CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Palangos miesto savivaldybės administracija
125196077
Vytauto g. 112
Palanga
00153
LT
Asmuo ryšiams: Vaidotas Kaklys
Telefonas: +370 46041407
El. paštas: vps@palanga.lt
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://www.palanga.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=513751
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Vytauto g. ruožo nuo Liepojos plento iki Ligoninės gatvės, Palangoje, paprastojo remonto darbai.
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45000000  -  Statybos darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Darbų apimtys:
- asfaltbetonio dangos frezavimas (naudojant 2 m pločio frezą su niveliacine įranga);
- išlyginamojo sluoksnio įrengimas (AC11 AN, kai h 0-5 cm);
- gruntavimas bitumine emulsija;
- viršutinio asfaltbetonio sluoksnio įrengimas AC11VN, h-4 cm. Asfaltbetonio įrengimo darbus privalo atlikti pagrindinis rangovas;
- horizontalusis ženklinimas (termoplastu);
- žalių vejų plotai ir šlaitai sutvarkomi užpilant 6-10 cm storio dirvožemio sluoksnį;
- greičio slopinimo kalnelio įrengimas;
- kelkraščių įrengimas h-8 cm storio iš nesurištojo mišinio fr. 0/32;
- dangų geodezinė išpildomoji nuotrauka, kadastrinė byla.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45000000  -  Statybos darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Vytauto g. ruožas nuo Liepojos plento iki Ligoninės gatvės, Palangoje
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Darbų apimtys:
- asfaltbetonio dangos frezavimas (naudojant 2 m pločio frezą su niveliacine įranga);
- išlyginamojo sluoksnio įrengimas (AC11 AN, kai h 0-5 cm);
- gruntavimas bitumine emulsija;
- viršutinio asfaltbetonio sluoksnio įrengimas AC11VN, h-4 cm. Asfaltbetonio įrengimo darbus privalo atlikti pagrindinis rangovas;
- horizontalusis ženklinimas (termoplastu);
- žalių vejų plotai ir šlaitai sutvarkomi užpilant 6-10 cm storio dirvožemio sluoksnį;
- greičio slopinimo kalnelio įrengimas;
- kelkraščių įrengimas h-8 cm storio iš nesurištojo mišinio fr. 0/32;
- dangų geodezinė išpildomoji nuotrauka, kadastrinė byla.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Pabaiga: 2020-11-20
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Pateikiamas užpildytas Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Atrankos kriterijai nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Atrankos kriterijai nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Rangovas per 5 d d nuo užsakovo raštiško pranešimo apie skirtas finansavimo lėšas privalo pateikti pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimą - Lietuvoje ar užsienyje registruoto banko, kredito unijos garantiją ar draudimo bendrovės laidavimą 10 proc nuo visos pasiūlymo sumos (be PVM).
2. Už darbus Užsakovas apmoka iš LAKD bei Palangos m sav biudžeto lėšų dalimis pagal iki einamojo mėn 25 d gautus atsiskaitymo dokumentus (atliktų darbų ar paslaugų aktus, atliktų darbų ir išlaidų apmokėjimo pažymas, PVM sąskaitas faktūras).
2.1. Už darbus tinkamus finansuoti LAKD lėšomisne vėliau kaip per 30 k d.
2.2. Už darbus, kurie netinkami finansuoti LAKD lėšomis – iš Palangos m sav biudžeto lėšų per 30 k d.
2.3. Galutinis atsiskaitymas, t. y. likus ne mažiau kaip 20 proc aktuojamų darbų priimamas tik pateikus išpildomąsias geodezines nuotraukas ir palyginus atliktų darbų kiekius su išpildomąja geodezine dokumentacija.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2020-05-22
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2020-06-30
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2020-05-22
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Palangos miesto savivaldybės administracija, 213 kab., Vytauto g. 112, Palanga

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

1. Maksimali pasiūlymo kaina - 168 000,00 EUr su PVM.
2. Sutarties pradžia - sutartis įsigalioja, kai ją pasirašo bei patvirtina antspaudais visos sutarties šalys, rangovas pateikia užsakovui sutarties įvykdymo užtikrinimo garantiją, su užsakovu suderintą kalendorinį darbų atlikimo grafiką. Sutarties įvykdymo užtikrinimo garantija, su užsakovu suderintas kalendorinis darbų atlikimo grafikas turi būti pateikti ne vėliau nei per 5 darbo dienas nuo užsakovo raštiško pranešimo apie skirtas finansavimo lėšas.
Pastaba. Sutartis įsigalios ir darbai bus vykdomi tik gavus Vyriausybės skirtas lėšas dėl Ekonomikos skatinimo ir koronaviruso (COVID-19) plitimo sukeltų pasekmių mažinimo priemonių plano. Rangovas darbus gali pradėti tik gavęs perkančiosios organizacijos (Užsakovo) pranešimą apie darbų pradžią. Jeigu bus priimtas sprendimas neskirti (Ekonomikos skatinimo ir koronaviruso (COVID-19) plitimo sukeltų pasekmių mažinimo priemonių planas) lėšų sutartis neįsigalios ir darbai nebus atliekami.
3. Sutarties pabaiga – 2020-11-20.
4. Darbus atlikti vadovaujantis parengtu ir su užsakovu suderintu aprašu iki 2020-10-20. Darbai bus laikomi atliktais, kai bus atlikti visi statybos darbai bei pateiktos išpildomosios geodezinės nuotraukos bei parengta kadastrinė byla.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2020-05-12

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?