CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Panevėžio rajono savivaldybės administracija
188774594
Vasario 16-osios g. Nr. 27, Panevėžys
Panevėžys
35185
LT
Asmuo ryšiams: Roma Gokaitė
Telefonas: +370 45582909
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.panrs.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=447649
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Buitinių nuotekų šalinimo tinklų Linkaučių k., Krekenavos sen., statybos darbai (nuotekų tinklų plėtra)
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45231300  -  Vandentiekio ir kanalizacijos vamzdynų tiesimo darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkami buitinių nuotekų statybos darbai (nuotekų tinklų plėtra) Linkaučių k., Krekenavos sen. pagal parengtą supaprastintą statybos projektą II grupės nesudėtingam statiniui. Perkami statybos darbai abejoms projekte sudarytoms teritorijos dalims: nuotekų tinklas gyvenamųjų namų kvartalui tarp Aušros g., Linkavos g. ir Truskavos g. (I dalis); nuotekų tinklas Truskavos g. nuo būsto adresu Truskavos g.7 iki būsto adresu Truskavos g. 36 (II dalis). Pirkimas neskaidomas į dalis. Tiekėjas turi savo turimais pajėgumais (be subtiekėjų pagalbos) atlikti šiuos pagrindinius darbus - nuotekų tinklų įrengimo darbus.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45231300  -  Vandentiekio ir kanalizacijos vamzdynų tiesimo darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Linkaučių k., Krekenavos sen., Panevėžio r. sav.
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Pirkimo objektas – Buitinių nuotekų šalinimo tinklų Linkaučių k., Krekenavos sen., statybos darbai (nuotekų tinklų plėtra). Pagrindinis darbų BVPŽ kodas – 45231300-8. Perkami buitinių nuotekų statybos darbai (nuotekų tinklų plėtra) Linkaučių k., Krekenavos sen. pagal parengtą supaprastintą statybos projektą II grupės nesudėtingam statiniui. Perkami statybos darbai abejoms projekte sudarytoms teritorijos dalims: nuotekų tinklas gyvenamųjų namų kvartalui tarp Aušros g., Linkavos g. ir Truskavos g. (I dalis); nuotekų tinklas Truskavos g. nuo būsto adresu Truskavos g.7 iki būsto adresu Truskavos g. 36 (II dalis). Pirkimas neskaidomas į dalis. Tiekėjas turi savo turimais pajėgumais (be subtiekėjų pagalbos) atlikti šiuos pagrindinius darbus - nuotekų tinklų įrengimo darbus.Pirkimas į dalis neskirstomas, todėl tiekėjas turi pateikti pasiūlymą visai pirkimo apimčiai. Bendra pasiūlymo kaina negali viršyti 485 700,00 Eur su PVM. Darbai turi būti atlikti per 24 (dvidešimt keturis) mėn. nuo sutarties įsigaliojimo dienos. Projektas bus įgyvendinamas savivaldybės biudžeto lėšomis per 2 metus – 2019 m. biudžete projektui įgyvendinti skirta 150 000 Eur su PVM. Perkančioji organizacija, atsižvelgdama į turimas lėšas Sutarties finansavimui ar dėl kitų nuo Tiekėjo nepriklausančių aplinkybių, turės teisę stabdyti Darbų vykdymą, apie tai pranešdama Tiekėjui raštu. Darbai būtų atnaujinami, kai Tiekėjas gautų Perkančiosios organizacijos raštą dėl atnaujinamų Darbų. Pranešus apie Darbų stabdymą, stabdomas ir bendras Darbų atlikimo laikas. Tiekėjui raštiškai pranešus apie Darbų atnaujinimą, toliau skaičiuojamas bendras Darbų atlikimo laikas.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 25
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
1 (vieną) kartą iki 2 (dviejų) mėnesių.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai privalo pateikti Tiekėjo pašalinimo pagrindų deklaraciją - Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Kiekvienas subjektas, kurio pajėgumais tiekėjas remiasi, užpildo atskirą EBVPD.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Perkančioji organizacija reikalauja, kad Sutarties įvykdymas būtų užtikrinamas: Užstatu arba Banko garantija. Sutarties įvykdymo užtikrinimo suma – 20 000 Eu. Projektas bus įgyvendinamas savivaldybės biudžeto lėšomis per 2 metus – 2019 m. biudžete projektui įgyvendinti skirta 150 000 Eur su PVM. Perkančioji organizacija, atsižvelgdama į turimas lėšas Sutarties finansavimui ar dėl kitų nuo Tiekėjo nepriklausančių aplinkybių, turės teisę stabdyti Darbų vykdymą, apie tai pranešdama Tiekėjui raštu. Darbai būtų atnaujinami, kai Tiekėjas gautų Perkančiosios organizacijos raštą dėl atnaujinamų Darbų. Pranešus apie Darbų stabdymą, stabdomas ir bendras Darbų atlikimo laikas. Tiekėjui raštiškai pranešus apie Darbų atnaujinimą, toliau skaičiuojamas bendras Darbų atlikimo laikas.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2019-03-28
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2019-03-28
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
Panevėžio rajono savivaldybės administracijoje, 413 kab., adresu: Vasario 16-osios g. 27, Panevėžys.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai ar jų įgalioti atstovai nedalyvauja komisijos posėdyje, kuriame susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

Pasiūlymo galiojimas turi būti užtikrintas: Užstatu arba Banko garantija. Užtikrinimo vertė –5 000 Eu. Pirkimas vykdomas CVP IS, atskirai pirkimo dokumentai nebus išduodami. Visi Pasiūlymo dokumentai privalo būti pasirašyti Tiekėjo ar jo įgalioto asmens ir patvirtinti antspaudu, kaip nustatyta Teisės aktų reikalavimuose, bei pateikti skaitmenine dokumentų kopija arba Tiekėjai į CVP IS pasiūlymų pateikimo langą turi įkelti elektroniniu parašu jau iš anksto priemonėmis (ne CVP IS) pasirašytus dokumentus. (rekomenduojame naudotis nemokama dokumentų pasirašymo programine įranga, esančia internete arba įsidiegti elektroninio parašo programinę įrangą kompiuteryje).
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Panevėžio apygardos teismas
Elektros g. 9
Panevėžys
LT

VI.5)

Šio skelbimo išsiuntimo data

2019-03-15

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?