Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Plungės rajono savivaldybės administracija
188714469
Vytauto g. 12
Plungė
90123
LT
Asmuo ryšiams:
Odeta Petkuvienė
Telefonas:
+370 44873162
El. paštas:
odeta.petkuviene@plunge.lt
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
www.plunge.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6512
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=484696Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=484696&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Dyzelinio kuro ir benzino pirkimas
Nuorodos numeris:
2019
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
09134200
-
Dyzelinis kuras
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Dyzelino kuro ir benzino pirkimas savivaldybės automobiliams. Degalai įsigyjami, Perkančiosios organizacijos darbuotojams įsipilant juos Tiekėjo (subteikėjo) nurodytose degalinėse ir atsiskaitant už juos Tiekėjo išduotomis kortelėmis. Tiekėjas (subteikėjas) turi įpilti degalus be išankstinio (avansinio) apmokėjimo. Perkančioji organizacija degalus įsigys pagal faktinį poreikį bet kurioje Tiekėjo (subteikėjo) degalinėje.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
09132000
-
Benzinas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Dyzelino kuro ir benzino pirkimas savivaldybės automobiliams. Degalai įsigyjami, Perkančiosios organizacijos darbuotojams įsipilant juos Tiekėjo (subteikėjo) nurodytose degalinėse ir atsiskaitant už juos Tiekėjo išduotomis kortelėmis. Tiekėjas (subteikėjas) turi įpilti degalus be išankstinio (avansinio) apmokėjimo. Perkančioji organizacija degalus įsigys pagal faktinį poreikį bet kurioje Tiekėjo (subteikėjo) degalinėje.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
37
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Dalyvaujantys pirkime, privalo neturėti tiekėjo pašalinimo pagrindų nurodytų pirkimo dokumentuose. Dalyvis (kiekvienas ūkio subjektų grupės narys ar pasitelkiamas subjektas) privalo pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD), kuriame patvirtina, kad nėra pagrindo jo pašalinti iš pirkimo. Perkančioji organizacija pašalinimo pagrindų nebuvimą patvirtinančių dokumentų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 51 str. reikalaus tik iš to dalyvio, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus galės būti pripažintas laimėjusiu. Kiekvienas ūkio subjektų grupės narys ar pasitelkiamas subjektas, kurio pajėgumais dalyvis remiasi, privalo užpildyti pasirašyti atskirą EBVPD.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Tiekėjas per 10 (dešimt) darbo dienų po sutarties sudarymo privalo pateikti pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimą – 10 proc. sutarties vertės dydžio (be PVM) Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko, kredito unijos ar draudimo bendrovės besąlygišką ir neatšaukiamą sutarties įvykdymo garantiją (originalą) ar laidavimą.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2019-11-21
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2019-11-21
Vietos laikas:
09:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimo su dalyvių pasiūlymais procedūroje tiekėjai ar jų įgalioti atstovai nedalyvauja. Perkančioji organizacija neteikia informacijos Tiekėjams apie pasiūlymus pateikusius tiekėjus, pasiūlytas kainas iki tol kol bus įvertinti pasiūlymai ir nustatyta pasiūlymų eilė.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.3)
Papildoma informacija
Tiekėjai savo prašymus dėl papildomos su pirkimo dokumentais susijusios informacijos gali teikti ne vėliau kaip prieš 4 darbo dienas iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT
Interneto adresas:
http://www.klat.lt/lt/klaipedos-apygardos-teismas.html
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2019-11-07
VI.7)