CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Kauno miesto savivaldybės administracija
188764867
Laisvės al. 96
Kaunas
44251
LT
Asmuo ryšiams: Indra Jasiukaitienė
Telefonas: +370 37220270
Faksas: +370 37223106
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.kaunas.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=510067
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Inžinerinių statinių ir tinklų (tarp Kęstučio g. ir Laisvės al. – Miesto sodo skvero su prieigomis) rekonstravimo darbų pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45213316  -  Pėsčiųjų takų įrengimo darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Inžinerinių statinių ir tinklų (tarp Kęstučio g. ir Laisvės al. – Miesto sodo skvero su prieigomis) rekonstravimo darbų darbo projekto parengimas pagal pridedamą techninį projektą „Inžinerinių statinių ir tinklų (tarp Kęstučio g. ir Laisvės al. – Miesto sodo skvero su prieigomis) rekonstravimo projektas“ ir darbų kiekių žiniaraščius (sąmatas) (techninė dokumentacija), rekonstravimo darbų atlikimas pagal parengtą darbo projektą ir techninę dokumentaciją, darbams atlikti būtinų inžinerinių paslaugų (geodezinių, kadastrinių matavimų atlikimas, vykdymo dokumentacijos, kadastrinių matavimo bylų parengimas bei suderinimas nustatyta tvarka ir kitos inžinerinės paslaugos, reikalingos statybos užbaigimo procedūroms (kad būtų surašytas reikiamas statybos užbaigimo dokumentas) suteikimas.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

37535200  -  Žaidimų aikštelės įrenginiai
45112710  -  Kraštovaizdžio darbai žaliosiose zonose
71320000  -  Inžinerinio projektavimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Kauno miestas
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Inžinerinių statinių ir tinklų (tarp Kęstučio g. ir Laisvės al. – Miesto sodo skvero su prieigomis) rekonstravimo darbų darbo projekto parengimas pagal pridedamą techninį projektą „Inžinerinių statinių ir tinklų (tarp Kęstučio g. ir Laisvės al. – Miesto sodo skvero su prieigomis) rekonstravimo projektas“ ir darbų kiekių žiniaraščius (sąmatas) (techninė dokumentacija), rekonstravimo darbų atlikimas pagal parengtą darbo projektą ir techninę dokumentaciją, darbams atlikti būtinų inžinerinių paslaugų (geodezinių, kadastrinių matavimų atlikimas, vykdymo dokumentacijos, kadastrinių matavimo bylų parengimas bei suderinimas nustatyta tvarka ir kitos inžinerinės paslaugos, reikalingos statybos užbaigimo procedūroms (kad būtų surašytas reikiamas statybos užbaigimo dokumentas) suteikimas. Darbai turi būti atlikti per 9 mėnesius nuo darbų pradžios datos.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 26
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Pirkimo vykdytojas reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis.
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo.Tiekėjai turi turėti teisę verstis veikla, reikalinga sutarčiai įvykdyti. Detalus kvalifikacinio reikalavimo aprašymas pateiktas pirkimo dokumentuose.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutartis įsigalioja sutarties šalims pasirašius sutartį ir patvirtinus antspaudais (jeigu antspaudus turėti privalo), tačiau visais atvejais ne anksčiau nei tiekėjui pateikiamas užsakovo pranešimas apie sutarties įsigaliojimą, o užsakovui per 10 dienų nuo jo pranešimo tiekėjui apie sutarties įsigaliojimą gavimo dienos pateikiamas 165 000 Eur dydžio sutarties įvykdymo užtikrinimas, išduotas banko, kredito unijos, draudimo bendrovės ar kito, turinčio teisę teikti šias paslaugas garantuoto, galiojantis iki statybos užbaigimo dokumento pasirašymo dienos arba ne trumpiau kaip 12 mėn. Jei pranešimas apie sutarties įsigaliojimą tiekėjui per 3 mėn. laikotarpį nuo sutarties pasirašymo dienos nėra pateikiamas, sutartis laikoma neįsigaliojusia. Sutarčiai įsigaliojus ji galioja iki visiško sutartyje numatytų įsipareigojimų įvykdymo, bet ne ilgiau kaip 26 mėn. arba iki sutarties nutraukimo.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2020-05-13
Vietos laikas:  11:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2020-08-11
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2020-05-13
Vietos laikas:  11:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Vokų atplėšimo procedūroje tiekėjai ar jų įgalioti asmenys nedalyvauja.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
LT-44312
LT
Telefonas: +370 37490941

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)

Paskelbimo data

2020-04-23
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?