CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

VšĮ Antakalnio poliklinika
124244035
Antakalnio g. 59, LT-10207 Vilnius
Vilnius
LT-10207
LT
Asmuo ryšiams: Vilma Sobolevskienė
Telefonas: +370 52342519
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.antakpol.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=504686
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Sveikata

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Reagentų ir priemonių glikozilinto hemoglobino HbA1C tyrimams atlikti su analizatoriaus panauda pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

33696500  -  Laboratoriniai reagentai
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkami reagentai ir priemonės glikozilinto hemoglobino HbA1C tyrimams atlikti su analizatoriaus panauda.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

33696500  -  Laboratoriniai reagentai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Preliminarus glikozilinto hemoglobino HbA1C tyrimų skaičius 60 000.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 36
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Sutartis gali būti pratęsta 2 kartus po 12 mėn.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Atsižvelgiant į perkamo objekto ypatybes ir siekiant racionalaus lėšų panaudojimo, vadovaujantis LR VPĮ 86 straipsnio 5 dalimi, sutartis bus sudaroma ilgesniam nei 3 metų (36 mėn.) laikotarpiui (pagal VPĮ 86 str. 5d. 11 p., kai ilgesnis kaip 3 metų prekių tiekimo laikotarpis ekonominiu požiūriu yra naudingesnis ir perkančioji organizacija tai pagrindžia).

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas turi pateikti užpildytą ir pasirašytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD) pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus. Perkančioji organizacija pirmiausia įvertins dalyvių pateiktus EBVPD, pasiūlymus, po to tikrins, ar nėra ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio dalyvio pašalinimo pagrindų, ar šio dalyvio kvalifikacija atitinka nustatytus reikalavimus ir, jeigu taikytina, ar tiekėjas laikosi kokybės vadybos sistemos ir (arba) aplinkos apsaugos vadybos sistemos standartų. Visus dokumentus, patvirtinančius pašalinimo pagrindų nebuvimą, turės pateikti tik galimas pirkimo laimėtojas.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:  
Netaikoma
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:  
Netaikoma
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutarties įvykdymo užtikrinimo priemonės - baudos ir delspinigiai.
1. Jei tiekėjas, sutartyje nustatytais terminais, nepristato naujų, nenaudotų, originaliame gamykliniame įpakavime prekių, reikalingų atitinkame užsakyme nurodytam numatomam tyrimų kiekiui atlikti, arba atsisako pristatyti nurodytas prekes, jis kiekvieną kartą sumoka pirkėjui 300 (trys šimtai) Eur baudą.
2. Jei tiekėjas sutarties galiojimo metu atsisako pristatyti pirkėjui naujas, nenaudotas, originaliame gamykliniame įpakavime prekes, reikalingas atitinkame užsakyme nurodytam numatomam tyrimų kiekiui atlikti, pagal sutarties sąlygas ir dėl šios priežasties pirkėjas priverstas nutraukti sutartį, jis sumoka pirkėjui 5 (penkis) proc. maksimalios sutarties vertės su PVM dydžio baudą.
3. Jei pirkėjas, sutartyje nustatytais terminais, neatsiskaito už faktiškai atliktus tyrimus, jis sumoka tiekėjui 0,02 proc. dydžio delspinigius, skaičiuojamus nuo neapmokėtos kainos su PVM, už kiekvieną uždelstą kalendorinę dieną.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2020-04-28
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2020-04-28
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
VšĮ Antakalnio poliklinika, Antakalnio g. 59, Vilnius
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Pasiūlymai teikiami elektroninėmis priemonėmis, todėl tiekėjai nedalyvauja komisijos posėdyje, kuriame susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2020-03-24

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?