Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
VšĮ Tauragės ligoninė
179761936
V.Kudirkos g.2
Tauragė
72214
LT
Asmuo ryšiams:
Regina Gudjonienė
Telefonas:
+370 44662718
El. paštas:
r.gudjoniene@tauragesligonine.lt
Faksas:
+370 44662700
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
http://www.tauragesligonine.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/1141
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=515317Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=515317&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Sveikata
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Laparoskopinės įrangos komplektas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
33168000
-
Endoskopijos ir endochirurgijos prietaisai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Prekės, sudarančios laparoskopinės įrangos komplektą, detaliai apibūdintos techninėje specifikacijoje.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
33168000
-
Endoskopijos ir endochirurgijos prietaisai
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Laparoskopinėms operacijoms atlikti būtinos įrangos ir instrumentų komplektas.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
4
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Vieną kartą vienam mėnesiui.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Pirkimas vykdomas pagal Tauragės rajono savivaldybės įgaliojimą siekiant įsigyti prekes pagal gautą LRV finansavimą 2020 05 06 d. LRV nutarimu Nr. 458. PO yra įpareigota iki 2020 m. liepos 1 d. sudaryti sutartį ir pateikti ją Finansų ministerijai. Projektas "Sveikatos priežiūros paslaugų VšĮ Tauragės ligoninėje optimizavimas ir kokybės gerinimas".
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
1. Tiekėjas, deklaruodamas, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, kad jis tenkina Pirkimo dokumentuose nustatytus kvalifikacijos reikalavimus, teikiant pasiūlymą turi pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD). Atskirą EBVPD pildo:
1.1 Tiekėjas;
1.2. Kiekvienas tiekėjų grupės narys (jeigu pasiūlymą teikia tiekėjų grupė);
1.3. Kiekvienas ūkio subjektas, jeigu tiekėjas remiasi jo pajėgumais, kad atitiktų reikalavimus tiekėjams.
2. Perkančioji organizacija, prieš nustatydama laimėjusį pasiūlymą, reikalaus, kad ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikęs tiekėjas pateiktų aktualius dokumentus, patvirtinančius jo pašalinimo pagrindų nebuvimą ir kvalifikacinius reikalavimus pagrindžiančius dokumentus pagal EBVPD.
1.1 Tiekėjas;
1.2. Kiekvienas tiekėjų grupės narys (jeigu pasiūlymą teikia tiekėjų grupė);
1.3. Kiekvienas ūkio subjektas, jeigu tiekėjas remiasi jo pajėgumais, kad atitiktų reikalavimus tiekėjams.
2. Perkančioji organizacija, prieš nustatydama laimėjusį pasiūlymą, reikalaus, kad ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikęs tiekėjas pateiktų aktualius dokumentus, patvirtinančius jo pašalinimo pagrindų nebuvimą ir kvalifikacinius reikalavimus pagrindžiančius dokumentus pagal EBVPD.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymo užtikrinimas yra banko garantija arba draudimo bendrovės laidavimo raštu kartu su apmokėjimą patvirtinančiais dokumentais - 5 (penki) proc. nuo bendros Sutarties kainos su PVM.
Neatlikus apmokėjimo nustatytais terminais, Tiekėjo rašytiniu pareikalavimu, Pirkėjas privalo sumokėti Tiekėjui už kiekvieną uždelstą dieną 0,02 % delspinigių nuo laiku neapmokėtos sumos.
Jei Tiekėjas nepristato Prekių nustatytu terminu, Gavėjas privalo apie tai informuoti Pirkėją ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas ir Pirkėjas turi teisę, be oficialaus įspėjimo pradėti skaičiuoti 0,02 % dydžio delspinigius nuo laiku nepatiektų Prekių kainos už kiekvieną termino praleidimo dieną.
Neatlikus apmokėjimo nustatytais terminais, Tiekėjo rašytiniu pareikalavimu, Pirkėjas privalo sumokėti Tiekėjui už kiekvieną uždelstą dieną 0,02 % delspinigių nuo laiku neapmokėtos sumos.
Jei Tiekėjas nepristato Prekių nustatytu terminu, Gavėjas privalo apie tai informuoti Pirkėją ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas ir Pirkėjas turi teisę, be oficialaus įspėjimo pradėti skaičiuoti 0,02 % dydžio delspinigius nuo laiku nepatiektų Prekių kainos už kiekvieną termino praleidimo dieną.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
Pagreitinta procedūra
Pagrindimas:
Pirkimas vykdomas pagal Tauragės rajono savivaldybės įgaliojimą siekiant įsigyti prekes pagal gautą LRV finansavimą 2020 05 06 d. LRV nutarimu Nr. 458. PO yra įpareigota iki 2020 m. liepos 1 d. sudaryti sutartį ir pateikti ją Finansų ministerijai todėl siekiama operatyviai vykdyti pagreitintą procedūrą, kad užsitikrinti Sutarties su Tiekėju pasirašymą, lėšų gavimą, bei pateisinti Lietuvos Respublikos Vyriausybės lūkesčius skatinant ekonomiką.
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2020-06-10
Vietos laikas:
08:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2020-06-10
Vietos laikas:
08:45
Vieta:
V. Kudirkos g. 2, 72214 Tauragė, vyr. ekonomisto kabinetas.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Įgaliotieji asmenys nedalyvauja vokų plėšimo procedūroje.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas.
Klaipėda.
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2020-05-20
VI.7)