CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Savivaldybės įmonė "Kompata"
155402647
Ažušilės g. 20
Ignalina
30127
LT
Asmuo ryšiams: Jurgita Labutienė
Telefonas: +370 38652095
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=499190
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Kitas tipas:  Savivaldybės įmonė
I.5)

Pagrindinė veikla

Būstas ir komunaliniai patogumai

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Kuro (Benzino A-95 ir dyzelino) pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

09132000  -  Benzinas
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Kuro (Benzino A-95 ir dyzelino ) pirkimas
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 115000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

09134200  -  Dyzelinis kuras
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Ignalina
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Kuro (Benzino A-95 ir dyzelino) pirkimas
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 115000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Perkančioji organizacija reikalauja,kad tiekėjas teikdamas pasiūlymą, ir deklaruodamas, kad jis ir subjektai, kurių pajėgumais jis remiasi atitinka reikalavimus tiekėjams (pašalinimo pagrindų nebuvimą,jeigu taikytina, kvalifikacijos reikalavimus, kokybės vadybos sistemos ir (arba) aplinkos apsaugos vadybos sistemos standartus) pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau EBVPD). EBVPD pildomas jį įkėlus į Europos komisijos interneto svetainę adresu https://ec.europa.eu/tools/espd?lang=lt, o užpildžius atsisiuntus pateikiamas kartu su pasiūlymu. Atskirą EBVPD pildo:
1. Tiekėjas:
2. Kiekvienas tiekėjų grupės narys (jeigu pasiūlymą teikia tiekėjų grupė);
3. Kiekvienas ūkio subjektas, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas.
Pateikiamos skaitmeninės dokumentų kopijos, t.y. skenuoti dokumentai elektronine forma.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutarties įvykdymo užtikrinimui tiekėjas pateikia Lietuvos Respublikoje registruoto banko, kredito unijos arba draudimo bendrovės išduotą pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimo garantiją (garantinį raštą), kuri turi būti ne mažesnė kaip 5 proc. pasiūlytos kainos be PVM. Sutarties įvykdymo užtikrinimą tiekėjas privalo pateikti Pirkėjui ne vėliau kaip per 10 (dešimt) dienų po sutarties pasirašymo. Sutarties įvykdymo užtikrinimas įsigalioja banko garantijos arba draudimo bendrovės laidavimo rašto išdavimo dieną ir turi galioti iki 2021 m. kovo 1 d. (imtinai)

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2020-03-02
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2020-03-02
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
Ažušilės g.20, Ignalinos miestas
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūroje tiekėjų atstovai nedalyvauja. Perkančioji organizacija neteikia informacijos tiekėjams apie pasiūlymus pateikusius tiekėjus, pasiūlytas kainas iki kol bus įvertinti pasiūlymai ir bus nustatyta pasiūlymų eilė.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

Iki kiekvieno kito mėnesio 15 dienos Pardavėjas pateikia Pirkėjui kainų už parduotą kurą skaičiavimą ir sąskaitą faktūrą už parduotą kurą. Sąskaitos pateikiamos Registrų centro "E-sąskaita"
sistemoje. Visas sąskaitų pateikimo išlaidas sumoka Pardavėjas. Pirkėjas atsiskaito su Pardavėju per 30 kalendorinių dienų po sąskaitos faktūros pateikimo paskelbimo Registrų centro "E-sąskaita" sistemoje.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Panevėžio apygardos teismas
Elektros g. 9
Panevėžys
35175
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Dalyviai turi teisę pateikti pretenziją perkančiajai organizacijai pagal Viešųjų pirkimų įstatymą.
VI.5)

Paskelbimo data

2020-02-17

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?