Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
UAB 'Investicijų ir verslo garantijos'
110084026
Konstitucijos pr. 7
Vilnius
09308
LT
Asmuo ryšiams:
Jūratė Strakšienė
Telefonas:
+370 52740188
El. paštas:
jurate.straksiene@invega.lt
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
http://www.invega.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6899
I.3)
Komunikavimas
Prieiga prie pirkimo dokumentų yra ribojama. Daugiau informacijos galima rasti čia:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=536426Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=536426&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Kitas tipas:
Uždaroji akcinė bendrovė, atitinkanti Viešųjų pirkimų įstatymo 2 str. 25 d. 2 p.
I.5)
Pagrindinė veikla
Ekonomikos ir finansų reikalai
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Paramos priemonių NUMOK ir TURAP programų vystymo bei palaikymo paslaugos
Nuorodos numeris:
Programų vystymo paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
72200000
-
Programinės įrangos programavimo ir konsultacinės paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Paramos priemonių NUMOK ir TURAP paraiškų teikimo bei vertinimo programų vystymo bei programinės įrangos sistemų palaikymo paslaugų tarptautinio pirkimo neskelbiamos derybos
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 250000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72200000
-
Programinės įrangos programavimo ir konsultacinės paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Vilnius
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Paramos priemonių NUMOK ir TURAP paraiškų teikimo bei vertinimo programų vystymo bei programinės įrangos sistemų palaikymo paslaugų tarptautinio pirkimo neskelbiamos derybos
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 250000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
24
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.9)
Informacija apie kviečiamų kandidatų skaičiaus apribojimus
Numatomas kandidatų skaičius:
1
Objektyvūs riboto kandidatų skaičiaus pasirinkimo kriterijai:
LR Vyriausybės 2020 m. kovo 16 d. pasitarimo protokolu Nr. 14 pritarta Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos (toliau – EIMIN) parengtam skatinimo ir koronaviruso (COVID-19) plitimo sukeltų pasekmių mažinimo priemonių planui.
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 4 straipsnio 1 punktu,
- VPĮ 71 str. 1 dalies 3 punktu „<...> būtina pirkimą atlikti ypač skubiai dėl įvykio, kurio perkančioji organizacija negalėjo numatyti, kai tokio pirkimo neįmanoma atlikti atviro, riboto konkurso ar skelbiamų derybų būdais šiame įstatyme nustatytais terminais <...>“,
- VPĮ 72 str. 1 dalimi „<...> Viešųjų pirkimų tarnybos sutikimas nereikalingas, jeigu perkančioji organizacija numato paskelbti savanoriško ex ante skaidrumo skelbimą ir informaciją apie tai nurodo pirkimo dokumentuose arba jeigu pirkimas atliekamas pagal šio įstatymo 71 str. 1 dalies 1, 3 punktus ar 4 dalį“, ir
atsižvelgiant į tai, kad:
- paramos priemonių NUMOK ir TURAP paraiškų teikimo bei vertinimo programų vystymo bei programinės įrangos sistemų palaikymo paslaugas būtina įsigyti per įmanomai trumpiausią laiką tam, kad pareiškėjų teikiamų paraiškų gavimas, jų vertinimas ir paramos teikimas pagal priemonių NUMOK ir TURAP vyktų nenutrūkstamai ir pagal pakeistus priemonių aprašus;
- tik esamas IT instrumentų kūrėjas ir vystytojas yra objektyviai pajėgus atlikti reikiamus pakeitimus per trumpiausią įmanomą terminą, užtikrinti nenutrūkstamą programų veiklą ir priežiūrą, nes jam yra žinomi IT instrumentų programiniai kodai, panaudoti techniniai sprendimai ir kita know-how informacija, susijusi su veikiančiais IT instrumentais.
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 4 straipsnio 1 punktu,
- VPĮ 71 str. 1 dalies 3 punktu „<...> būtina pirkimą atlikti ypač skubiai dėl įvykio, kurio perkančioji organizacija negalėjo numatyti, kai tokio pirkimo neįmanoma atlikti atviro, riboto konkurso ar skelbiamų derybų būdais šiame įstatyme nustatytais terminais <...>“,
- VPĮ 72 str. 1 dalimi „<...> Viešųjų pirkimų tarnybos sutikimas nereikalingas, jeigu perkančioji organizacija numato paskelbti savanoriško ex ante skaidrumo skelbimą ir informaciją apie tai nurodo pirkimo dokumentuose arba jeigu pirkimas atliekamas pagal šio įstatymo 71 str. 1 dalies 1, 3 punktus ar 4 dalį“, ir
atsižvelgiant į tai, kad:
- paramos priemonių NUMOK ir TURAP paraiškų teikimo bei vertinimo programų vystymo bei programinės įrangos sistemų palaikymo paslaugas būtina įsigyti per įmanomai trumpiausią laiką tam, kad pareiškėjų teikiamų paraiškų gavimas, jų vertinimas ir paramos teikimas pagal priemonių NUMOK ir TURAP vyktų nenutrūkstamai ir pagal pakeistus priemonių aprašus;
- tik esamas IT instrumentų kūrėjas ir vystytojas yra objektyviai pajėgus atlikti reikiamus pakeitimus per trumpiausią įmanomą terminą, užtikrinti nenutrūkstamą programų veiklą ir priežiūrą, nes jam yra žinomi IT instrumentų programiniai kodai, panaudoti techniniai sprendimai ir kita know-how informacija, susijusi su veikiančiais IT instrumentais.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
1. Tiekėjas turi pateikti užpildytą pirkimo sąlygų priedą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD)“ pagal VPĮ 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus. EBVPD pildomas jį įkėlus į Europos Komisijos interneto svetainę https://ec.europa.eu/tools/espd?lang=lt ir užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas su pasiūlymu.
2. Perkančioji organizacija pirmiausia įvertins pasiūlymus, po to tikrins, ar nėra ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio dalyvio pašalinimo pagrindų, ar šio dalyvio kvalifikacija atitinka nustatytus reikalavimus.
2. Perkančioji organizacija pirmiausia įvertins pasiūlymus, po to tikrins, ar nėra ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio dalyvio pašalinimo pagrindų, ar šio dalyvio kvalifikacija atitinka nustatytus reikalavimus.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymo užtikrinimas - delspinigiai/netesybos.
Vykdytojas įsipareigoja suteikti paslaugas per sutartus terminus. Jei pristatymas vėluoja dėl Vykdytojo kaltės ir jei nėra kitaip Šalių susitarta Specialiame susitarime dėl darbų, tada Užsakovas turi teisę reikalauti iš Vykdytojo netesybų, kurių suma yra 0,02% nuo vėluojamos pristatyti dalies kainos už kiekvieną pradelstą dieną, tačiau maksimali tokių netesybų suma negali viršyti 5% nuo pavėluotos pristatymo dalies kainos.
Sąskaitų apmokėjimo terminas yra 14 dienų nuo sąskaitos išrašymo dienos. Pavėluoto apmokėjimo atveju, Vykdytojas turi teisę skaičiuoti 0,02% delspinigius nuo pavėluotos mokėjimo sumos.
Vykdytojas įsipareigoja suteikti paslaugas per sutartus terminus. Jei pristatymas vėluoja dėl Vykdytojo kaltės ir jei nėra kitaip Šalių susitarta Specialiame susitarime dėl darbų, tada Užsakovas turi teisę reikalauti iš Vykdytojo netesybų, kurių suma yra 0,02% nuo vėluojamos pristatyti dalies kainos už kiekvieną pradelstą dieną, tačiau maksimali tokių netesybų suma negali viršyti 5% nuo pavėluotos pristatymo dalies kainos.
Sąskaitų apmokėjimo terminas yra 14 dienų nuo sąskaitos išrašymo dienos. Pavėluoto apmokėjimo atveju, Vykdytojas turi teisę skaičiuoti 0,02% delspinigius nuo pavėluotos mokėjimo sumos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Konkurso procedūra su derybomis
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2020-09-28
Vietos laikas:
10:30
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2020-12-27
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2020-09-16
VI.7)