CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Turto valdymo ir ūkio departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos
188729923
Šventaragio g. 2
Vilnius
01510
LT
Asmuo ryšiams: Asta Šimonėlienė
Telefonas: +370 52718893
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://tvud.lrv.lt/

I.2)

Bendras pirkimas

Sutartį skiria centrinė perkančioji organizacija
I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=523302
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)

Pagrindinė veikla

Kita veikla:  Įstaigų, formuojančių ir įgyvendinančių valstybės politiką vidaus reikalų ministrui pavestose valdymo srityse, išskyrus vyriausybinių įstaigų, aptarnavimas.

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Viešųjų ir administracinių paslaugų stebėsenos ir analizės informacinės sistemos (PASIS) programinės įrangos priežiūros paslaugų pirkimas Nr. IRD-D26-77
Nuorodos numeris:  IRD-D26-77
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

72200000  -  Programinės įrangos programavimo ir konsultacinės paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkamos viešųjų ir administracinių paslaugų stebėsenos ir analizės informacinės
sistemos (toliau - PASIS) programinės įrangos priežiūros paslaugos
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

72200000  -  Programinės įrangos programavimo ir konsultacinės paslaugos
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Viešųjų ir administracinių paslaugų stebėsenos ir analizės informacinė sistemos (toliau - PASIS) programinės įrangos priežiūros paslaugos apima:
1. PASIS katalogo ir interneto svetainės priežiūros paslaugos, apimančios gedimų šalinimo, palaikymo ir konsultavimo paslaugas,
2. papildomos programavimo paslaugos. Pasikeitus teisės aktams, ar esant būtinybei užtikrinti tinkamą PASIS funkcionavimą.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 25
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Į nurodytą sutarties trukmę įskaičiuotas paslaugų teikimo laikotarpis (24 mėn.) ir atsiskaitymo už suteiktas paslaugas laikotarpis iki šalių visiško sutartinių įsipareigojimų įvykdymo.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Informacija apie tiekėjo pašalinimo pagrindus pateikta pirkimo dokumentų specialiųjų sąlygų 3 dalyje „Tiekėjo pašalinimo pagrindai“. Tiekėjas turi užpildyti ir pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (5 TVŪD PD EBVPD) – aktualią deklaraciją, preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutarties įvykdymas privalo būti užtikrintas pateikiant LR ar užsienio valstybėje registruoto banko garantiją, kurios vertė turi būti ne mažesnė kaip 5 % visos pasiūlymo kainos su PVM
Jei tiekėjas nevykdo savo sutartinių įsipareigojimų sutartyje ar paraiškoje numatytais terminais, PO turi teisę pradėti skaičiuoti 0,04 % dydžio delspinigius nuo nustatytais terminais nesuteiktų paslaugų kainos su PVM už kiekvieną uždelstą dieną.
Jei tiekėjas nevykdo ar netinkamai vykdo sutartinius įsipareigojimus, spręsdamas:
I prioriteto PASIS veikimo sutrikimus, už kiekvieną pavėluotą sprendimo valandą moka 0,02 % delspinigius nuo pasiūlymo dydžio kainos.
II prioriteto PASIS veikimo sutrikimus, už kiekvieną pavėluotą sprendimo valandą moka 0,01 % delspinigius nuo pasiūlymo dydžio kainos.
III prioriteto PASIS veikimo sutrikimus su PO suderintais terminais, PO turi teisę pradėti skaičiuoti 0,04 % dydžio delspinigius nuo laiku nesuteiktų paslaugų kainos už kiekvieną uždelstą dieną.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2020-09-01
Vietos laikas:  13:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2020-09-01
Vietos laikas:  13:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Susipažinimo su CVPIS priemonėmis pateiktais pasiūlymais procedūra vyksta uždarame posėdyje. Tiekėjų atstovai nedalyvauja.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)

Papildoma informacija

Turto valdymo ir ūkio departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos pirkimo procedūras vykdo kaip vidaus reikalų sistemos centrinė perkančioji organizacija. Pirkimo sutartį sudarys Informatikos ir ryšių departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos su nustatytu viešojo pirkimo laimėtoju.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2020-07-22

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?