Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
UAB "Vilniaus viešasis transportas"
302683277
Žolyno g. 15
Vilnius
10209
LT
Asmuo ryšiams:
Gaudenis Sadaunykas
Telefonas:
+370 52394736
El. paštas:
gaudenis.sadaunykas@vilniausvt.lt
Faksas:
+370 52394749
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vvtr.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/27121
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=498949Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=498949&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Kitas tipas:
Vietos valdžios institucijos kontroliuojama uždaroji akcinė bendrovė
I.5)
Pagrindinė veikla
Kita veikla:
Keleivių vežimas nustatytais maršrutais
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Transporto priemonių stiklų valytuvų ir trapecinių diržų pirkimas
Nuorodos numeris:
473223
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
34300000
-
Transporto priemonių ir jų variklių dalys ir pagalbiniai reikmenys
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimo objektas – transporto priemonių stiklų valytuvai ir trapeciniai diržai (toliau – Prekės) ir jų pristatymas į PS sandėlius Vilniaus mieste. Pirkimo objektas skaidomas į 2 pirkimo objekto dalis: 1 POD – transporto priemonių stiklų valytuvai; 2 POD – trapeciniai diržai. Prekės bus perkamos dalimis pagal PS poreikius pateikiant tiekėjui užsakymus. Minimalus vienu užsakymu PS užsakomas Prekių kiekis nenustatomas. PS užsakytą bet kurią Prekę tiekėjas turės pristatyti neilgiau nei per 5 d. d. nuo Prekių užsakymo dienos. Prekių užsakymo laikotarpiu PS užsakytą bet kurią Prekę tiekėjas turės pristatyti ir pasibaigus Prekių užsakymo laikotarpiui. Prekės turės būti pristatomos tiekėjo transportu ir sąskaita vienu iš Prekių užsakyme nurodytų adresų Vilniuje: Žolyno g. 15, Justiniškių g. 14 arba Verkių g. 52. Prekių pristatymo sąlygos DDP Vilnius, INCOTERMS.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Transporto priemonių stiklų valytuvai
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
34300000
-
Transporto priemonių ir jų variklių dalys ir pagalbiniai reikmenys
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Vilnius
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektas – įvairių transporto priemonių stiklų valytuvai (toliau – Prekės), skirtos transporto priemonių stiklams valyti. Pirkimo objekto dalies specifikacijoje (toliau – Specifikacija) nurodyti MB, MAN, VOLVO, FIAT transporto priemonių gamintojų katalogų numeriai, tačiau tiekėjai gali siūlyti kitų gamintojų Prekes, atitinkančias Specifikacijoje nurodytas technines charakteristikas. Tiekėjai pasiūlyme privalo aiškiai identifikuoti visas siūlomas Prekes – nurodyti Prekių gamintojus, Prekių katalogų numerius arba Prekių komercinius pavadinimus Prekių gamintojų kataloguose ir pateikti Prekių gamintojų parengtus katalogus arba kitus dokumentus, įrodančius Prekių atitiktį Specifikacijoje nurodytiems reikalavimams. Specifikacijoje nurodyti orientaciniai Prekių kiekiai yra orientaciniai 12 mėn. Prekių užsakymo laikotarpio Prekių kiekiai ir skirti tik tiekėjų pasiūlymams įvertinti ir palyginti, ir nelaikomi maksimaliais. Perkantysis subjektas neįsipareigoja Prekių užsakymo laikotarpiu užsakyti ir nupirkti visų Prekių visus orientacinius kiekius.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 45000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
14
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Prekių užsakymo laikotarpis (PUL) – 12 mėn. Sutartis gali būti pratęsta 2 kartus, kiekvieną kartą sutartį pratęsiant neilgesniam nei 12 mėn. PUL. Bendras PUL, įvertinant visus sutarties pratęsimus, negali būti ilgesnis nei 36 mėn., o sutarties galiojimo terminas, įvertinant visus sutarties pratęsimus ir numatytą atsiskaitymo pagal sutartį terminą, negali būti ilgesnis nei 38 mėn. nuo PUL pradžios.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Trapeciniai diržai transporto priemonių remontui
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
34300000
-
Transporto priemonių ir jų variklių dalys ir pagalbiniai reikmenys
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Vilnius
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektas – trapeciniai diržai (toliau – Prekės), skirti autobusų, troleibusų ir sunkvežimių remontui. Tiekėjai pasiūlyme privalo aiškiai identifikuoti visas siūlomas Prekes – nurodyti Prekių gamintojus, Prekių katalogų numerius arba Prekių komercinius pavadinimus Prekių gamintojų kataloguose ir pateikti Prekių gamintojų parengtus katalogus arba kitus dokumentus, įrodančius Prekių atitiktį Pirkimo objekto dalies specifikacijoje (toliau – Specifikacija) nurodytiems reikalavimams. Specifikacijoje nurodyti orientaciniai Prekių kiekiai yra orientaciniai 12 mėn. Prekių užsakymo laikotarpio Prekių kiekiai ir skirti tik tiekėjų pasiūlymams įvertinti ir palyginti, ir nelaikomi maksimaliais. Perkantysis subjektas neįsipareigoja Prekių užsakymo laikotarpiu užsakyti ir nupirkti visų Prekių visus orientacinius kiekius.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 10500.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
14
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Prekių užsakymo laikotarpis (PUL) – 12 mėn. Sutartis gali būti pratęsta 2 kartus, kiekvieną kartą sutartį pratęsiant neilgesniam nei 12 mėn. PUL. Bendras PUL, įvertinant visus sutarties pratęsimus, negali būti ilgesnis nei 36 mėn., o sutarties galiojimo terminas, įvertinant visus sutarties pratęsimus ir numatytą atsiskaitymo pagal sutartį terminą, negali būti ilgesnis nei 38 mėn. nuo PUL pradžios.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai privalo pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Reikalavimai nurodyti pirkimo sąlygose.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Nereikalaujama.
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Nereikalaujama.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Nereikalaujama.
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Nereikalaujama.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Tiekėjui sutartyje nurodytais terminais nepristačius PS jo užsakytų Prekių ar pristačius nevisas užsakytas Prekes ar nevisus užsakytus Prekių kiekius, nuo kitos po termino pabaigos dienos už kiekvieną uždelstą dieną Tiekėjui gali būti skaičiuojami 0,02% nuo nepristatytų Prekių kiekių vertės be PVM dydžio delspinigiai, kurie gali būti išskaičiuoti iš PS Tiekėjui už pristatytas Prekes mokėtinos sumos, bet nedaugiau nei 6,0% nuo nepristatytų Prekių kiekių vertės be PVM. Šiuo atveju palūkanos nemokamos. Tiekėjas privalo atlyginti PS kitus jo patirtus tiesioginius nuostolius dėl netinkamų Prekių kokybės padarinių ar netinkamai vykdomų Tiekėjo įsipareigojimų. Delspinigių, baudų ar netesybų sumokėjimas neatleidžia sutarties šalių nuo pareigos vykdyti sutartyje prisiimtus įsipareigojimus.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2020-02-27
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2020-06-26
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2020-02-27
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Pradinis susipažinimas su CVP IS priemonėmis gautais pasiūlymais vyks šiame punkte nurodytą dieną, bet neanksčiau nei nurodytas laikas Perkančiojo subjekto Viešųjų pirkimų komisijos posėdyje UAB "Vilniaus viešasis transportas" patalpose – posėdžių salėje (200 kab. II aukšte), adresu Žolyno g. 15, LT-10209 Vilniuje.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai negali dalyvauti pradinio susipažinimo su CVP IS priemonėmis pateiktais pasiūlymais procedūroje, Perkančiojo subjekto Viešųjų pirkimų komisijos posėdžiuose, kuriuose atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros. Perkančiojo subjekto Viešųjų pirkimų komisijos posėdžiuose stebėtojai, kaip nurodyta Pirkimų įstatymo 31 straipsnio 4 dalyje, dalyvauti nekviečiami.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/1
Vilnius
01501
LT
Telefonas:
+370 52688037
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
Faksas:
+370 52625645
Interneto adresas:
http://www.vat.lt/lt/vilniaus-apygardos-teismas.html
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Pretenzijos pateikiamos ir ginčai nagrinėjami Lietuvos Respublikos pirkimų, atliekamų vandentvarkos, energetikos, transporto ar pašto paslaugų srities perkančiųjų subjektų, įstatymo nustatyta tvarka.
VI.5)
Paskelbimo data
2020-02-14
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?