CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Gynybos resursų agentūra prie Krašto apsaugos ministerijos
304740061
Šv. Ignoto g. 6
Vilnius
01144
LT
Asmuo ryšiams: Simona Gudabskaitė
Telefonas: +370 70680367
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://kam.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=484606
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)

Pagrindinė veikla

Gynyba

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Maskuojamieji antšalmiai (balti)
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

35813100  -  Šalmų apdangalai
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Įsigyjamų Prekių maksimalus kiekis – iki 6 200 (šešių tūkstančių dviejų šimtų) vnt.,
minimalus kiekis 1000 (vienas tūkstantis) vnt. Pirkėjas įsipareigoja išpirkti visą
minimalų Prekių kiekį, bet neįsipareigoja išpirkti viso nurodyto maksimalaus Prekių
kiekio per visą Sutarties galiojimo laikotarpį. Prekės viršijančios minimalų kiekį
įsigyjamos pagal poreikį.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

35813100  -  Šalmų apdangalai
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Įsigyjamų Prekių maksimalus kiekis – iki 6 200 (šešių tūkstančių dviejų šimtų) vnt.,
minimalus kiekis 1000 (vienas tūkstantis) vnt. Pirkėjas įsipareigoja išpirkti visą
minimalų Prekių kiekį, bet neįsipareigoja išpirkti viso nurodyto maksimalaus Prekių
kiekio per visą Sutarties galiojimo laikotarpį. Prekės viršijančios minimalų kiekį
įsigyjamos pagal poreikį.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 36
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Reikalaujama, kad tiekėjai pateiktų EBVPD aktualią deklaraciją, patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų VPĮ 45 str. Reikalavimai dėl tiekėjo profesinės veiklos pateikiami pirkimo dokumentuose.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Pardavėjas įsipareigoja per 3 (tris) mėnesius nuo Sutarties įsigaliojimo dienos pristatyti Sutarties specialiosios dalies 1.2. punkte nurodytą minimalų įsigyjamų prekių kiekį pagal Sutarties 2 priede nurodytus dydžius Pirkėjui Sutarties Specialiosios dalies 3.3. punkte nurodytu adresu. Likęs prekių kiekis pristatomas pagal užsakymus per 3 (tris) mėnesius nuo užsakymo pateikimo dienos.
2. Pirkėjas aprūpina Pardavėją Lietuvos kariuomenės patentuotu, slepiamuoju piešiniu (miško arba universaliu) margintu audiniu pagal raštu suderintas audinio sunaudojimo normas, pagal Sutarties 2 priedo nuostatas.
3. Banko garantijos ar draudimo bendrovės laidavimo raštu užtikrinama suma ne mažesnė kaip Eur (suma žodžiais) (ne mažiau kaip 7 (septyni) % nuo užsakomų Prekių vertės be PVM).

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2019-12-10
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2019-12-10
Vietos laikas:  09:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2019-11-05
VI.7)

Metinis pirkimų planas