CVPP

Socialinės ir kitos specialios paslaugos. Viešosios sutartys

Skelbimas apie pirkimą

Paslaugos

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centras
302848387
Žirmūnų g. 1B
Vilnius
09101
LT
Asmuo ryšiams: Ričardas Šegždavičius
Telefonas: +370 52760800
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.lmnsc.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=507159
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Švietimas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Vaikų stovyklų dalyvių maitinimo nuomojamose patalpose paslaugų pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

55321000  -  Maisto ruošimo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Paslaugų teikėjas turi užtikrinti 4000 dalyvių: vaikų, besimokančių pagal pradinio, pagrindinio, vidurio ugdymo programas ir kvalifikacijos seminarų dalyvių, maitinimą, tiekiant maitinimą pagal patvirtintą valgiaraštį, 5 kartus per dieną (pusryčiai, priešpiečiai, pietūs, vakarienė, naktipiečiai), užtikrinant karšto maisto tiekimą 3 kartus per dieną. Pažymėtina, kad paslaugų kiekiai ir sutartis galimai keičiasi atižvelgiant į nenugalimos jėgos lemiančius veiksnius.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 484000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

55321000  -  Maisto ruošimo paslaugos
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Paslaugų teikėjas turi užtikrinti 4000 dalyvių: vaikų, besimokančių pagal pradinio, pagrindinio, vidurio ugdymo programas ir kvalifikacijos seminarų dalyvių, maitinimą, tiekiant maitinimą pagal patvirtintą valgiaraštį, 5 kartus per dieną (pusryčiai, priešpiečiai, pietūs, vakarienė, naktipiečiai), užtikrinant karšto maisto tiekimą 3 kartus per dieną. Pažymėtina, kad paslaugų kiekiai ir sutartis galimai keičiasi atižvelgiant į nenugalimos jėgos lemenčius veiksnius.
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 484000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties arba preliminariosios sutarties trukmė

Trukmė mėnesiais: 4
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.4)

Objektyvios taisyklės ir dalyvavimo kriterijai

Taisyklių ir kriterijų sąrašas bei trumpas aprašymas: Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą - aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Tiekėjas yra įregistruotas įstatymų nustatyta tvarka ir turi teisę verstis ta veikla, kuri reikalinga pirkimo sutarčiai įvykdyti. Tiekėjas per paskutinius 3 (tris) metus arba per laikotarpį nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jeigu tiekėjas vykdė veiklą mažiau nei 3 (tris) metus) įvykdė bent 1 (vieną) ar 2 (dvi) panašias sutartis, t. y. maitinimo paslaugos (išvažiuojamasis maitinimas) maitinimo pirkimo sutartis ir šių sutarčių suminė vertė ne mažesnė kaip 160 000 Eur su PVM.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutartyje numatyti delspinigiai ir baudos už Sutartyje numatytų įsipareigojimų netinkamą vykdymą ir (ar) nevykdymą.
Užsakovas už tinkamai suteiktas Paslaugas, jeigu Užsakovas nėra pareiškęs Paslaugų teikėjui pretenzijos dėl sutartinių įsipareigojimų nevykdymo ar netinkamo vykdymo, sumoka Paslaugų teikėjui per 30 darbo dienų nuo sąskaitos-faktūros gavimo dienos. Sąskaita-faktūra išrašoma pasirašius Paslaugų perdavimo-priėmimo aktą. Paslaugų teikėjas sąskaitą-faktūrą Užsakovui pateikia per Registrų centro tvarkomą informacinę sistemą E-sąskaita.
Dėl nenugalimo jėgos lemiančių faktorių perkančioji organizacija pasilieka teisė keisti teikiamų paslaugų kiekius bei laikotarpius, tuo pačiu keisti paslaugų teikimo sutartį.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros forma

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas / Paraiškų dėl reiškiamo susidomėjimo priėmimo terminas

Data:  2020-05-08
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių

VI dalis: Papildoma informacija

VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2020-04-05