Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Viešoji įstaiga Šeškinės poliklinika
124245660
Šeškinės g. 24
Vilnius
07156
LT
Asmuo ryšiams:
Marytė Venskutė
Telefonas:
+370 52502078
El. paštas:
maryte.venskute@poliklinika.lt
Faksas:
+370 52502022
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
http://www.poliklinika.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6640
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=531375Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=531375&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Sveikata
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Universalios stacionarios rentgeno diagnostikos medicinos priemonės (prietaiso) pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
33111000
-
Rentgeno prietaisai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkama universali stacionari rentgeno diagnostikos medicinos priemonė (prietaisas) - 1 vnt.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
33111000
-
Rentgeno prietaisai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Šeškinės g. 24, LT-07156 Vilnius
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektas - Universalios stacionarios rentgeno diagnostikos medicinos priemonės (prietaiso) pirkimas.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė dienomis:
75
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Įranga įsigyjama įgyvendinant Rentgeno diagnostikos paslaugų kokybės gerinimo 2018-2025 metų programą, patvirtintą Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2018 m. rugsėjo 20 d. įsakymu Nr. V-1036 "Dėl Rentgeno diagnostikos paslaugų kokybės gerinimo 2018-2025 metų programos patvirtinimo".
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas turi pateikti užpildytą ir pasirašytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau -EBVPD) pagal Lietuvos Respublikos Viešųjų pirkimų įstatymo 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus.
Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
- Pirkimo sutarties įvykdymas užtikrinamas netesybomis (delspinigiais ir bauda).
- Pirkėjas už Prekes Pardavėjui sumoka per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo sąskaitos - faktūros, išrašomos priėmimo-perdavimo akto pagrindu, pateikimo Pirkėjui dienos.
- Pardavėjas įsipareigoja savo sąskaita Pirkėjui pateikti sąskaitą faktūrą naudodamasis informacinės sistemos "E.sąskaita" priemonėmis.
- Pirkėjas už Prekes Pardavėjui sumoka per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo sąskaitos - faktūros, išrašomos priėmimo-perdavimo akto pagrindu, pateikimo Pirkėjui dienos.
- Pardavėjas įsipareigoja savo sąskaita Pirkėjui pateikti sąskaitą faktūrą naudodamasis informacinės sistemos "E.sąskaita" priemonėmis.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2020-09-25
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2020-09-25
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Viešoji įstaiga Šeškinės poliklinika, Šeškinės g. 24, LT-07156 Vilnius.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Pirkimas vykdomas CVP IS priemonėmis, tiekėjai ar jų įgalioti asmenys susipažinimo procedūroje su elektroninėmis priemonėmis gautais pasiūlymais nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Priežiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2020-08-24
VI.7)