Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
UAB „Toksika“
244670310
Kuro g. 15
Vilnius
02300
LT
Asmuo ryšiams:
Karolina Rimkuvienė
Telefonas:
+370 52505302
El. paštas:
pirkimai@toksika.lt
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
http://www.toksika.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6952
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=462789Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=462789&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Kitas tipas:
Privatus juridinis asmuo
I.5)
Pagrindinė veikla
Kita veikla:
Pavojingų atliekų surinkimas ir tvarkymas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Lengvieji automobiliai lizingo budu
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
34111000
-
Universalūs automobiliai ir sedanai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Lengvieji automobiliai lizingo būdu - 2 vnt.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
34111000
-
Universalūs automobiliai ir sedanai
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Lengvieji automobiliai lizingo būdu - 2 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
60
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
1. Kiekvienas pirkimo dalyvis, kartu su pasiūlymu turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16). Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
2. Tiekėjas turi teisę verstis sutarties įvykdymui reikalinga veikla.
2. Tiekėjas turi teisę verstis sutarties įvykdymui reikalinga veikla.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Perkančioji organizacija reikalauja sutarties įvykdymo užtikrinimo. Sutarties vykdymas gali būti užtikrinamas tik vienu iš šių būdų: užtikrintas Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko ar kredito unijos garantija (originalas) arba Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruotos draudimo bendrovės laidavimo draudimas arba piniginis užstatas: į Perkančiosios organizacijos atsiskaitomąją sąskaitą.
Teikėjo pateikiamo sutarties užtikrinimo vertė – ne mažiau kaip 5 proc. (penki procentai) nuo pasiūlymo bendros vertės be PVM. Sutarties užtikrinimas turi galioti visą sutarties galiojimo laikotarpį.
Sutarties vykdymo užtikrinimą nugalėtoju pripažintas teikėjas privalo pateikti per 10 (dešimt) darbo dienas nuo sutarties pasirašymo dienos.
Teikėjo pateikiamo sutarties užtikrinimo vertė – ne mažiau kaip 5 proc. (penki procentai) nuo pasiūlymo bendros vertės be PVM. Sutarties užtikrinimas turi galioti visą sutarties galiojimo laikotarpį.
Sutarties vykdymo užtikrinimą nugalėtoju pripažintas teikėjas privalo pateikti per 10 (dešimt) darbo dienas nuo sutarties pasirašymo dienos.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2019-06-25
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 1
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2019-06-25
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Mėnulio g. 11, Vilnius, 704 kab.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai ir (ar) jų įgalioti atstovai nedalyvauja susipažinimo su pasiūlymais, pasiūlymų nagrinėjimo ir vertinimo procedūrose.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus m. apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2019-06-11
VI.7)