Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos Respublikos konkurencijos taryba
188668192
Jogailos g. 14
Vilnius
01116
LT
Asmuo ryšiams:
Ligita Stiklakienė
Telefonas:
+370 52126557
El. paštas:
ligita.stiklakiene@kt.gov.lt
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
www.kt.gov.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/8108
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=460719Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=460719&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (De minimis) pagalbos registro naujos programinės įrangos sukūrimo, diegimo ir susijusių paslaugų pirkimas
Nuorodos numeris:
2019
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
72000000
-
IT paslaugos: konsultavimas, programinės įrangos kūrimas, internetas ir aptarnavimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Lietuvos Respublikos konkurencijos taryba (toliau – Konkurencijos taryba), kuri yra Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registro (toliau – Registras) tvarkytoja ir valdytoja, šiuo projektu siekia įgyvendinti Lietuvos Respublikos valstybės informacinių išteklių valdymo įstatymo 24 straipsnyje nustatytas registro valdytojo ir registro tvarkytojo teises ir pareigas, taip užtikrinti, kad registras atitiktų organizacinius ir techninius kibernetinio saugumo reikalavimus.
Šio projekto tikslas – sukurti naują programinę įrangą Registrui, perkelti duomenis iš esamo Registro ir papildyti Registrą naujais funkcionalumais.
Šio projekto tikslas – sukurti naują programinę įrangą Registrui, perkelti duomenis iš esamo Registro ir papildyti Registrą naujais funkcionalumais.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72000000
-
IT paslaugos: konsultavimas, programinės įrangos kūrimas, internetas ir aptarnavimo paslaugos
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Lietuvos Respublikos konkurencijos taryba (toliau – Konkurencijos taryba), kuri yra Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registro (toliau – Registras) tvarkytoja ir valdytoja, šiuo projektu siekia įgyvendinti Lietuvos Respublikos valstybės informacinių išteklių valdymo įstatymo 24 straipsnyje nustatytas registro valdytojo ir registro tvarkytojo teises ir pareigas, taip užtikrinti, kad registras atitiktų organizacinius ir techninius kibernetinio saugumo reikalavimus.
Šio projekto tikslas – sukurti naują programinę įrangą Registrui, perkelti duomenis iš esamo Registro ir papildyti Registrą naujais funkcionalumais.
Šio projekto uždaviniai:
• Viešinti Registro duomenis tokiu būdu užtikrinant duomenų apie suteiktą valstybės ir nereikšmingą (de minimis) pagalbą viešumą bei skaidrumą. Visi norintys Konkurencijos tarybos Registro Kotis interneto svetainėje suvedę gavėjo identifikacinius duomenis galės patikrinti, kokia valstybės bei nereikšmingos (de minimis) pagalbos suma yra suteikta konkrečiam gavėjui bei su juo susijusiems asmenims. Viešai skelbiami tik tie duomenys, kurių atskleidimas nepažeidžia asmens duomenų apsaugos teisės aktų reikalavimų ar kitų ūkio subjektų teisėtų interesų;
• Naudojant Valstybės informacinių išteklių sąveikumo platformą (toliau – VIISP) suteikti valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos gavėjams tiesioginę saugią ir asmens duomenų saugumą užtikrinančią prieigą prie Registre kaupiamų duomenų. Per VIISP prisijungę pagalbos gavėjai galės ne tik sužinoti detalią informaciją apie jiems bei su jais susijusiems asmenims suteiktą valstybės ir nereikšmingą (de minimis) pagalbą, bet ir atsisiųsti arba atsispausdinti atitinkamas ataskaitas pagal pateiktas užklausas;
• Teikti nuasmenintus duomenis Atvirų duomenų formatu (csv, xlsx ir kiti atvirų duomenų formatai);
• Sukurti technines galimybes Registre kaupti informaciją apie užsienio ūkio subjektams suteiktą valstybės ir nereikšmingą (de minimis) pagalbą tuo pačiu principu, kaip šiuo metu kaupiama informacija apie Lietuvoje įsisteigusiems ūkio subjektams suteiktą valstybės ir nereikšmingą (de minimis) pagalbą;
• Užtikrinti, kad Registro informacinė sistema atitiktų visus jo kategorijos registrams keliamus saugos nuostatus.
Šio projekto apimtyje siekiama įsigyti Registro programinės įrangos sukūrimo, diegimo bei kitas susijusias paslaugas (toliau – Paslaugos).
Šio projekto tikslas – sukurti naują programinę įrangą Registrui, perkelti duomenis iš esamo Registro ir papildyti Registrą naujais funkcionalumais.
Šio projekto uždaviniai:
• Viešinti Registro duomenis tokiu būdu užtikrinant duomenų apie suteiktą valstybės ir nereikšmingą (de minimis) pagalbą viešumą bei skaidrumą. Visi norintys Konkurencijos tarybos Registro Kotis interneto svetainėje suvedę gavėjo identifikacinius duomenis galės patikrinti, kokia valstybės bei nereikšmingos (de minimis) pagalbos suma yra suteikta konkrečiam gavėjui bei su juo susijusiems asmenims. Viešai skelbiami tik tie duomenys, kurių atskleidimas nepažeidžia asmens duomenų apsaugos teisės aktų reikalavimų ar kitų ūkio subjektų teisėtų interesų;
• Naudojant Valstybės informacinių išteklių sąveikumo platformą (toliau – VIISP) suteikti valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos gavėjams tiesioginę saugią ir asmens duomenų saugumą užtikrinančią prieigą prie Registre kaupiamų duomenų. Per VIISP prisijungę pagalbos gavėjai galės ne tik sužinoti detalią informaciją apie jiems bei su jais susijusiems asmenims suteiktą valstybės ir nereikšmingą (de minimis) pagalbą, bet ir atsisiųsti arba atsispausdinti atitinkamas ataskaitas pagal pateiktas užklausas;
• Teikti nuasmenintus duomenis Atvirų duomenų formatu (csv, xlsx ir kiti atvirų duomenų formatai);
• Sukurti technines galimybes Registre kaupti informaciją apie užsienio ūkio subjektams suteiktą valstybės ir nereikšmingą (de minimis) pagalbą tuo pačiu principu, kaip šiuo metu kaupiama informacija apie Lietuvoje įsisteigusiems ūkio subjektams suteiktą valstybės ir nereikšmingą (de minimis) pagalbą;
• Užtikrinti, kad Registro informacinė sistema atitiktų visus jo kategorijos registrams keliamus saugos nuostatus.
Šio projekto apimtyje siekiama įsigyti Registro programinės įrangos sukūrimo, diegimo bei kitas susijusias paslaugas (toliau – Paslaugos).
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
21
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Projekto veikloms vėluojant dėl nuo Diegėjo ir Perkančiosios organizacijos nepriklausančių aplinkybių, sutartis Perkančiosios organizacijos pritarimu gali būti pratęsta 6 mėnesiams.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Tiekėjui, kuris yra fizinis asmuo, arba tiekėjo, kuris yra juridinis asmuo, kita organizacija ar jos padalinys, vadovui, kitam valdymo ar priežiūros organo nariui ar kitam asmeniui, turinčiam (turintiems) teisę atstovauti tiekėjui ar jį kontroliuoti, jo vardu priimti sprendimą, sudaryti sandorį, ar buhalteriui (buhalteriams) ar kitam (kitiems) asmeniui (asmenims), turinčiam (turintiems) teisę surašyti ir pasirašyti tiekėjo apskaitos dokumentus, per pastaruosius 5 metus nebuvo priimtas ir įsiteisėjęs apkaltinamasis teismo nuosprendis ir šis asmuo neturi neišnykusio ar nepanaikinto teistumo už šią nusikalstamą veiklą:
1) dalyvavimą nusikalstamame susivienijime, jo organizavimą ar vadovavimą jam;
2) kyšininkavimą, prekybą poveikiu, papirkimą;
3) sukčiavimą, turto pasisavinimą, turto iššvaistymą, apgaulingą pareiškimą apie juridinio asmens veiklą, kredito, paskolos ar tikslinės paramos panaudojimą ne pagal paskirtį ar nustatytą tvarką, kreditinį sukčiavimą, neteisingų duomenų apie pajamas, pelną ar turtą pateikimą, deklaracijos, ataskaitos ar kito dokumento nepateikimą, apgaulingą apskaitos tvarkymą ar piktnaudžiavimą, kai šiomis nusikalstamomis veikomis kėsinamasi į Europos Sąjungos finansinius interesus, kaip apibrėžta Konvencijos dėl Europos Bendrijų finansinių interesų apsaugos 1 straipsnyje;
4) nusikalstamą bankrotą;
5) teroristinį ir su teroristine veikla susijusį nusikaltimą;
6) nusikalstamu būdu gauto turto legalizavimą;
7) prekybą žmonėmis, vaiko pirkimą arba pardavimą;
8) įsipareigojimų, susijusių su mokesčių, įskaitant socialinio draudimo įmokas, mokėjimu, nevykdymą pagal šalies, kurioje registruotas tiekėjas, ar šalies, kurioje yra perkantysis subjektas, reikalavimus.
9) kitos valstybės tiekėjo atliktą nusikaltimą, apibrėžtą Direktyvos 2014/24/ES 57 straipsnio 1 dalyje išvardytus Europos Sąjungos teisės aktus įgyvendinančiuose kitų valstybių teisės aktuose.
Taip pat už šiame reikalavime išvardytas veikas tiekėjui, kuris yra juridinis asmuo, kita organizacija ar jos padalinys, per pastaruosius 5 metus nebuvo priimtas ir įsiteisėjęs apkaltinamasis teismo nuosprendis arba šio reikalavimo 8 punkte nurodytu atveju – galutinis administracinis sprendimas (jeigu toks sprendimas priimamas pagal tiekėjo šalies teisės aktų reikalavimus).
Kiti pašalinimo pagrindai nurodyti Pirkimo sąlygose. Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis VPĮ 46 str. nuostatomis.
1) dalyvavimą nusikalstamame susivienijime, jo organizavimą ar vadovavimą jam;
2) kyšininkavimą, prekybą poveikiu, papirkimą;
3) sukčiavimą, turto pasisavinimą, turto iššvaistymą, apgaulingą pareiškimą apie juridinio asmens veiklą, kredito, paskolos ar tikslinės paramos panaudojimą ne pagal paskirtį ar nustatytą tvarką, kreditinį sukčiavimą, neteisingų duomenų apie pajamas, pelną ar turtą pateikimą, deklaracijos, ataskaitos ar kito dokumento nepateikimą, apgaulingą apskaitos tvarkymą ar piktnaudžiavimą, kai šiomis nusikalstamomis veikomis kėsinamasi į Europos Sąjungos finansinius interesus, kaip apibrėžta Konvencijos dėl Europos Bendrijų finansinių interesų apsaugos 1 straipsnyje;
4) nusikalstamą bankrotą;
5) teroristinį ir su teroristine veikla susijusį nusikaltimą;
6) nusikalstamu būdu gauto turto legalizavimą;
7) prekybą žmonėmis, vaiko pirkimą arba pardavimą;
8) įsipareigojimų, susijusių su mokesčių, įskaitant socialinio draudimo įmokas, mokėjimu, nevykdymą pagal šalies, kurioje registruotas tiekėjas, ar šalies, kurioje yra perkantysis subjektas, reikalavimus.
9) kitos valstybės tiekėjo atliktą nusikaltimą, apibrėžtą Direktyvos 2014/24/ES 57 straipsnio 1 dalyje išvardytus Europos Sąjungos teisės aktus įgyvendinančiuose kitų valstybių teisės aktuose.
Taip pat už šiame reikalavime išvardytas veikas tiekėjui, kuris yra juridinis asmuo, kita organizacija ar jos padalinys, per pastaruosius 5 metus nebuvo priimtas ir įsiteisėjęs apkaltinamasis teismo nuosprendis arba šio reikalavimo 8 punkte nurodytu atveju – galutinis administracinis sprendimas (jeigu toks sprendimas priimamas pagal tiekėjo šalies teisės aktų reikalavimus).
Kiti pašalinimo pagrindai nurodyti Pirkimo sąlygose. Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis VPĮ 46 str. nuostatomis.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymas turi būti užtikrintas Vykdytojui pateikiant Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko ar kredito unijos garantiją ar draudimo bendrovės laidavimo raštą (originalą), kurioje nurodyta suma turi būti ne mažesnė kaip 2 (du) procentai nuo bendros Sutarties kainos.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2019-06-14
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2019-08-13
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2019-06-14
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40 Vilnius
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2019-05-30
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?