Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija
188602370
A. Jakšto g. 4
Vilnius
01105
LT
Asmuo ryšiams:
Domantas Bajorinas
Telefonas:
+370 61679109
El. paštas:
domantas.bajorinas@am.lt
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
http://www.am.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5109
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=525839Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=525839&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Aplinka
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Vieningos dokumentų valdymo informacinės sistemos (VDVIS) tobulinimo paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
72200000
-
Programinės įrangos programavimo ir konsultacinės paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Vieningos dokumentų valdymo informacinės sistemos (VDVIS) tobulinimo paslaugos
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 81818.18
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72200000
-
Programinės įrangos programavimo ir konsultacinės paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
LR aplinkos ministerija, A. Jakšto g. 4, Vilnius
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Vieningos dokumentų valdymo informacinės sistemos (VDVIS) tobulinimo
paslaugos. Perkamos paslaugos bus teikiamos trimis etapais: I etapas: 1) darbo su
elektroniniais dokumentais tobulinimas; 2) archyvo valdymo modulio tobulinimas;
3) informacinės sistemos serverinės dalies tobulinimas; II etapas: 1) dokumentų
paieškos ir vaizdavimo tobulinimas; 2) organizcijos duomenų valdymo
tobulinimas; 3) sutarčių valdymo modulio tobulinimas; III etapas: 1) procesinio
darbo su dokumentais tobulinimas; 2) statistikos modulio tobulinimas.
paslaugos. Perkamos paslaugos bus teikiamos trimis etapais: I etapas: 1) darbo su
elektroniniais dokumentais tobulinimas; 2) archyvo valdymo modulio tobulinimas;
3) informacinės sistemos serverinės dalies tobulinimas; II etapas: 1) dokumentų
paieškos ir vaizdavimo tobulinimas; 2) organizcijos duomenų valdymo
tobulinimas; 3) sutarčių valdymo modulio tobulinimas; III etapas: 1) procesinio
darbo su dokumentais tobulinimas; 2) statistikos modulio tobulinimas.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 81818.18
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
7
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Į sutarties trukmę (7 mėn.) įeina paslaugų teikimo terminas (6 mėn.) ir atsiskaitymo už atliktas paslaugas terminas (30 d.)
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pateikiamas Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1) Užsakovas ne vėliau kaip per 20 (dvidešimt) dienų nuo sutarties sudarymo dienos išmoka 30 (trisdešimt) procentų sutarties vertės dydžio avansą;
2) Užsakovas už tinkamai ir laiku atliktas paslaugas sumoka Vykdytojui ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) dienų po atliktų paslaugų perdavimo – priėmimo akto pasirašymo dienos pagal Vykdytojo pateiktą PVM sąskaitą faktūrą, atskaičius sumokėtą avansą;
3) Nutraukus sutartį dėl Vykdytojo kaltės, Vykdytojas privalo grąžinti avanso dalį, kuriai nebuvo suteikta Paslaugų ir privalo sumokėti Užsakovui 10 (dešimt) proc. sutarties vertės dydžio baudą;
4) Vykdytojui laiku neįvykdžius sutartyje nurodytų įsipareigojimų, skaičiuojami delspinigiai – 0,02 procento nuo sutarties vertės už kiekvieną pavėluotą dieną.
2) Užsakovas už tinkamai ir laiku atliktas paslaugas sumoka Vykdytojui ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) dienų po atliktų paslaugų perdavimo – priėmimo akto pasirašymo dienos pagal Vykdytojo pateiktą PVM sąskaitą faktūrą, atskaičius sumokėtą avansą;
3) Nutraukus sutartį dėl Vykdytojo kaltės, Vykdytojas privalo grąžinti avanso dalį, kuriai nebuvo suteikta Paslaugų ir privalo sumokėti Užsakovui 10 (dešimt) proc. sutarties vertės dydžio baudą;
4) Vykdytojui laiku neįvykdžius sutartyje nurodytų įsipareigojimų, skaičiuojami delspinigiai – 0,02 procento nuo sutarties vertės už kiekvieną pavėluotą dieną.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2020-08-18
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2020-11-16
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2020-08-18
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
LR aplinkos ministerija, 103 kab., A. Jakšto g. 4, LT-01105 Vilnius.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimo su CVP IS priemonėmis gautais pasiūlymais procedūroje tiekėjai arba jų atstovai nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/1
Vilnius
01501
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Nurodyta konkurso sąlygose
VI.5)
Paskelbimo data
2020-07-17
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?