CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Plungės rajono savivaldybės administracija
188714469
Vytauto g. 12
Plungė
90123
LT
Asmuo ryšiams: Odeta Petkuvienė
Telefonas: +370 44873162
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: www.plunge.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=484696
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Dyzelinio kuro ir benzino pirkimas
Nuorodos numeris:  2019
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

09134200  -  Dyzelinis kuras
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Dyzelino kuro ir benzino pirkimas savivaldybės automobiliams. Degalai įsigyjami, Perkančiosios organizacijos darbuotojams įsipilant juos Tiekėjo (subteikėjo) nurodytose degalinėse ir atsiskaitant už juos Tiekėjo išduotomis kortelėmis. Tiekėjas (subteikėjas) turi įpilti degalus be išankstinio (avansinio) apmokėjimo. Perkančioji organizacija degalus įsigys pagal faktinį poreikį bet kurioje Tiekėjo (subteikėjo) degalinėje.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

09132000  -  Benzinas
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Dyzelino kuro ir benzino pirkimas savivaldybės automobiliams. Degalai įsigyjami, Perkančiosios organizacijos darbuotojams įsipilant juos Tiekėjo (subteikėjo) nurodytose degalinėse ir atsiskaitant už juos Tiekėjo išduotomis kortelėmis. Tiekėjas (subteikėjas) turi įpilti degalus be išankstinio (avansinio) apmokėjimo. Perkančioji organizacija degalus įsigys pagal faktinį poreikį bet kurioje Tiekėjo (subteikėjo) degalinėje.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 37
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Dalyvaujantys pirkime, privalo neturėti tiekėjo pašalinimo pagrindų nurodytų pirkimo dokumentuose. Dalyvis (kiekvienas ūkio subjektų grupės narys ar pasitelkiamas subjektas) privalo pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD), kuriame patvirtina, kad nėra pagrindo jo pašalinti iš pirkimo. Perkančioji organizacija pašalinimo pagrindų nebuvimą patvirtinančių dokumentų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 51 str. reikalaus tik iš to dalyvio, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus galės būti pripažintas laimėjusiu. Kiekvienas ūkio subjektų grupės narys ar pasitelkiamas subjektas, kurio pajėgumais dalyvis remiasi, privalo užpildyti pasirašyti atskirą EBVPD.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Tiekėjas per 10 (dešimt) darbo dienų po sutarties sudarymo privalo pateikti pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimą – 10 proc. sutarties vertės dydžio (be PVM) Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko, kredito unijos ar draudimo bendrovės besąlygišką ir neatšaukiamą sutarties įvykdymo garantiją (originalą) ar laidavimą.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2019-11-21
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2019-11-21
Vietos laikas:  09:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Susipažinimo su dalyvių pasiūlymais procedūroje tiekėjai ar jų įgalioti atstovai nedalyvauja. Perkančioji organizacija neteikia informacijos Tiekėjams apie pasiūlymus pateikusius tiekėjus, pasiūlytas kainas iki tol kol bus įvertinti pasiūlymai ir nustatyta pasiūlymų eilė.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.3)

Papildoma informacija

Tiekėjai savo prašymus dėl papildomos su pirkimo dokumentais susijusios informacijos gali teikti ne vėliau kaip prieš 4 darbo dienas iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)

Paskelbimo data

2019-11-07
VI.7)

Metinis pirkimų planas