Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerija
188603091
A. Volano g. 2, LT-01516 Vilnius
Vilnius
01516
LT
Asmuo ryšiams:
Gintaras Vaskela
Telefonas:
+370 52191240
El. paštas:
gintaras.vaskela@smm.lt
Faksas:
+370 52191240
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
http://www.smm.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5177
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=513046Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=513046&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Švietimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Vertinimo paslaugos
Nuorodos numeris:
486183
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
79419000
-
Vertinimo konsultacinės paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkamos paslaugos vertinimui „Švietimo ir mokslo srities prioritetų „Mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros ir inovacijų skatinimas” (toliau - 1 prioritetas) ir „Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas“ (toliau - 9 prioritetas) poveikio vertinimas“ atlikti. Vertinimo metu ketinama nustatyti 1 ir 9 švietimo ir mokslo srities prioritetų poveikį, pasiūlant tobulinimo priemones sėkmingesniam investicijų įgyvendinimui 2014–2020 m. laikotarpiu bei gauti rekomendacijas dėl efektyvesnių priemonių įgyvendinimo mechanizmų 2021–2027 m. ES struktūrinių fondų laikotarpiu.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 743800.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
79419000
-
Vertinimo konsultacinės paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
A. Volano g. 2
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkamos paslaugos vertinimui „Švietimo ir mokslo srities prioritetų „Mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros ir inovacijų skatinimas” (toliau - 1 prioritetas) ir „Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas“ (toliau - 9 prioritetas) poveikio vertinimas“ atlikti. Vertinimo metu ketinama nustatyti 1 ir 9 švietimo ir mokslo srities prioritetų poveikį, pasiūlant tobulinimo priemones sėkmingesniam investicijų įgyvendinimui 2014–2020 m. laikotarpiu bei gauti rekomendacijas dėl efektyvesnių priemonių įgyvendinimo mechanizmų 2021–2027 m. ES struktūrinių fondų laikotarpiu. Atliekant vertinimą paslaugų teikėjas turės parengti 5 ataskaitas: 1) įvadinę ataskaitą tyrimo metodikai pristatyti, 2) I tarpinę ataskaitą, skirtą 1 prioriteto analizei bei atvejo studijai "Priemonių 01.2.2-CPVA-K-703 „Kompetencijos centrų ir inovacijų ir technologijų perdavimo centrų veiklos skatinimas” ir Nr. 01.2.2-LMT-K-718 „Tiksliniai moksliniai tyrimai Sumanios specializacijos srityje“ (toliau kartu – priemonės) investicijų tinkamumo ir suderinamumo vertinimas”; 3) II tarpinę ataskaitą, skirtą 9 prioriteto analizei ir dviems atvejo studijoms: „Priemonės 09.2.1-ESFA-K-728 „Ikimokyklinio ir bendrojo ugdymo mokyklų veiklos tobulinimas“ poveikio vertinimas“ ir „VP priemonės 09.2.2-ESFA-V-729 „Neformaliojo vaikų švietimo įvairovės ir prieinamumo didinimas“ gerosios patirties ir finansavimo modelio panaudojimas mokymosi visą gyvenimą srityje“; 4) galutinės ataskaitos projektą, skirtą 1 ir 9 prioritetų analizei apibendrinti ir pirminėms įžvalgoms pateikti; 5) galutinę ataskaitą, kurioje būtų atsakyta į visus vertinimo klausimus bei parengtos konkrečios išvados, pateikti strateginiai siūlymai ir rekomendacijos. Po galutinių vertinimo rezultatų suderinimo ir patvirtinimo tiekėjas turės surengti ne mažiau kaip 1 viešą vertinimo rezultatų pristatymą, kurio metu atlikto vertinimo rezultatai, išvados ir rekomendacijos būtų pristatytos vertinimo tikslinėms grupėms.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 743800.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
11
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
galimas 2 mėn. sutarties pratęsimas ir ne daugiau kaip 6 mėn. vertinimo veiklų stabdymas, jei tai bus būtina dėl techninėje užduotyje numatytų sąlygų
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
12.0.2-CPVA-V-203-01-0010, Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos ES fondų investicijų vertinimas Lietuvoje
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pateikiamas užpildytas Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Nekeliami
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Teikėjas per 4 darbo dienas nuo sutarties pasirašymo pateikia sutarties įvykdymo užtikrinimo garantiją, išduotą Lietuvoje registruoto banko ar draudimo bendrovės, kuri turi galioti iki visiško Paslaugų teikėjo įsipareigojimų įvykdymo. Garantijos vertė – 5 (penki) procentai nuo bendros paslaugų kainos. Sutarties šalis, uždelsusi laiku pagal šią sutartį įvykdyti savo įsipareigojimus, už kiekvieną uždelstą dieną moka 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo neįvykdytų įsipareigojimų vertės.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2020-06-05
Vietos laikas:
12:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 2
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2020-06-05
Vietos laikas:
12:45
Vieta:
A. Volano g. 2, Vilnius. Švietimo, mokslo ir sporto ministerija
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimo su CVPIS priemonėmis gautais pasiūlymais procedūroje tiekėjai ar jų atstovai nedalyvauja
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/1
Vilnius
01501
LT
Telefonas:
+370 2625645
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
Faksas:
+370 2625645
Interneto adresas:
http://www.vat.lt
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Nustatyta pirkimo dokumentuose
VI.5)
Paskelbimo data
2020-05-21
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?