyje numatytoms sąlygoms
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Pirkimas finansuojamas iš Europos Sąjungos struktūrinių fondo lėšų bendrai finansuojamo projekto "Elektrėnų profesinio mokymo centro profesinio mokymo infrastruktūros plėtra" Nr. 09.1.2-CPVA-K-722-01-0024
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pašalinimo pagrindai nurodyti pirkimo dokumentuose. Teikiamas EBVPD.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties tinkamas įvykdymas yra užtikrintas netesybomis – 10 proc. bauda nuo Sutartyje numatytos bendros Sutarties kainos arba, kai tai įmanoma pagal Sutarties pobūdį, nuo Sutarties dalyko sudėtinės dalies bendros kainos.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2020-07-27
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2020-10-25
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2020-07-27
Vietos laikas:
10:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūroje nekviečiami dalyvauti.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Pasiūlymas turi būti pasirašytas galiojančiu kvalifikuotu elektroniniu parašu
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2020-07-13
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?