CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Viešoji įstaiga PANEVĖŽIO MIESTO POLIKLINIKA
148194854
Nemuno g. 75, LT-37355, Panevėžys
Panevėžys
37355
LT
Asmuo ryšiams: Laura Bozienė
Telefonas: +370 45500682
Faksas: +370 45500696
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.paneveziomp.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=472417
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Sveikata

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Odontologo darbo vietos įranga
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

33192400  -  Stomatologinė darbo įranga
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Projekto „Pirminės asmens sveikatos priežiūros veiklos efektyvumo didinimas Panevėžio mieste” VšĮ Panevėžio miesto poliklinikos odontologo darbo vietos įranga – 5 komplektai. Tiekėjas gali teikti pasiūlymą vienai arba abiems pirkimo objekto dalims:
1 pirkimo objekto dalis - Odontologo darbo vietos įranga (2 komplektai);
2 pirkimo objekto dalis - Odontologo darbo vietos įranga (3 komplektai).
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl  visų pirkimo dalių
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Odontologo darbo vietos įranga-2 kompl.
Pirkimo dalies Nr.:  1
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

33192400  -  Stomatologinė darbo įranga
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Nemuno g.75, LT-37355 Panevėžys
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Projekto „Pirminės asmens sveikatos priežiūros veiklos efektyvumo didinimas Panevėžio mieste” VšĮ Panevėžio miesto poliklinikos odontologo darbo vietos įranga – 2 komplektai
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė dienomis: 180
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Sutarties vykdymo metu dėl nenumatytų aplinkybių (pvz. gamintojas laiku nepristato prekės) šioje sutartyje numatytas prekių pristatymo terminas gali būti pratęstas vieną kartą 30 dienų laikotarpiui (šis terminas įskaičiuotas į skelbimo II.2.7 p. nurodomą trukmę)
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: 08.1.3-CPVA-R-609-51-0001
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Odontologo darbo vietos įranga-3 kompl.
Pirkimo dalies Nr.:  2
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

33192400  -  Stomatologinė darbo įranga
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Nemuno g.75, LT-37355 Panevėžys
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Projekto „Pirminės asmens sveikatos priežiūros veiklos efektyvumo didinimas Panevėžio mieste” VšĮ Panevėžio miesto poliklinikos odontologo darbo vietos įranga – 3 komplektai
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė dienomis: 180
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Sutarties vykdymo metu dėl nenumatytų aplinkybių (pvz. gamintojas laiku nepristato prekės) šioje sutartyje numatytas prekių pristatymo terminas gali būti pratęstas vieną kartą 30 dienų laikotarpiui (šis terminas įskaičiuotas į skelbimo II.2.7 p. nurodomą trukmę)
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: 08.1.3-CPVA-R-609-51-0001

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą - aktualią redakciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Sutarties įvykdymo užtikrinimas yra netesybos, 10 % bauda nuo neįvykdytos sutarties vertės.
2. Šią sutartį numatoma finansuoti iš ES SF lėšų naudojant sąskaitų apmokėjimo būdą pagal Projektų administravimo ir finansavimo taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014.10.08 įsakymu Nr. 1K-316, kuriam reikalingi ilgesni nei 30 d. apmokėjimo terminai. Todėl numatoma kad Užsakovas apmoka ne vėliau kaip per 60 (šešiasdešimt) dienų nuo prekių priėmimo-perdavimo akto pasirašymo ir tinkamai įformintos PVM sąskaitos faktūros gavimo dienos.
3. Laiku nepristačius prekių, ar laiku neatsiskaičius už prekes, taikomi delspinigiai (jų dydis nurodomas pirkimo dokumentuose).
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2019-10-25
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2020-02-21
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2019-10-25
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
Nemuno g. 75, Panevėžys, III aukštas, 330 kab.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Susipažinimo su pasiūlymais posėdyje tiekėjai dalyvauti nekviečiami

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

PANEVĖŽIO APYGARDOS TEISMAS
Elektros g. 9
Panevėžys
35175
LT
El. paštas: panevezio.apygardos@teismas.lt
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

PANEVĖŽIO APYGARDOS TEISMAS
Elektros g. 9
Panevėžys
35175
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2019-10-15
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?