CVPP

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Paslaugos

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Valstybės įmonė Lietuvos oro uostai
120864074
Rodūnios kelias 10A
Vilnius
LT-02189
LT
Asmuo ryšiams: Salomėja Pliuskytė
Telefonas: +370 69439414
El. paštas: s.pliuskyte@ltou.lt
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.ltou.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=463222
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Oro uostų veikla

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Bagažo transportavimo ir registravimo sistemų priežiūra ir dalys KUN ir PLQ
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

63112100  -  Keleivių bagažo tvarkymo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Pirkimo objektas skaidomas į 2 dalis: 1. Bagažo transportavimo ir registravimo
sistemų priežiūra ir dalys KUN; 2. Bagažo transportavimo ir registravimo sistemų
priežiūra ir dalys PLQ.
Perkančiosios organizacijos
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 68000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl  visų pirkimo dalių
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Bagažo transportavimo ir registravimo sistemų priežiūra ir dalys KUN ir PLQ
Pirkimo dalies Nr.:  1
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

63112100  -  Keleivių bagažo tvarkymo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

1. Bagažo transportavimo ir registravimo
sistemų priežiūra ir dalys KUN
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 38000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Prekių tiekimo ir paslaugų teikimo laikotarpis – 12 (dvylika) mėnesių. Sutartis pratęsiama 2 (du) kartus po 12 mėnesių automatiškai, neviršijant 36 mėnesių ir neviršijant bendros Sutarties kainos.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Pirkimo dalies Nr.:  2
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

63112100  -  Keleivių bagažo tvarkymo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

2. Bagažo transportavimo ir registravimo
sistemų priežiūra ir dalys PLQ
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 30000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
5.1.2. Prekių tiekimo ir paslaugų teikimo laikotarpis – 12 (dvylika) mėnesių. Sutartis pratęsiama 2 (du) kartus po 12 mėnesių automatiškai, neviršijant 36 mėnesių ir neviršijant bendros Sutarties kainos.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas užpildo ir pateikia EBVPD
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.4)

Objektyvios taisyklės ir dalyvavimo kriterijai

Taisyklių ir kriterijų sąrašas bei trumpas aprašymas: Nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)

Reikalaujami užstatai ir garantijos

Nurodyta III.2.2 punkte
III.1.7)

Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

Apmokama per 30 k.d. nuo sąskaitos faktūros sistemoje E.Sąskaita gavimo dienos
III.1.8)

Teisinė forma, kurią turi įgyti ūkio subjektų grupė, su kuria bus sudaryta sutartis

Netaikoma
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Per 2 (dviejų) kalendorinių dienų terminą nuo pranešimo apie paslaugų trūkumus.
Paslaugų trūkumais laikomi neatitikimai Techninės specifikacijos reikalavimams.
Paslaugų teikėjui vėluojant suteikti Paslaugas ar ištaisyti Kliento nurodytus trūkumus, Klientui pareikalavus, taikoma 0,05 procentų bauda nuo nesuteiktų arba netinkamai suteiktų paslaugų kainos už kiekvieną vėlavimo dieną.
0,05 procentų nuo trūkumų turinčių Prekių kainos dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną (už nustatytų Prekių trūkumų nepašalinimą per Sutarties SS 7 punkte nustatytą terminą ir Pirkėjui pareikalavus);
0,05 procentų nuo vėluojamų pristatyti Prekių kainos dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną, vėluojant pristatyti Prekes per Sutarties SS 10 punkte nurodytą terminą.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Derybos su išankstiniu kvietimu dalyvauti konkurse
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2019-06-28
Vietos laikas:  10:30
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Komunalinio sektoriaus pirkimų įstatymo VII skyriaus nustatyta tvarka
VI.5)

Šio skelbimo išsiuntimo data

2019-06-12

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?