CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Viešoji įstaiga Šeškinės poliklinika
124245660
Šeškinės g. 24
Vilnius
07156
LT
Asmuo ryšiams: Marytė Venskutė
Telefonas: +370 52502078
Faksas: +370 52502022
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.poliklinika.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=531375
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Sveikata

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Universalios stacionarios rentgeno diagnostikos medicinos priemonės (prietaiso) pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

33111000  -  Rentgeno prietaisai
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkama universali stacionari rentgeno diagnostikos medicinos priemonė (prietaisas) - 1 vnt.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

33111000  -  Rentgeno prietaisai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Šeškinės g. 24, LT-07156 Vilnius
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Pirkimo objektas - Universalios stacionarios rentgeno diagnostikos medicinos priemonės (prietaiso) pirkimas.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė dienomis: 75
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Įranga įsigyjama įgyvendinant Rentgeno diagnostikos paslaugų kokybės gerinimo 2018-2025 metų programą, patvirtintą Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2018 m. rugsėjo 20 d. įsakymu Nr. V-1036 "Dėl Rentgeno diagnostikos paslaugų kokybės gerinimo 2018-2025 metų programos patvirtinimo".

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas turi pateikti užpildytą ir pasirašytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau -EBVPD) pagal Lietuvos Respublikos Viešųjų pirkimų įstatymo 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus.
Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

- Pirkimo sutarties įvykdymas užtikrinamas netesybomis (delspinigiais ir bauda).
- Pirkėjas už Prekes Pardavėjui sumoka per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo sąskaitos - faktūros, išrašomos priėmimo-perdavimo akto pagrindu, pateikimo Pirkėjui dienos.
- Pardavėjas įsipareigoja savo sąskaita Pirkėjui pateikti sąskaitą faktūrą naudodamasis informacinės sistemos "E.sąskaita" priemonėmis.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2020-09-25
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2020-09-25
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
Viešoji įstaiga Šeškinės poliklinika, Šeškinės g. 24, LT-07156 Vilnius.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Pirkimas vykdomas CVP IS priemonėmis, tiekėjai ar jų įgalioti asmenys susipažinimo procedūroje su elektroninėmis priemonėmis gautais pasiūlymais nedalyvauja.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
01501
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Priežiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)

Paskelbimo data

2020-08-24