Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Prekės
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
UAB „Ignitis grupės paslaugų centras“
303200016
A. Juozapavičiaus g. 13
Vilnius
LT-09311
LT
Asmuo ryšiams:
Marius Stankus
Telefonas:
+370 61404946
El. paštas:
Marius.Stankus@ignitis.lt
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
http://www.ignitisgrupe.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/40209
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=509138Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=509138&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Kita veikla:
Klasikinio sektoriaus įmonė, teikianti verslo aptarnavimo paslaugas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
(2019-LEG-114) Kombinuoto ciklo bloko Ovation valdymo sistemos atnaujinimo paslaugos su visa būtina papildoma įranga
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
48610000
-
Duomenų bazių sistemos
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkamos ombinuoto ciklo bloko Ovation valdymo sistemos atnaujinimo paslaugos su visa būtina papildoma įranga
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72260000
-
Su programine įranga susijusios paslaugos
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkama kombinuoto ciklo bloko Ovation valdymo sistemos atnaujinimo paslaugos su visa būtina papildoma įranga
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
24
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.9)
Informacija apie kviečiamų kandidatų skaičiaus apribojimus
Numatomas mažiausias skaičius:
1
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
1. Pirkimas atliekamas Centrinės viešųjų pirkimų informacinės sistemos priemonėmis.
2. Vadovaujantis PĮ 91 straipsnio nuostatomis, Pirkimas atliekamas kito Perkančiojo subjekto vardu. Įgaliojusi organizacija – AB „Ignitis gamyba“.
2. Vadovaujantis PĮ 91 straipsnio nuostatomis, Pirkimas atliekamas kito Perkančiojo subjekto vardu. Įgaliojusi organizacija – AB „Ignitis gamyba“.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas) turi atitikti reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimai laimėtoją.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
1. Klientas moka Paslaugų teikėjui už suteiktas paslaugas:
1.1. Sutarties SD 2.3.1.1 punkte nurodytą sumą per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo Techninės specifikacijos 6.20.2 punkte nurodytų Paslaugų suteikimo, Paslaugų perdavimo – priėmimo akto pasirašymo dienos ir Sąskaitos gavimo.
1.2. Sutarties SD 2.3.1.2. punkte nurodytą sumą per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo Techninės specifikacijos 6.20.3 punkte nurodytų Paslaugų suteikimo ir Paslaugų perdavimo – priėmimo akto pasirašymo dienos ir Sąskaitos gavimo.
1.1. Sutarties SD 2.3.1.1 punkte nurodytą sumą per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo Techninės specifikacijos 6.20.2 punkte nurodytų Paslaugų suteikimo, Paslaugų perdavimo – priėmimo akto pasirašymo dienos ir Sąskaitos gavimo.
1.2. Sutarties SD 2.3.1.2. punkte nurodytą sumą per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo Techninės specifikacijos 6.20.3 punkte nurodytų Paslaugų suteikimo ir Paslaugų perdavimo – priėmimo akto pasirašymo dienos ir Sąskaitos gavimo.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Už vėlavimą suteikti Paslaugas per Sutarties SD 5.1 nustatytą terminą Paslaugų teikėjas, Klientui pareikalavus, moka:
1.1. 0,05 procentų dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną, skaičiuojamus nuo atitinkamo etapo, kurio paslaugas vėluojama suteikti, kainos, kai KCB nebūtina išvesti iš eksploatacijos (tačiau bet kokiu atveju ne mažiau kaip 100,00 (vieną šimtą) EUR be PVM už visą vėlavimo laikotarpį);
1.2. 5.000,00 (penkių tūkstančių) EUR be PVM dydžio delspinigius už kiekvieną papildomą kalendorinę dieną, kai KCB būtina išvesti iš eksploatacijos.
1.1. 0,05 procentų dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną, skaičiuojamus nuo atitinkamo etapo, kurio paslaugas vėluojama suteikti, kainos, kai KCB nebūtina išvesti iš eksploatacijos (tačiau bet kokiu atveju ne mažiau kaip 100,00 (vieną šimtą) EUR be PVM už visą vėlavimo laikotarpį);
1.2. 5.000,00 (penkių tūkstančių) EUR be PVM dydžio delspinigius už kiekvieną papildomą kalendorinę dieną, kai KCB būtina išvesti iš eksploatacijos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Derybos su išankstiniu kvietimu dalyvauti konkurse
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2020-05-04
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 4
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
1. Pirkimas atliekamas Centrinės viešųjų pirkimų informacinės sistemos priemonėmis.
2. Vadovaujantis PĮ 91 straipsnio nuostatomis, Pirkimas atliekamas kito Perkančiojo subjekto vardu. Įgaliojusi organizacija – AB „Ignitis gamyba“.
2. Vadovaujantis PĮ 91 straipsnio nuostatomis, Pirkimas atliekamas kito Perkančiojo subjekto vardu. Įgaliojusi organizacija – AB „Ignitis gamyba“.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus m. apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
1. per 10 dienų (supaprastintų pirkimų atveju - per 5 darbo dienas) nuo Pirkėjo pranešimo raštu apie jo priimtą sprendimą išsiuntimo Dalyviams dienos, o jeigu šis pranešimas nebuvo siunčiamas elektroninėmis priemonėmis, - per 15 dienų nuo pranešimo išsiuntimo dalyviams dienos;
2. per 10 dienų (supaprastintų pirkimų atveju - per 5 darbo dienas) nuo paskelbimo apie Pirkėjo priimtą sprendimą dienos, jeigu VPĮ arba PĮ nėra reikalavimo raštu informuoti Dalyvius apie Pirkėjo priimtus sprendimus.
2. per 10 dienų (supaprastintų pirkimų atveju - per 5 darbo dienas) nuo paskelbimo apie Pirkėjo priimtą sprendimą dienos, jeigu VPĮ arba PĮ nėra reikalavimo raštu informuoti Dalyvius apie Pirkėjo priimtus sprendimus.
VI.5)
Paskelbimo data
2020-04-20
VI.7)