CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Jonavos politechnikos mokykla
111964563
Kauno 75
Jonava
55179
LT
Asmuo ryšiams: Gitenis Subačius
Telefonas: +370 68730580
El. paštas: ukio.dalis@jpm.lt
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.jpm.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=535368
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Švietimas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Mokomoji virtuvės įranga
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

39220000  -  Virtuvės įrenginiai, namų apyvokos ir pagaminto valgio tiekimo reikmenys
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Pirkimo objektas - mokomoji virtuvės įranga.
Pirkimas skaidomas į 3 (tris) dalis.
Perkamų prekių savybės, techniniai reikalavimai nustatyti pateiktoje techninėje specifikacijoje (pirkimo dokumentų 1 priedas).
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl  visų pirkimo dalių
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Mokomosios virtuvės baldai
Pirkimo dalies Nr.:  1
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

39141000  -  Virtuvės baldai ir įrenginiai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Kauno g.75, Jonava
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

I pirkimo dalis: Mokomosios virtuvės baldai – 1 kompl. (detalizuotą techninę specifikaciją žiūrėti pirkimo dokumentų 1 priedo 1. dalis).
Tiekėjas privalo siūlyti visą vienos pirkimo dalies prekių apimtį.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 9
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Tiekėjo prievolių įvykdymo terminas gali būti pratęstas Pirkėjo ir Tiekėjo rašytiniu susitarimu ne ilgesniam kaip 3 mėnesių laikotarpiui, esant sąlygoms, nurodytoms sutartyje.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: 09.1.2.-CPVA-K-722-01-0001.
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Virtuvės ir baro įranga bei įrenginiai
Pirkimo dalies Nr.:  2
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

39220000  -  Virtuvės įrenginiai, namų apyvokos ir pagaminto valgio tiekimo reikmenys
39221000  -  Virtuvės įrenginiai
39221150  -  Termosai
39221170  -  Džiovyklos
39312000  -  Maisto ruošimo įrenginiai
39312200  -  Bufetų ir valgyklų įrenginiai
39314000  -  Pramoniniai virtuvės įrenginiai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Kauno g.75, Jonava
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

II pirkimo dalis: Virtuvės ir baro įranga bei įrenginiai – 1 kompl. (detalizuotą techninę specifikaciją žiūrėti pirkimo dokumentų 1 priedo 2. dalis).
Tiekėjas privalo siūlyti visą vienos pirkimo dalies prekių apimtį.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 9
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Tiekėjo prievolių įvykdymo terminas gali būti pratęstas Pirkėjo ir Tiekėjo rašytiniu susitarimu ne ilgesniam kaip 3 mėnesių laikotarpiui, esant sąlygoms, nurodytoms sutartyje.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: 09.1.2.-CPVA-K-722-01-0001.
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Mokomoji maisto ruošos sistema
Pirkimo dalies Nr.:  3
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

39221000  -  Virtuvės įrenginiai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Kauno g.75, Jonava
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

III pirkimo dalis: Mokomoji maisto ruošos sistema – 1 vnt. (detalizuotą techninę specifikaciją žiūrėti pirkimo dokumentų 1 priedo 3. dalis).
Tiekėjas privalo siūlyti visą vienos pirkimo dalies prekių apimtį.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 9
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Tiekėjo prievolių įvykdymo terminas gali būti pratęstas Pirkėjo ir Tiekėjo rašytiniu susitarimu ne ilgesniam kaip 3 mėnesių laikotarpiui, esant sąlygoms, nurodytoms sutartyje.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: 09.1.2.-CPVA-K-722-01-0001.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai, ketinantys dalyvauti pirkime, neturi turėti viešųjų pirkimų įstatyme nurodytų pašalinimo pagrindų ir privalo pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą. Reikalavimai nurodyti pirkimo dokumentuose.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutarties tinkamas įvykdymas yra užtikrintas netesybomis – 5 proc. bauda nuo Sutartyje numatytos bendros Sutarties kainos arba nuo Sutarties dalyko sudėtinės dalies bendros kainos.
Pirkėjas sumoka Tiekėjui avansą – iki 30 proc. nuo Sutarties kainos per 30 darbo dienų nuo avansinės sąskaitos faktūros ir tinkamos avanso grąžinimo garantijos gavimo.
Neatlikus apmokėjimo nustatytais terminais dėl Pirkėjo kaltės, Tiekėjo pareikalavimu Pirkėjas privalo sumokėti Tiekėjui už kiekvieną uždelstą dieną 0,02 proc. delspinigių nuo laiku neapmokėtos sumos už kiekvieną uždelstą dieną.
Jei Tiekėjas ne dėl Pirkėjo kaltės vėluoja vykdyti savo įsipareigojimus šioje Sutartyje ir jos prieduose nustatytais terminais, Pirkėjas be oficialaus įspėjimo ir nesumažindamas kitų savo teisių gynimo būdų pradeda skaičiuoti 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo Tiekėjo laiku neįvykdytų įsipareigojimų dalies už kiekvieną termino praleidimo dieną, neviršijant 5 proc. Sutarties kainos.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2020-09-29
Vietos laikas:  08:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2020-12-29
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2020-09-29
Vietos laikas:  09:00
Vieta:  
Kauno g. 75, Jonava

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

Su Tiekėju už laiku patiektas kokybiškas ir Sutarties reikalavimus atitinkančias Prekes atsiskaitoma per 60 (šešiasdešimt) dienų nuo galutinio Prekių perdavimo–priėmimo akto pasirašymo ir PVM sąskaitos-faktūros pateikimo dienos.
Šią sutartį numatoma finansuoti iš ES SF lėšų naudojant sąskaitų apmokėjimo būdą pagal Projektų administravimo ir finansavimo taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos finansų ministro 2014 m. spalio 8 d. įsakymu Nr. 1K – 316, kuriam reikalingi ilgesni nei 30 d. apmokėjimo terminai. Numatoma, kad užsakovas privalo mokėti tiekėjui sumą patvirtintą tiekėjo pateiktuose mokėjimo dokumentuose ne vėliau kaip per 60 (šešiasdešimt) dienų nuo tinkamų mokėjimo dokumentų gavimo dienos.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2020-09-16
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?