Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Valstybinė ligonių kasa prie Sveikatos apsaugos ministerijos
191351679
Europos a. 1
Vilnius
03505
LT
Asmuo ryšiams:
Kamilė Mockevičiūtė
Telefonas:
+370 52364185
El. paštas:
kamile.mockeviciute@vlk.lt
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
http://www.vlk.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/722
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=531590Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=531590&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Sveikata
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Privalomojo sveikatos draudimo informacinės sistemos SVEIDRA priežiūros ir modifikavimo paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
72200000
-
Programinės įrangos programavimo ir konsultacinės paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkančioji organizacija planuoja įsigyti privalomojo sveikatos draudimo informacinės sistemos SVEIDRA priežiūros paslaugas, apimančias būtinas SVEIDRA modifikavimo paslaugas, atliekant funkcinius programinės įrangos pakeitimus ir užtikrinant SVEIDRA nuolatinį veikimą bei naudotojų konsultavimą (išsamesnę informaciją žiūrėti Techninėje specifikacijoje (TS) dokumente „3 VLK PD TS“)
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkančioji organizacija planuoja įsigyti privalomojo sveikatos draudimo informacinės sistemos SVEIDRA priežiūros paslaugas, apimančias būtinas SVEIDRA modifikavimo paslaugas, atliekant funkcinius programinės įrangos pakeitimus ir užtikrinant SVEIDRA nuolatinį veikimą bei naudotojų konsultavimą (išsamesnę informaciją žiūrėti Techninėje specifikacijoje (TS) dokumente „3 VLK PD TS“)
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
24
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai turi atitikti pirkimo dokumentuose nustatytus reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjai su pasiūlymu dėl kiekvieno ūkio subjekto (tiekėjas, jungtinės veiklos partneriai (jeigu pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė) ir/ar kiti ūkio subjektai (jeigu jų pajėgumais remiamasi (kvalifikacija)) atskirai turi pateikti tų ūkio subjektų tinkamai užpildytus ir pasirašytus EBVPD. Informacija, keliama tiekėjui, susijusi su jo teise verstis atitinkama veikla, kuri reikalinga pirkimo sutarčiai vykdyti, nurodyta pirkimo dokumentuose
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymas užtikrinamas Lietuvos Respublikos civiliniame kodekse numatytu prievolių įvykdymo užtikrinimo būdu – netesybomis. Jeigu paslaugų teikėjas nesuteiks paslaugų, jas suteiks netinkamai arba kitaip nevykdys sutartyje nustatytų įsipareigojimų, turės sumokėti iki 4 000 eurų (keturių tūkstančių eurų) dydžio baudą. Baudos sumokėjimas neturi būti siejamas su visišku užsakovo patirtų nuostolių atlyginimu ir neatleidžia paslaugų teikėjo nuo pareigos juos visiškai atlyginti.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2020-09-25
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2020-09-25
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2020-08-21
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?