Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Palangos miesto savivaldybės administracija
125196077
Vytauto g. 112
Palanga
00153
LT
Asmuo ryšiams:
Kristina Rimkienė
Telefonas:
+370 46041407
El. paštas:
kristina.rimkiene@palanga.lt
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
https://www.palanga.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6409
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=512601Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=512601&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Palangos miesto savivaldybės 2021-2030 m. strateginio plėtros plano parengimo paslaugos pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
79421200
-
Projektų rengimo, išskyrus statybos darbus, paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Palangos miesto savivaldybės 2021-2030 m. strateginio plėtros plano parengimo paslaugos pirkimas
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
79421200
-
Projektų rengimo, išskyrus statybos darbus, paslaugos
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Palangos miesto savivaldybės 2021-2030 m. strateginio plėtros plano parengimo paslaugos pirkimas
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
8
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pateikiamas užpildytas Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Tiekėjas per 5 darbo dienas nuo dienos sutarties pasirašymo, privalės pateikti pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimą – Lietuvoje ar užsienyje registruoto banko, kredito unijos garantiją ar draudimo bendrovės laidavimą – 10 proc. dydžio be PVM nuo bendros sumos. Sutarties įvykdymo užtikrinimas turi būti besąlyginis ir neatšaukiamas.
2. Už paslaugas bus apmokama Palangos miesto savivaldybės biudžeto lėšomis. Mokėjimas už paslaugų teikėjo suteiktas paslaugas bus vykdomas vadovaujantis paslaugų teikėjo paslaugų gavėjui išrašyta sąskaita-faktūra, suteiktų paslaugų perdavimo-priėmimo aktu. Sąskaitą-faktūrą paslaugų teikėjas gali išrašyti tik po to, kai abi šalys pasirašo suteiktų paslaugų perdavimo-priėmimo aktą. Už suteiktas paslaugas paslaugos teikėjui sumokama per 30 kalendorinių dienų nuo sąskaitos-faktūros gavimo dienos.
2. Už paslaugas bus apmokama Palangos miesto savivaldybės biudžeto lėšomis. Mokėjimas už paslaugų teikėjo suteiktas paslaugas bus vykdomas vadovaujantis paslaugų teikėjo paslaugų gavėjui išrašyta sąskaita-faktūra, suteiktų paslaugų perdavimo-priėmimo aktu. Sąskaitą-faktūrą paslaugų teikėjas gali išrašyti tik po to, kai abi šalys pasirašo suteiktų paslaugų perdavimo-priėmimo aktą. Už suteiktas paslaugas paslaugos teikėjui sumokama per 30 kalendorinių dienų nuo sąskaitos-faktūros gavimo dienos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2020-05-25
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2020-08-24
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2020-05-25
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Palangos miesto savivaldybės administracija, Vytauto g. 112, Palanga, 213 kab.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
1. Sutartis įsigalioja, kai ją pasirašo ir tinkamai patvirtina Sutarties šalys ir kai paslaugos teikėjas pateikia užsakovui Sutarties įvykdymo užtikrinimo garantiją ir galioja iki visiško šalių sutartinių įsipareigojimų įvykdymo, bet ne ilgiau kaip 8 mėnesius nuo sutarties įsigaliojimo.
2. Visos paslaugos turi būti suteiktos ir jų rezultatas perduotas paslaugos gavėjui per 7 mėnesius nuo sutarties įsigaliojimo dienos.
3. Perkančioji organizacija gali tiesiogiai atsiskaityti su subteikėjais už jų suteiktas Paslaugas. Apie tai Perkančioji organizacija raštu informuoja subteikėjus per 3 (tris) darbo dienas po informacijos apie juos gavimo. Subteikėjui raštu pateikus prašymą pasinaudoti tiesioginio atsiskaitymo galimybe, sudaroma trišalė sutartis tarp Perkančiosios organizacijos, tiekėjo ir jo subteikėjo, nustatanti tiesioginio atsiskaitymo su subteikėju tvarką, atsižvelgiant į pirkimo dokumentuose, Sutartyje ir subteikimo sutartyje nustatytus reikalavimus. Tiekėjas turi teisę prieštarauti nepagrįstiems mokėjimams subtiekėjui trišalėje sutartyje nustatyta tvarka.
2. Visos paslaugos turi būti suteiktos ir jų rezultatas perduotas paslaugos gavėjui per 7 mėnesius nuo sutarties įsigaliojimo dienos.
3. Perkančioji organizacija gali tiesiogiai atsiskaityti su subteikėjais už jų suteiktas Paslaugas. Apie tai Perkančioji organizacija raštu informuoja subteikėjus per 3 (tris) darbo dienas po informacijos apie juos gavimo. Subteikėjui raštu pateikus prašymą pasinaudoti tiesioginio atsiskaitymo galimybe, sudaroma trišalė sutartis tarp Perkančiosios organizacijos, tiekėjo ir jo subteikėjo, nustatanti tiesioginio atsiskaitymo su subteikėju tvarką, atsižvelgiant į pirkimo dokumentuose, Sutartyje ir subteikimo sutartyje nustatytus reikalavimus. Tiekėjas turi teisę prieštarauti nepagrįstiems mokėjimams subtiekėjui trišalėje sutartyje nustatyta tvarka.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2020-05-06
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?