CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Valstybinis studijų fondas
191722967
A. Goštauto g. 12-407,
Vilnius
01108
LT
Asmuo ryšiams: Ieva Rutavičiūtė
Telefonas: +370 62678563
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.vsf.lrv.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=479131
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Specializuotų baldų ir jų priedų viešasis pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

39130000  -  Biuro baldai
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkami specializuoti, asmenims su judėjimo negalia pritaikyti baldai: reguliuojami stalai, kėdės ir klaviatūros padėklai.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 55049.59  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl  visų pirkimo dalių
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Reguliuojamo aukščio ir pasvirimo kampo stalų pirkimas
Pirkimo dalies Nr.:  1
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

39121000  -  Rašomieji stalai ir stalai
39121100  -  Rašomieji stalai
39121200  -  Stalai
39134000  -  Baldai kompiuteriams
39134100  -  Kompiuterių stalai
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkami specializuoti reguliuojamo aukščio ir pasvirimo kampo stalai, pritaikyti asmenims su judėjimo negalia. Planuojamas skaičius - 13 vnt., minimalus kiekis, kurį perkančioji organizacija įsipareigoja išpirkti - 9 vnt. Stalai turi būti pristatomi projekto partneriams Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje. Turi būti taikoma ne trumpesnė nei 24 mėnesiu garantija.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 24280.99  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 3
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Dėl svarbių priežasčių atskiru šalių susitarimu prekių pristatymo terminas gali būti pratęsiamas papildomai dviem mėnesiams.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Projektas Nr.09.3.1-ESFA-V-708-01-0001 "Studijų prieinamumo didinimas"
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Reguliuojamo aukščio stalų pirkimas
Pirkimo dalies Nr.:  2
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

39121000  -  Rašomieji stalai ir stalai
39121100  -  Rašomieji stalai
39121200  -  Stalai
39134000  -  Baldai kompiuteriams
39134100  -  Kompiuterių stalai
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkami specializuoti reguliuojamo aukščio stalai, pritaikyti asmenims su judėjimo negalia. Perkama 22 vnt., minimalus kiekis, kurį įsipareigoja išpirkti perkančioji organizacija - 17 vnt. Stalai turės būti pristatomi perkančiosios organizacijos partneriams į Vilnių, Kauną, Klaipėdą, Šiaulius, Uteną. Turi būti taikoma ne trumpesnė nei 24 mėnesių garantija.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 9818.18  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 3
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Dėl svarbių priežasčių atskiru šalių susitarimu prekių pristatymo terminas gali būti pratęsiamas papildomai dviem mėnesiams.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Projektas Nr.09.3.1-ESFA-V-708-01-0001 "Studijų prieinamumo didinimas"
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Reguliuojamų kėdžių pirkimas
Pirkimo dalies Nr.:  3
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

39110000  -  Sėdimieji baldai, kėdės ir susiję produktai bei dalys
39134000  -  Baldai kompiuteriams
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkami specializuotos reguliuojamų parametrų kėdės, pritaikytos asmenims su judėjimo negalia.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 16033.06  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 3
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Dėl svarbių priežasčių atskiru šalių susitarimu prekių pristatymo terminas gali būti pratęsiamas papildomai dviem mėnesiams.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Projektas Nr.09.3.1-ESFA-V-708-01-0001 "Studijų prieinamumo didinimas"
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Klaviatūros padėklų pirkimas
Pirkimo dalies Nr.:  4
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

39121000  -  Rašomieji stalai ir stalai
39121100  -  Rašomieji stalai
39134000  -  Baldai kompiuteriams
39134100  -  Kompiuterių stalai
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkami prie stalo montuojami reguliuojamų parametrų klaviatūros padėklai
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 4917.36  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 3
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Dėl svarbių priežasčių atskiru šalių susitarimu prekių pristatymo terminas gali būti pratęsiamas papildomai dviem mėnesiams.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Projektas Nr.09.3.1-ESFA-V-708-01-0001 "Studijų prieinamumo didinimas"

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Perkančioji organizacija reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16). Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
Perkančiajai organizacijai atlikus EBVPD patikrinimo procedūrą, patikrinus pasiūlymus ir išrinkus galimą laimėtoją, tik jo yra prašomi dokumentai, patvirtinantys pašalinimo pagrindų nebuvimą.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Pardavėjui praleidus Sutartyje nurodytą prekių pristatymo terminą, perkančioji organizacija turi teisę reikalauti iš Pardavėjo 0,02% delspinigių už kiekvieną praleistą dieną skaičiuojant nuo nepristatytų prekių vertės.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2019-11-04
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2019-11-04
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Valstybinis studijų fondas, A. Goštauto g. 12-305, Vilnius
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Susipažinimo su pasiūlymais procedūroje tiekėjai ar jų atstovai nedalyvauja.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2019-10-01

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?