CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Viešoji įstaiga "KLAIPĖDOS KELEIVINIS TRANSPORTAS"
142133780
Daukanto g. 15, LT-92235 Klaipėda
Klaipėda
LT-92235
LT
Asmuo ryšiams: Aurelija Jogaudaite
Telefonas: +370 46366776
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.klaipedtransport.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=472420
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

KLAIPĖDOS MIESTO VIEŠOJO TRANSPORTO EL. TERMINUOTŲ IR POPIERINIŲ BILIETŲ PLATINIMO, EL. PINIGINĖS PILDYMO, EL. BILIETO KORTELIŲ PARDAVIMO (NE AUTOBUSUOSE) PASLAUGOS
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

63512000  -  Kelionių bilietų pardavimo ir turistinių kelionių organizavimo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Viešoji įstaiga “Klaipėdos keleivinis transportas” numato įsigyti Klaipėdos miesto viešojo transporto el. terminuotų ir popierinių bilietų platinimo, e. piniginės pildymo, el. bilieto kortelių pardavimo (ne autobusuose) paslaugas.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 689000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

98000000  -  Kitos bendruomeninės, socialinės ir asmeninės aptarnavimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Klaipėdos miestas
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Viešoji įstaiga “Klaipėdos keleivinis transportas” numato įsigyti el. terminuotų ir popierinių bilietų platinimo, e. piniginės pildymo, el. bilieto kortelių pardavimo (ne autobusuose) paslaugas. Numatomos pirkimo apimtys - iš viso apie 4 000 000 bilietų pildymo transakcijų per 1 metus (vienkartinių popierinių bilietų apie 3 000 000 vienetų, el piniginės transakcijų kiekis – apie 600 000 transakcijų , terminuotų el. bilietų – apie 170 000 vienetų).
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 689000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti tik Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Perkančioji organizacija reikalauja Sutarties įvykdymo užtikrinimo (Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko garantijos arba draudimo bendrovės laidavimo rašto). Sutarties įvykdymo užtikrinimo suma – 20 000 Eur (dvidešimt tūkstančių eurų).

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2019-08-27
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 4  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2019-08-27
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
šĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ administracinių patalpų II aukštas, pasitarimų kambarys
Adresas- S. Daukanto g. 15, Klaipėda.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai ir jų atstovai negali dalyvauti pirminio susipažinimo su CVP IS priemonėmis pateiktais pasiūlymais – vokų plėšimo procedūroje.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  taip
Kada numatoma paskelbti kitus skelbimus:  
Pasibaigus šio pirkimo pagrindu sudarytos sutarties galiojimo terminui, t.y. 2020 m. III-IV ketvirtį.
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūros vykdomos LR Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatytais terminais.
VI.5)

Šio skelbimo išsiuntimo data

2019-08-14

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?