CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

VšĮ Centro poliklinika
125873515
Pylimo g. 3
Vilnius
01117
LT
Asmuo ryšiams: Asta Kuzmickienė
Telefonas: +8 52514029
Faksas: +8 52610002
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.pylimas.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=460728
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Sveikata

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Medicininių prekių ir priemonių, skirtų Radiologijos ir funkcinės diagnostikos skyriui, pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

32354100  -  Radiologinė juosta
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkamos medicininės prekės ir priemonės, skirtos perkančiosios organizacijos Radiologijos ir funkcinės diagnostikos skyriui.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl  visų pirkimo dalių
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Higieniniai vienkartiniai maišeliai
Pirkimo dalies Nr.:  1
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

18938000  -  Vienkartiniai maišeliai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Viešoji įstaiga Centro poliklinika, Pylimo g. 3, LT-01117
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Higieniniai vienkartiniai maišeliai skaitmeninio dentalinio aparato davikliui (9 000 vnt.), higieniniai vienkartiniai maišeliai rentgeno aparato davikliui (10 000 vnt.).
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Prekės turės būti tiekiamos 12 (dvylika) mėnesių arba kol baigsis maksimali sutarties vertė, bet ne ilgiau kaip 18 (aštuoniolika) mėnesių, arba iki sutarties nutraukimo.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Mokėjimai apskaičiuojami ir atliekami eurais. Už kokybiškas, sutarties reikalavimus atitinkančias, laiku ir pagal sutarties nuostatas pristatytas prekes perkančioji organizacija sumoka tiekėjui ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų po prekių pristatymo ir PVM sąskaitos (-ų) faktūros (-ų) gavimo iš tiekėjo dienos.
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Rentgeno juostos
Pirkimo dalies Nr.:  2
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

32354100  -  Radiologinė juosta
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Viešoji įstaiga Centro poliklinika, Pylimo g. 3, LT-01117
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Rentgeno juostos (9 000 vnt.).
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Prekės turės būti tiekiamos 12 (dvylika) mėnesių arba kol baigsis maksimali sutarties vertė, bet ne ilgiau kaip 18 (aštuoniolika) mėnesių, arba iki sutarties nutraukimo.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Mokėjimai apskaičiuojami ir atliekami eurais. Už kokybiškas, sutarties reikalavimus atitinkančias, laiku ir pagal sutarties nuostatas pristatytas prekes perkančioji organizacija sumoka tiekėjui ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų po prekių pristatymo ir PVM sąskaitos (-ų) faktūros (-ų) gavimo iš tiekėjo dienos.
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Rentgeno juostos
Pirkimo dalies Nr.:  3
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

32354100  -  Radiologinė juosta
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Viešoji įstaiga Centro poliklinika, Pylimo g. 3, LT-01117
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Rentgeno juosta (1 875 vnt.), rentgeno juosta mamografijai (625 vnt.).
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Prekės turės būti tiekiamos 12 (dvylika) mėnesių arba kol baigsis maksimali sutarties vertė, bet ne ilgiau kaip 18 (aštuoniolika) mėnesių, arba iki sutarties nutraukimo.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Mokėjimai apskaičiuojami ir atliekami eurais. Už kokybiškas, sutarties reikalavimus atitinkančias, laiku ir pagal sutarties nuostatas pristatytas prekes perkančioji organizacija sumoka tiekėjui ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų po prekių pristatymo ir PVM sąskaitos (-ų) faktūros (-ų) gavimo iš tiekėjo dienos.
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Rentgeno juostos dantų rentgeno aparatui
Pirkimo dalies Nr.:  4
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

32354100  -  Radiologinė juosta
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Viešoji įstaiga Centro poliklinika, Pylimo g. 3, LT-01117
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Rentgeno juosta dantų rentgeno aparatui (3 000 vnt.).
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Prekės turės būti tiekiamos 12 (dvylika) mėnesių arba kol baigsis maksimali sutarties vertė, bet ne ilgiau kaip 18 (aštuoniolika) mėnesių, arba iki sutarties nutraukimo.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Mokėjimai apskaičiuojami ir atliekami eurais. Už kokybiškas, sutarties reikalavimus atitinkančias, laiku ir pagal sutarties nuostatas pristatytas prekes perkančioji organizacija sumoka tiekėjui ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų po prekių pristatymo ir PVM sąskaitos (-ų) faktūros (-ų) gavimo iš tiekėjo dienos.
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Dentalinis ryškalas ir dentalinis fiksažas
Pirkimo dalies Nr.:  5
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

24931230  -  Rentgeno ryškalai
24931240  -  Rentgeno fiksažai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Viešoji įstaiga Centro poliklinika, Pylimo g. 3, LT-01117
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Dentalinis ryškalas automatiniam apdorojimui (10 l), dentalinis fiksažas automatiniam apdorojimui (10 l).
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Prekės turės būti tiekiamos 12 (dvylika) mėnesių arba kol baigsis maksimali sutarties vertė, bet ne ilgiau kaip 18 (aštuoniolika) mėnesių, arba iki sutarties nutraukimo.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Mokėjimai apskaičiuojami ir atliekami eurais. Už kokybiškas, sutarties reikalavimus atitinkančias, laiku ir pagal sutarties nuostatas pristatytas prekes perkančioji organizacija sumoka tiekėjui ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų po prekių pristatymo ir PVM sąskaitos (-ų) faktūros (-ų) gavimo iš tiekėjo dienos.
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Bario sulfato suspensija ir milteliai
Pirkimo dalies Nr.:  6
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

33696800  -  Rentgeno kontrastinės medžiagos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Viešoji įstaiga Centro poliklinika, Pylimo g. 3, LT-01117
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Bario sulfato suspencija (400 flakonų), bario sulfato milteliai (80 kg).
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Prekės turės būti tiekiamos 12 (dvylika) mėnesių arba kol baigsis maksimali sutarties vertė, bet ne ilgiau kaip 18 (aštuoniolika) mėnesių, arba iki sutarties nutraukimo.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Mokėjimai apskaičiuojami ir atliekami eurais. Už kokybiškas, sutarties reikalavimus atitinkančias, laiku ir pagal sutarties nuostatas pristatytas prekes perkančioji organizacija sumoka tiekėjui ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų po prekių pristatymo ir PVM sąskaitos (-ų) faktūros (-ų) gavimo iš tiekėjo dienos.
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Vienkartinė pompų sistema
Pirkimo dalies Nr.:  7
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

33194110  -  Infuzinės pompos
33194120  -  Infuzijos reikmenys
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Viešoji įstaiga Centro poliklinika, Pylimo g. 3, LT-01117
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Vienkartinė pompų sistema (100 vnt.), vienkartinė prailginimo linija (200 vnt.).
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Prekės turės būti tiekiamos 12 (dvylika) mėnesių arba kol baigsis maksimali sutarties vertė, bet ne ilgiau kaip 18 (aštuoniolika) mėnesių, arba iki sutarties nutraukimo.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Mokėjimai apskaičiuojami ir atliekami eurais. Už kokybiškas, sutarties reikalavimus atitinkančias, laiku ir pagal sutarties nuostatas pristatytas prekes perkančioji organizacija sumoka tiekėjui ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų po prekių pristatymo ir PVM sąskaitos (-ų) faktūros (-ų) gavimo iš tiekėjo dienos.
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Priemonės irigoskopijai
Pirkimo dalies Nr.:  8
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

33141600  -  Rinktuvai, rinkimo maišai, drenai ir rinkiniai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Viešoji įstaiga Centro poliklinika, Pylimo g. 3, LT-01117
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Vienkartinė lanksti kaniulė (irigoskopijai) (250 vnt.), maišas kontrastiniam tirpalui (irigoskopijai) (50 vnt.).
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Prekės turės būti tiekiamos 12 (dvylika) mėnesių arba kol baigsis maksimali sutarties vertė, bet ne ilgiau kaip 18 (aštuoniolika) mėnesių, arba iki sutarties nutraukimo.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Mokėjimai apskaičiuojami ir atliekami eurais. Už kokybiškas, sutarties reikalavimus atitinkančias, laiku ir pagal sutarties nuostatas pristatytas prekes perkančioji organizacija sumoka tiekėjui ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų po prekių pristatymo ir PVM sąskaitos (-ų) faktūros (-ų) gavimo iš tiekėjo dienos.
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Sublimacinio spausdintuvo eksploatacinės medžiagos
Pirkimo dalies Nr.:  9
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

30197630  -  Popierius spausdintuvams
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Viešoji įstaiga Centro poliklinika, Pylimo g. 3, LT-01117
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Sublimacinio spausdintuvo eksploatacinės medžiagos (4 320 vnt.).
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Prekės turės būti tiekiamos 12 (dvylika) mėnesių arba kol baigsis maksimali sutarties vertė, bet ne ilgiau kaip 18 (aštuoniolika) mėnesių, arba iki sutarties nutraukimo.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Mokėjimai apskaičiuojami ir atliekami eurais. Už kokybiškas, sutarties reikalavimus atitinkančias, laiku ir pagal sutarties nuostatas pristatytas prekes perkančioji organizacija sumoka tiekėjui ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų po prekių pristatymo ir PVM sąskaitos (-ų) faktūros (-ų) gavimo iš tiekėjo dienos.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Kiekvienas pirkimo dalyvis kartu su pasiūlymu turi pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad tiekėjo ir subjektų, kurių pajėgumais jis remiasi, kvalifikacija atitinka pirkimo dokumentuose nustatytus kvalifikacinius reikalavimus ir nėra pasiūlymą pateikusio tiekėjo pašalinimo pagrindų. Jeigu pirkime dalyvauja ūkio subjektų grupė, veikianti pagal jungtinės veiklos (partnerystės) sutartį, EBVPD teikiamas už kiekvieną ūkio subjektų grupės narį atskirai. Kai tiekėjas pasitelkia subtiekėjus, subteikėjus ar subrangovus (toliau – subtiekėjas) ar kitus ūkio subjektus (ekspertus ar specialistus, kuriuos pirkimo sutarties sudarymo atveju planuojama įdarbinti tiekėjo įmonėje ir pan.), kurių pajėgumais remiasi, kartu su tiekėjo EBVPD teikiami ir šių subjektų EBVPD. Perkančioji organizacija atitiktį Reikalavimams patvirtinančių dokumentų reikalaus tik iš to dalyvio, kurio pasiūlymas, sudarius pasiūlymų eilę bus pripažintas galimu laimėtoju. Šie dokumentai turės būti pateikti per 3 (tris) darbo dienas nuo perkančiosios organizacijos atskiro pranešimo, pateikto CVP IS susirašinėjimo priemonėmis, išsiuntimo dienos (tiekėjas CVP IS susirašinėjimo priemonėmis turės pateikti prašomų dokumentų skaitmenines kopijas elektroninėje formoje. Perkančioji organizacija pasilieka teisę paprašyti pateiktų skaitmeninių dokumentų kopijų originalų).
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutarties įvykdymo užtikrinimas – netesybos. Perkančiajai organizacijai nutraukus sutartį dėl tiekėjo kaltės arba tiekėjui nevykdant ar netinkamai vykdant sutartį, tiekėjas, perkančiajai organizacijai pareikalavus, per 10 (dešimt) kalendorinių dienų nuo pareikalavimo išsiuntimo turi sumokėti perkančiajai organizacijai baudą – 10 proc. nuo sutarties vertės su PVM. Baudos sumokėjimas neatleidžia tiekėjo nuo pareigos atlyginti tiesioginius perkančiosios organizacijos patirtus nuostolius, tiekėjui nevykdant ar netinkamai vykdant sutartį, tiek, kiek patirti nuostoliai viršija baudą.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2019-06-14
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2019-09-11
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2019-06-14
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
Vokai su pasiūlymais atplėšiami viešosios įstaigos Centro poliklinikos Naujamiesčio pirminės asmens sveikatos priežiūros centre (toliau – PASPC), K. Kalinausko g. 4, Vilnius, Projektų ir viešųjų pirkimų skyriuje, 8 kab., komisijos posėdyje, 2019 m. birželio 14 d. 9 val. 45 min. (Lietuvos Respublikos laiku).
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai ar jų įgalioti atstovai komisijos posėdyje, kuriame susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais, nedalyvauja.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  taip
Kada numatoma paskelbti kitus skelbimus:  
2020 m.
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

Pirkimas vykdomas CVP IS priemonėmis.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardios teismas
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2019-05-30