Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Kvalifikacijų ir profesinio mokymo plėtros centras
193135687
Geležinio Vilko g. 12
Vilnius
03163
LT
Asmuo ryšiams:
Dalia Isajenkienė
Telefonas:
+370 52497184
El. paštas:
dalia.isajenkiene@kpmpc.lt
Faksas:
+370 52497126
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
http://www.kpmpc.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/2685
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=470191Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=470191&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Švietimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Tarptautinio suaugusiųjų kompetencijų (PIAAC) bandomojo tyrimo atlikimo paslaugų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
79300000
-
Rinkos ir ekonominiai tyrimai; apklausos ir statistika
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Tarptautinio suaugusiųjų kompetencijų (PIAAC) bandomojo tyrimo atlikimo paslaugos
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
79300000
-
Rinkos ir ekonominiai tyrimai; apklausos ir statistika
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Lietuvos Respublikos teritorija
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
1. Tyrimų skaičius – 1 vnt.
2. Tyrimo metu turi būti apklausti ne mažiau kaip 1 500 (vienas tūkstantis penki šimtai) respondentų.
3. Interviuotojai apklausia respondentus CAPI arba lygiaverčių apklausos būdu, t. y. apklausa vykdoma tiesiogiai bendraujant su respondentu (angl. face to face), duomenis fiksuojant planšetiniu arba nešiojamu kompiuteriu.
2. Tyrimo metu turi būti apklausti ne mažiau kaip 1 500 (vienas tūkstantis penki šimtai) respondentų.
3. Interviuotojai apklausia respondentus CAPI arba lygiaverčių apklausos būdu, t. y. apklausa vykdoma tiesiogiai bendraujant su respondentu (angl. face to face), duomenis fiksuojant planšetiniu arba nešiojamu kompiuteriu.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
15
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Paslaugų teikimo terminas gali būti pratęstas 1 (vieną) kartą ne ilgiau kaip 45 (keturiasdešimt penkioms) dienoms Sutartyje nustatyta tvarka.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projektas „Profesinio mokymo ir mokymosi visą gyvenimą informacinių sistemų ir registrų plėtra“, projekto Nr. 09.4.1-ESFA-V-713-02-0001
II.2.14)
Papildoma informacija
1. Perkančioji organizacija reikalauja, kad pasiūlymo galiojimas būtų užtikrinamas banko garantijos arba draudimo bendrovės laidavimo rašto elektronine forma. Užtikrinimo dydis - 10000,00 (dešimt tūkstančių eurų ir nulis centų) Eur.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas teikdamas pasiūlymą kartu privalo pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD), patvirtinantį, kad nėra pagrindo jo pašalinti iš pirkimo dėl pirkimo dokumentų 2 priede nurodytų pašalinimo pagrindų.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Užsakovas reikalauja, kad sutarties įvykdymas būtų užtikrinamas užstatu arba banko garantija. Paslaugų teikėjas per 5 (penkias) darbo dienas nuo sutarties pasirašymo dienos privalo pervesti užstatą į Užsakovo nurodytą sąskaitą arba pateikti banko garantiją, parengtą pagal pirkimo dokumentų 12 priede pateiktą Užsakovui priimtiną formą. Užtikrinimo dydis: 26000,00 Eur (dvidešimt šeši tūkstančiai eurų ir nulis centų).
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2019-09-12
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2019-12-10
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2019-09-12
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Kvalifikacijų ir profesinio mokymo plėtros centras, 309 kab., 3 aukštas, Geležinio Vilko g. 12, Vilnius
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/1
Vilnius
01501
LT
Telefonas:
+370 52688037
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
Faksas:
+370 52625645
Interneto adresas:
http://www.vat.lt
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Pretenzijų ir skundų tvarka nurodyta LR Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2019-08-08
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?