Socialinės ir kitos specialios paslaugos. Viešosios sutartys
Skelbimas apie pirkimą
Paslaugos
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centras
302848387
Žirmūnų g. 1B
Vilnius
09101
LT
Asmuo ryšiams:
Ričardas Šegždavičius
Telefonas:
+370 52760800
El. paštas:
ricardas.segzdavicius@lmnsc.lt
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
http://www.lmnsc.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5403
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=507159Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=507159&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Švietimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Vaikų stovyklų dalyvių maitinimo nuomojamose patalpose paslaugų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
55321000
-
Maisto ruošimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Paslaugų teikėjas turi užtikrinti 4000 dalyvių: vaikų, besimokančių pagal pradinio, pagrindinio, vidurio ugdymo programas ir kvalifikacijos seminarų dalyvių, maitinimą, tiekiant maitinimą pagal patvirtintą valgiaraštį, 5 kartus per dieną (pusryčiai, priešpiečiai, pietūs, vakarienė, naktipiečiai), užtikrinant karšto maisto tiekimą 3 kartus per dieną. Pažymėtina, kad paslaugų kiekiai ir sutartis galimai keičiasi atižvelgiant į nenugalimos jėgos lemiančius veiksnius.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 484000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
55321000
-
Maisto ruošimo paslaugos
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Paslaugų teikėjas turi užtikrinti 4000 dalyvių: vaikų, besimokančių pagal pradinio, pagrindinio, vidurio ugdymo programas ir kvalifikacijos seminarų dalyvių, maitinimą, tiekiant maitinimą pagal patvirtintą valgiaraštį, 5 kartus per dieną (pusryčiai, priešpiečiai, pietūs, vakarienė, naktipiečiai), užtikrinant karšto maisto tiekimą 3 kartus per dieną. Pažymėtina, kad paslaugų kiekiai ir sutartis galimai keičiasi atižvelgiant į nenugalimos jėgos lemenčius veiksnius.
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 484000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties arba preliminariosios sutarties trukmė
Trukmė mėnesiais:
4
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.4)
Objektyvios taisyklės ir dalyvavimo kriterijai
Taisyklių ir kriterijų sąrašas bei trumpas aprašymas: Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą - aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Tiekėjas yra įregistruotas įstatymų nustatyta tvarka ir turi teisę verstis ta veikla, kuri reikalinga pirkimo sutarčiai įvykdyti. Tiekėjas per paskutinius 3 (tris) metus arba per laikotarpį nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jeigu tiekėjas vykdė veiklą mažiau nei 3 (tris) metus) įvykdė bent 1 (vieną) ar 2 (dvi) panašias sutartis, t. y. maitinimo paslaugos (išvažiuojamasis maitinimas) maitinimo pirkimo sutartis ir šių sutarčių suminė vertė ne mažesnė kaip 160 000 Eur su PVM.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutartyje numatyti delspinigiai ir baudos už Sutartyje numatytų įsipareigojimų netinkamą vykdymą ir (ar) nevykdymą.
Užsakovas už tinkamai suteiktas Paslaugas, jeigu Užsakovas nėra pareiškęs Paslaugų teikėjui pretenzijos dėl sutartinių įsipareigojimų nevykdymo ar netinkamo vykdymo, sumoka Paslaugų teikėjui per 30 darbo dienų nuo sąskaitos-faktūros gavimo dienos. Sąskaita-faktūra išrašoma pasirašius Paslaugų perdavimo-priėmimo aktą. Paslaugų teikėjas sąskaitą-faktūrą Užsakovui pateikia per Registrų centro tvarkomą informacinę sistemą E-sąskaita.
Dėl nenugalimo jėgos lemiančių faktorių perkančioji organizacija pasilieka teisė keisti teikiamų paslaugų kiekius bei laikotarpius, tuo pačiu keisti paslaugų teikimo sutartį.
Užsakovas už tinkamai suteiktas Paslaugas, jeigu Užsakovas nėra pareiškęs Paslaugų teikėjui pretenzijos dėl sutartinių įsipareigojimų nevykdymo ar netinkamo vykdymo, sumoka Paslaugų teikėjui per 30 darbo dienų nuo sąskaitos-faktūros gavimo dienos. Sąskaita-faktūra išrašoma pasirašius Paslaugų perdavimo-priėmimo aktą. Paslaugų teikėjas sąskaitą-faktūrą Užsakovui pateikia per Registrų centro tvarkomą informacinę sistemą E-sąskaita.
Dėl nenugalimo jėgos lemiančių faktorių perkančioji organizacija pasilieka teisė keisti teikiamų paslaugų kiekius bei laikotarpius, tuo pačiu keisti paslaugų teikimo sutartį.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros forma
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas / Paraiškų dėl reiškiamo susidomėjimo priėmimo terminas
Data:
2020-05-08
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
VI dalis: Papildoma informacija
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2020-04-05
VI.7)