CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Būsto energijos taupymo agentūra
303004035
Švitrigailos g. 11B
Vilnius
03228
LT
Asmuo ryšiams: Dalia Jakštienė
Telefonas: +370 65983952
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.betalt.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=540072
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Konferencijų organizavimo paslaugos
Nuorodos numeris:  2020
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

79950000  -  Parodų, mugių ir kongresų organizavimo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Tiekėjas turės suorganizuoti 2 konferencijas ir 2 tarptautines konferencijas. Paslaugų teikimo terminas: nuo 2021.01.01 iki 2022.10.15.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 32384.26  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

79950000  -  Parodų, mugių ir kongresų organizavimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Švitrigailos g. 11B, Vilnius
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Tiekėjas (T) turės suorganizuoti 2 konferencijas (K) ir 2 tarptautines konferencijas (TK). Paslaugų teikimas 2021.01.01 – 2022.10.15.
K: ne mažiau 4 akad. val., ne mažiau 50 dalyvių. Paslauga apima: K koncepcijos ir programos parengimą, apdovanojimų parengimą, patalpų nuomą, konferencinę įrangą, dalomosios medžiagos parengimą, dalyvių sukvietimą ir registraciją, po 2 kavos pertraukėles kiekvienoje K, fotografo darbą ir kt. darbus.
TK: ne mažiau 6 val., ne mažiau 60 dalyvių. Paslauga apima TK koncepcijos ir programos parengimą, patalpų nuomą, konferencinę įrangą, vertimo įrangą, sinchroninio vertimo paslaugas, pranešėjų išlaidų apmokėjimą, dalomosios medžiagos parengimą, dalyvių sukvietimą ir registraciją, po 2 kavos pertraukėles ir vienus pietus kiekvienoje TK, fotografo darbą ir kt. darbus.
Konferencijas organizuojamos tik d. d. darbo metu.
Atsižvelgiant į dėl COVID galimus apribojimus renginiams, T turės pateikti 2 pasiūlymus (tiek turiniui, tiek kainai) tiesioginiam ir nuotoliniam konferencijų organizavimo scenarijams. Apmokama bus pagal faktiškai suorganizuoto renginio būdą.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus  -  Vardas:  Paslaugų kokybė  /  Lyginamasis svoris:  60
Kaina  -  Lyginamasis svoris:  40
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 32384.26  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 22
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Projektas Nr. 04.3.1-APVA-V-003-01-0003 „Daugiabučių namų ir savivaldybių viešųjų pastatų modernizavimo skatinimas, II etapas“.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Pateikiamas užpildytas EBVPD.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:  
Netaikoma
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimo suma – ne mažesnė kaip 7 procentų nuo visos pirkimo sutarties vertės. Pirkimo sutarties įvykdymas privalo būti užtikrintas pateikiant banko garantiją (originalą) arba draudimo bendrovės laidavimo raštą (originalą). Pirkimo sutarties įvykdymo pateikimas – per 7 dienas nuo 2021-01-01. Galiojimo terminas: ne trumpiau kaip 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų po pirkimo sutartyje numatytos paslaugų suteikimo termino pabaigos. Perkančioji organizacija, apmoka teikėjui už faktiškai suteiktas paslaugas ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) dienų nuo paslaugų priėmimo-perdavimo akto pasirašymo ir jo pagrindu išrašytos PVM sąskaitos – faktūros gavimo dienos. Vykdant pirkimo sutartį, PVM sąskaitos faktūros turi būti pateiktos naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2020-10-14
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 6  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2020-10-14
Vietos laikas:  10:00
Vieta:  
Švitrigailos g. 11B, Vilnius
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Elektroninių vokų atplėšimo procedūroje pasiūlymus pateikę tiekėjai arba jų įgalioti atstovai nedalyvauja.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/1
Vilnius
10150
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriaus nustatyta tvarka.
VI.5)

Paskelbimo data

2020-09-24
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?