Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
AB "Lietuvos geležinkeliai"
110053842
Mindaugo g. 12
Vilnius
03603
LT
Asmuo ryšiams:
Agnė Daunoravičienė
Telefonas:
+370 69759803
El. paštas:
agne.daunoraviciene@litrail.lt
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
http://www.litrail.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/4670
UAB "LG Keleiviams"
Mindaugo g. 12
Vilnius
LT
El. paštas:
agne.daunoraviciene@litrail.lt
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
http://www.traukiniobilietas.lt
AB „Lietuvos geležinkelių infrastruktūra“
Mindaugo g. 12
Vilnius
LT
El. paštas:
agne.daunoraviciene@litrail.lt
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
http://lginfrastruktura.lt/
AB „LG CARGO“
Mindaugo g. 12
Vilnius
LT
El. paštas:
agne.daunoraviciene@litrail.lt
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
https://cargo.litrail.lt/
UAB „Vilniaus lokomotyvų remonto depas“
Švitrigailos g. 39
Vilnius
LT
El. paštas:
agne.daunoraviciene@litrail.lt
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
https://vlrd.lt/lt/
I.2)
Bendras pirkimas
Sutartis apima bendrą pirkimą
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=507678Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=507678&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Kita veikla:
Geležinkelių veikla
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Transporto priemonių, traktorių ir krautuvų techninės priežiūros ir remonto paslaugų bei atsarginių dalių pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
50114000
-
Sunkvežimių remonto ir priežiūros paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Skelbimas skelbiamas dėl dinaminės pirkimo sistemos (toliau – DPS) sukūrimo.
DPS galiojimo laikotarpiu numatoma įgyti Transporto priemonių, traktorių ir krautuvų techninės priežiūros ir remonto paslaugas bei atsargines dalis.
DPS skaidomas į kategorijas:
1 Kategorija – Transporto priemonių (Lengvųjų automobilių, Krovininių automobilių iki 3,5 tonos bendrosios masės, Krovininių automobilių virš 3,5 tonos bendrosios masės) techninės priežiūros ir remonto paslaugų bei atsarginių dalių pirkimas;
2 Kategorija – Traktorių ir krautuvų techninės priežiūros ir remonto paslaugų bei atsarginių dalių pirkimas.
DPS galiojimo laikotarpiu numatoma įgyti Transporto priemonių, traktorių ir krautuvų techninės priežiūros ir remonto paslaugas bei atsargines dalis.
DPS skaidomas į kategorijas:
1 Kategorija – Transporto priemonių (Lengvųjų automobilių, Krovininių automobilių iki 3,5 tonos bendrosios masės, Krovininių automobilių virš 3,5 tonos bendrosios masės) techninės priežiūros ir remonto paslaugų bei atsarginių dalių pirkimas;
2 Kategorija – Traktorių ir krautuvų techninės priežiūros ir remonto paslaugų bei atsarginių dalių pirkimas.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 2000010.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Transporto priemonių (Lengvųjų automobilių, Krovininių automobilių iki 3,5, virš 3,5 tonos bendrosios masės tonos) techninės priežiūros ir remonto paslaugų bei atsarginių dalių pirkimas
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
50114000
-
Sunkvežimių remonto ir priežiūros paslaugos
50112000
-
Automobilių remonto ir priežiūros paslaugos
16800000
-
Žemės ir miškų mašinų dalys
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Lietuvos teritorija
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
1 Kategorija – Transporto priemonių (Lengvųjų automobilių, Krovininių automobilių iki 3,5 tonos bendrosios masės, Krovininių automobilių virš 3,5 tonos bendrosios masės) techninės priežiūros ir remonto paslaugų bei atsarginių dalių pirkimas.
Konkretūs reikalavimai įsigyjamam Pirkimo objektui bus pateikiami konkretaus
pirkimo, vykdomo DPS pagrindu, dokumentuose.
Konkretūs reikalavimai įsigyjamam Pirkimo objektui bus pateikiami konkretaus
pirkimo, vykdomo DPS pagrindu, dokumentuose.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
60
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Traktorių ir krautuvų techninės priežiūros ir remonto paslaugų bei atsarginių dalių pirkimas
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
50114000
-
Sunkvežimių remonto ir priežiūros paslaugos
16800000
-
Žemės ir miškų mašinų dalys
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Lietuvos teritorija
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
2 Kategorija – Traktorių ir krautuvų techninės priežiūros ir remonto paslaugų bei atsarginių dalių pirkimas.
Konkretūs reikalavimai įsigyjamam Pirkimo objektui bus pateikiami konkretaus
pirkimo, vykdomo DPS pagrindu, dokumentuose.
Konkretūs reikalavimai įsigyjamam Pirkimo objektui bus pateikiami konkretaus
pirkimo, vykdomo DPS pagrindu, dokumentuose.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
60
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas paraiškoje turi pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų
dokumentą (toliau – EBVPD) (žr. DPS dokumentų 2 priedą) ir DPS dokumentų 4
priede nurodytus dokumentus.
dokumentą (toliau – EBVPD) (žr. DPS dokumentų 2 priedą) ir DPS dokumentų 4
priede nurodytus dokumentus.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Ribotas konkursas
IV.1.3)
Informacija apie preliminariąją sutartį arba dinaminę pirkimo sistemą
Viešasis pirkimas susijęs su dinaminės pirkimo sistemos sukūrimu
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2025-05-16
Vietos laikas:
00:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Ūkio subjektų grupė – AB „Lietuvos geležinkeliai“, juridinio asmens kodas 110053842, (toliau – LG / Vadovaujantis pirkėjas), UAB „LG Keleiviams“, juridinio asmens kodas 305052228, (toliau – Pirkėjas 1) bei AB „Lietuvos geležinkelių infrastruktūra“, juridinio asmens kodas 305202934, (toliau – Pirkėjas 2) – veikianti 2020 m. sausio 23 d. susitarimo Nr. SUTK(LG)-5 „Dėl bendrai atliekamų (viešųjų) pirkimų ir paslaugų ir / ar prekių (viešojo) pirkimo–pardavimo, prekių nuomos preliminariųjų (viešojo) pirkimo–pardavimo sutarčių su teikėjais bendro vykdymo“ pagrindu, kurią pagal Susitarimą atstovauja LG (toliau visi kartu – Ūkio subjektų grupė), ir AB „LG CARGO“, juridinio asmens kodas 304977594, (toliau – Pirkėjas 3), ir UAB „Vilniaus lokomotyvų remonto depas“, juridinio asmens kodas 126280418,
(toliau – Pirkėjas 4) toliau visos – Ūkio subjektų grupė ir Pirkėjas 3, ir Pirkėjas 4 – kartu vadinamos „Pirkėjai / Perkantysis subjektas“, atlieka viešąjį tarptautinį pirkimą taikydamas dinaminę pirkimo sistemą (toliau – DPS arba Pirkimas / pirkimas) ir jos galiojimo laikotarpiu numato įgyti Transporto priemonių, traktorių ir krautuvų techninės priežiūros ir remonto paslaugas bei atsargines dalis.
DPS galiojimo terminas ‒ 5 metai. DPS galiojimo terminas gali būti trumpinamas ‒ LG turi teisę nutraukti DPS galiojimą ankščiau šiame punkte nustatyto jos termino.
Tiekėjai gali teikti paraiškas per visą DPS galiojimą. Tiekėjai, kurių paraiškos atitiks DPS dokumentuose nustatytus reikalavimus ir kuriems bus leista dalyvauti DPS, bus kviečiami teikti pasiūlymus dėl konkretaus pirkimo pagal LG poreikį.
LG pirmąjį kvietimą teikti pasiūlymus dėl konkretaus pirkimo DPS pagrindu išsiųs tik įvertinęs paraiškas, gautas per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo skelbimo išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos dienos. Kiti kvietimai dėl konkrečių pirkimų bus siunčiami ir vėliau paraiškas pateikusiems tiekėjams, kuriems, jas įvertinus, bus leista dalyvauti DPS.
(toliau – Pirkėjas 4) toliau visos – Ūkio subjektų grupė ir Pirkėjas 3, ir Pirkėjas 4 – kartu vadinamos „Pirkėjai / Perkantysis subjektas“, atlieka viešąjį tarptautinį pirkimą taikydamas dinaminę pirkimo sistemą (toliau – DPS arba Pirkimas / pirkimas) ir jos galiojimo laikotarpiu numato įgyti Transporto priemonių, traktorių ir krautuvų techninės priežiūros ir remonto paslaugas bei atsargines dalis.
DPS galiojimo terminas ‒ 5 metai. DPS galiojimo terminas gali būti trumpinamas ‒ LG turi teisę nutraukti DPS galiojimą ankščiau šiame punkte nustatyto jos termino.
Tiekėjai gali teikti paraiškas per visą DPS galiojimą. Tiekėjai, kurių paraiškos atitiks DPS dokumentuose nustatytus reikalavimus ir kuriems bus leista dalyvauti DPS, bus kviečiami teikti pasiūlymus dėl konkretaus pirkimo pagal LG poreikį.
LG pirmąjį kvietimą teikti pasiūlymus dėl konkretaus pirkimo DPS pagrindu išsiųs tik įvertinęs paraiškas, gautas per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo skelbimo išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos dienos. Kiti kvietimai dėl konkrečių pirkimų bus siunčiami ir vėliau paraiškas pateikusiems tiekėjams, kuriems, jas įvertinus, bus leista dalyvauti DPS.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vinius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2020-04-08
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?