Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Viešoji įstaiga Naujininkų poliklinika
124243990
Dariaus ir Girėno g. 18
Vilnius
LT-02169
LT
Asmuo ryšiams:
Ina Kalvaitienė
Telefonas:
+370 52164414
El. paštas:
ina.kalvaitiene@gmail.com
Faksas:
+370 52166830
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
http://www.naupol.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/8245
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=454513Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=454513&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Sveikata
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Dantų protezavimo medžiagos ir instrumentai
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
33138000
-
Dantų protezavimo gaminiai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
dantų protezavimo gaminiai- 9823 vnt.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
33138000
-
Dantų protezavimo gaminiai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Dariaus ir Girėno g. 18, Vilnius
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Dantų protezavimo medžiagos ir instrumentai -9823 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Trukmė mėnesiais: 12
Sutartis galioja 1 (vienerius) metus nuo jos įsigaliojimo dienos. Jei nei viena Šalis, likus 30 dienų iki sutarties galiojimo pabaigos, raštu nepraneša apie pageidavimą nepratęsti sutarties, tai sutartis pratęsiama dar vieneriems metams. Bendra Sutarties trukmė kartu su pratęsimais negali viršyti 2 (dvejų) metų nuo Sutarties įsigaliojimo dienos.
Sutartis galioja 1 (vienerius) metus nuo jos įsigaliojimo dienos. Jei nei viena Šalis, likus 30 dienų iki sutarties galiojimo pabaigos, raštu nepraneša apie pageidavimą nepratęsti sutarties, tai sutartis pratęsiama dar vieneriems metams. Bendra Sutarties trukmė kartu su pratęsimais negali viršyti 2 (dvejų) metų nuo Sutarties įsigaliojimo dienos.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas, visi Tiekėjų grupės nariai ir Subtiekėjai bei kiti ūkio subjektai, kurių kvalifikacija ar pajėgumais Tiekėjas remiasi pateikia užpildytą ir pasirašytą Europos bendrąjį viešojo pirkimo dokumentą pagal VPĮ 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Pirkėjas, uždelsęs sumokėti Sutarties 4.4 punkte numatyta tvarka, įsipareigoja Pardavėjui pareikalavus mokėti Pardavėjui 0,02 % delspinigius nuo neapmokėtos sąskaitos dydžio, už kiekvieną uždelstą dieną.
Pardavėjas, uždelsęs pristatyti Prekes arba įvykdyti garantinius įsipareigojimus Sutartyje numatytais terminais, moka Pirkėjui 0,02 % delspinigius nuo nepristatytų / nepataisytų prekių vertės už kiekvieną uždelstą dieną.
Pardavėjas, uždelsęs pristatyti Prekes arba įvykdyti garantinius įsipareigojimus Sutartyje numatytais terminais, moka Pirkėjui 0,02 % delspinigius nuo nepristatytų / nepataisytų prekių vertės už kiekvieną uždelstą dieną.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2019-05-03
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2019-05-03
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Laisvės pr. 79A
Vilnius
LT-01501
LT
Telefonas:
+370 52688037
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
VI.5)
Paskelbimo data
2019-04-23
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?