CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

VšĮ Tauragės ligoninė
179761936
V.Kudirkos g.2
Tauragė
72214
LT
Asmuo ryšiams: Regina Gudjonienė
Telefonas: +370 44662718
Faksas: +370 44662700
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.tauragesligonine.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=515317
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Sveikata

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Laparoskopinės įrangos komplektas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

33168000  -  Endoskopijos ir endochirurgijos prietaisai
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Prekės, sudarančios laparoskopinės įrangos komplektą, detaliai apibūdintos techninėje specifikacijoje.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

33168000  -  Endoskopijos ir endochirurgijos prietaisai
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Laparoskopinėms operacijoms atlikti būtinos įrangos ir instrumentų komplektas.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 4
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Vieną kartą vienam mėnesiui.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Pirkimas vykdomas pagal Tauragės rajono savivaldybės įgaliojimą siekiant įsigyti prekes pagal gautą LRV finansavimą 2020 05 06 d. LRV nutarimu Nr. 458. PO yra įpareigota iki 2020 m. liepos 1 d. sudaryti sutartį ir pateikti ją Finansų ministerijai. Projektas "Sveikatos priežiūros paslaugų VšĮ Tauragės ligoninėje optimizavimas ir kokybės gerinimas".

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  1. Tiekėjas, deklaruodamas, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, kad jis tenkina Pirkimo dokumentuose nustatytus kvalifikacijos reikalavimus, teikiant pasiūlymą turi pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD). Atskirą EBVPD pildo:
1.1 Tiekėjas;
1.2. Kiekvienas tiekėjų grupės narys (jeigu pasiūlymą teikia tiekėjų grupė);
1.3. Kiekvienas ūkio subjektas, jeigu tiekėjas remiasi jo pajėgumais, kad atitiktų reikalavimus tiekėjams.
2. Perkančioji organizacija, prieš nustatydama laimėjusį pasiūlymą, reikalaus, kad ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikęs tiekėjas pateiktų aktualius dokumentus, patvirtinančius jo pašalinimo pagrindų nebuvimą ir kvalifikacinius reikalavimus pagrindžiančius dokumentus pagal EBVPD.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutarties įvykdymo užtikrinimas yra banko garantija arba draudimo bendrovės laidavimo raštu kartu su apmokėjimą patvirtinančiais dokumentais - 5 (penki) proc. nuo bendros Sutarties kainos su PVM.
Neatlikus apmokėjimo nustatytais terminais, Tiekėjo rašytiniu pareikalavimu, Pirkėjas privalo sumokėti Tiekėjui už kiekvieną uždelstą dieną 0,02 % delspinigių nuo laiku neapmokėtos sumos.
Jei Tiekėjas nepristato Prekių nustatytu terminu, Gavėjas privalo apie tai informuoti Pirkėją ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas ir Pirkėjas turi teisę, be oficialaus įspėjimo pradėti skaičiuoti 0,02 % dydžio delspinigius nuo laiku nepatiektų Prekių kainos už kiekvieną termino praleidimo dieną.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
Pagreitinta procedūra
Pagrindimas:  
Pirkimas vykdomas pagal Tauragės rajono savivaldybės įgaliojimą siekiant įsigyti prekes pagal gautą LRV finansavimą 2020 05 06 d. LRV nutarimu Nr. 458. PO yra įpareigota iki 2020 m. liepos 1 d. sudaryti sutartį ir pateikti ją Finansų ministerijai todėl siekiama operatyviai vykdyti pagreitintą procedūrą, kad užsitikrinti Sutarties su Tiekėju pasirašymą, lėšų gavimą, bei pateisinti Lietuvos Respublikos Vyriausybės lūkesčius skatinant ekonomiką.
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2020-06-10
Vietos laikas:  08:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2020-06-10
Vietos laikas:  08:45
Vieta:  
V. Kudirkos g. 2, 72214 Tauragė, vyr. ekonomisto kabinetas.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Įgaliotieji asmenys nedalyvauja vokų plėšimo procedūroje.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas.
Klaipėda.
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2020-05-20
VI.7)

Metinis pirkimų planas