CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

AB „Kelių priežiūra“
232112130
Savanorių pr. 321C
Kaunas
50120
LT
Asmuo ryšiams: Natalija Vitkauskaitė
Telefonas: +370 61966131
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.keliuprieziura.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=509930
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

(PU-6696/20) Asfalto mišinių ir analogiški laboratoriniai bandymai
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

71632200  -  Nedestrukcinių bandymų paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkamos asfalto mišinių ir analogiškų laboratorinių bandymų paslaugos
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 136000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

71632200  -  Nedestrukcinių bandymų paslaugos
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkamos asfalto mišinių ir analogiškų laboratorinių bandymų paslaugos
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 136000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 36
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas turi pateikti užpildytą pirkimo sąlygų priedą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD)“ pagal VPĮ 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus. EBVPD pildomas jį įkėlus į Europos Komisijos interneto svetainę https://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/filter?lang=lt ir užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas su pasiūlymu. EBVPD turi būti pasirašytas tiekėjo vadovo arba jo įgalioto asmens, nurodant pasirašiusio asmens pareigas, vardą, pavardę.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:  
Netaikoma
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
1. Tiekėjas turi nuosavybės teise turėti arba turi galimybę nuomotis (ar kitais pagrindais naudoti) laboratoriją, užtikrinančią siūlomų tyrimų ir bandymų vykdymą. Tiekėjo siūloma laboratorija turi būti akredituota ir atitikti LST EN ISO IEC 17025 arba lygiaverčių standartų reikalavimus.
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:  
Prašomi dokumentai:
1. Tiekėjo laboratorijos akreditavimo pažymėjimas su priedais, nurodančiais akreditavimo sritį.
2. Jei akredituota laboratorija yra ne tiekėjo ar partnerio įmonė – sutartis ar ketinimų protokolai, įrodantys, kad Tikėjas turi arba sutarties vykdymo metu turės teisę pasinaudoti akredituotos laboratorijos paslaugomis, pateikiant laboratorijos akreditavimo pažymėjimą ir nurodant laboratorijos akreditavimo sritį arba kiti lygiaverčiai dokumentai.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Pirkėjas už prekes apmoka per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo PVM sąskaitos faktūros, pateiktos per informacinę sistemą „E. sąskaita“, gavimo ir prekių perdavimo-priėmimo akto pasirašymo dienos.
Jeigu Pardavėjas vėluoja pristatyti Prekes ar pakeisti netinkamas Prekes tinkamomis, Pirkėjas turi teisę raštu reikalauti iš Pardavėjo 0,02 % (dviejų šimtųjų procento) dydžio delspinigių už kiekvieną uždelstą pristatyti (pakeisti) Prekes dieną. Delspinigiai skaičiuojami nuo vėluojamų pristatyti ar pakeisti Prekių vertės.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.3)

Informacija apie preliminariąją sutartį arba dinaminę pirkimo sistemą

Viešasis pirkimas susijęs su preliminariosios sutarties sudarymu
Preliminarioji sutartis su keliais veiklos vykdytojais
Numatomas didžiausias preliminariosios sutarties dalyvių skaičius:  999
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2020-05-28
Vietos laikas:  13:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2020-06-01
Vietos laikas:  13:45
Vieta:  
Viešojo pirkimo komisijos nariai, pirminį susipažinimą su tiekėjų pateiktais pasiūlymais vykdo iš savo darbo vietos, prisijungę prie Centrinės viešųjų pirkimų informacinės sistemos.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Susipažinimo su pasiūlymais posėdyje tiekėjai dalyvauti nekviečiami.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2020-04-27
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?