Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Telšių rajono savivaldybės administracija
180878299
Žemaitės g. 14
Telšiai
87133
LT
Asmuo ryšiams:
Ernesta Baltmiškienė
Telefonas:
+370 44456196
El. paštas:
ernesta.baltmiskiene@telsiai.lt
Faksas:
+370 44452229
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
http://www.telsiai.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6371
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=469081Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=469081&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Žaliųjų atliekų surinkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
90512000
-
Atliekų vežimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
I pirkimo dalis – Žaliųjų atliekų surinkimas iš individualių valdų gyventojų;
II pirkimo dalis – Žaliųjų atliekų surinkimas iš daugiabučių namų atliekų surinkimo aikštelių ir viešųjų erdvių.
II pirkimo dalis – Žaliųjų atliekų surinkimas iš daugiabučių namų atliekų surinkimo aikštelių ir viešųjų erdvių.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Žaliųjų atliekų surinkimas iš individualių valdų gyventojų
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
90512000
-
Atliekų vežimo paslaugos
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Preliminarus atliekų surinkimo konteinerių aptarnavimo skaičius per paslaugos teikimo laikotarpį – 120000 kartai
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
37
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Numatoma galimybė pratęsti sutartį vieną kartą 3 mėnesių laikotarpiui
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Žaliųjų atliekų surinkimas iš daugiabučių namų atliekų surinkimo aikštelių ir viešųjų erdvių
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
90512000
-
Atliekų vežimo paslaugos
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Preliminarus atliekų kiekis tonomis per visą paslaugos teikimo laikotarpį – 460
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
37
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Numatoma galimybė pratęsti sutartį vieną kartą 3 mėnesiams
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Tiekėjas turi pateikti užpildytą pirkimo sąlygų 3 priedą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD)“
Kvalifikacijos reikalavimas:
1. Paslaugų teikėjas turi teisę verstis biologiškai suyrančių atliekų surinkimo ir vežimo veikla. Informaciją perkančioji organizacija patikrins pati Atliekų tvarkytojų valstybės registre adresu https://atvr.aplinka.lt/faces/main. Paslaugų teikėjas iš užsienio pateikia atitinkamos užsienio šalies institucijos (profesinių ar veiklos tvarkytojų, valstybės įgaliotų institucijų pažymos, kaip yra nustatyta toje valstybėje, kurioje paslaugų teikėjas registruotas) išduoto dokumento, ar priesaikos deklaracijos, liudijančios, kad paslaugų teikėjas atitinka šį reikalavimą, skaitmeninę kopiją.
Kvalifikacijos reikalavimas:
1. Paslaugų teikėjas turi teisę verstis biologiškai suyrančių atliekų surinkimo ir vežimo veikla. Informaciją perkančioji organizacija patikrins pati Atliekų tvarkytojų valstybės registre adresu https://atvr.aplinka.lt/faces/main. Paslaugų teikėjas iš užsienio pateikia atitinkamos užsienio šalies institucijos (profesinių ar veiklos tvarkytojų, valstybės įgaliotų institucijų pažymos, kaip yra nustatyta toje valstybėje, kurioje paslaugų teikėjas registruotas) išduoto dokumento, ar priesaikos deklaracijos, liudijančios, kad paslaugų teikėjas atitinka šį reikalavimą, skaitmeninę kopiją.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
-
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
-
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
1. Paslaugų teikėjas per pastaruosius 3 metus (arba per laiką nuo paslaugų teikėjo įregistravimo dienos, jei paslaugų teikėjas vykdė veiklą mažiau nei 3 metus) turi būti sėkmingai įvykdęs ir (ar) vykdo bent vieną ar daugiau sutarčių, kuri (-os) yra susijusi (-os) su atliekų surinkimo ir vežimo paslaugomis. Įvykdytos (-ų) sutarties (-čių) arba vykdomos (-ų) sutarties (-čių) įvykdyta dalis, sudėjus turi būti ne mažesnės vertės kaip:
I pirkimo daliai - 72000,00 Eur be PVM;
II pirkimo daliai – 109700,00 Eur be PVM.
Pastaba. Jei tiekėjas teikia informaciją apie vykdomą paslaugų pirkimo sutartį, laikoma, kad jo patirtis atitinka keliamą reikalavimą, jei vykdomos sutarties įvykdyta dalis per pastaruosius 3 metus yra ne mažesnė nei nustatyta I-II pirkimo dalyse.
2. Paslaugų teikėjas I pirkimo dalies sutarčiai įvykdyti turi turėti (nuosavybės, nuomos ar kt. teisėtais pagrindais) bent vieną šiukšliavežio automobilį su sumontuota konteinerių identifikavimo sistema. Naudojama transporto priemonė turi atitikti teršalų išmetimo standartą ne mažesnį kaip EURO V pagal 2007 m. birželio 20 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą Nr. 715/2007.
I pirkimo daliai - 72000,00 Eur be PVM;
II pirkimo daliai – 109700,00 Eur be PVM.
Pastaba. Jei tiekėjas teikia informaciją apie vykdomą paslaugų pirkimo sutartį, laikoma, kad jo patirtis atitinka keliamą reikalavimą, jei vykdomos sutarties įvykdyta dalis per pastaruosius 3 metus yra ne mažesnė nei nustatyta I-II pirkimo dalyse.
2. Paslaugų teikėjas I pirkimo dalies sutarčiai įvykdyti turi turėti (nuosavybės, nuomos ar kt. teisėtais pagrindais) bent vieną šiukšliavežio automobilį su sumontuota konteinerių identifikavimo sistema. Naudojama transporto priemonė turi atitikti teršalų išmetimo standartą ne mažesnį kaip EURO V pagal 2007 m. birželio 20 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą Nr. 715/2007.
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
1. Pateikiama paslaugų teikėjo pažyma, patvirtinta paslaugų teikėjo ar jo įgalioto asmens parašu ir antspaudu, kurioje nurodoma per pastaruosius 3 metus arba per laiką nuo paslaugų teikėjo įregistravimo dienos (jeigu paslaugų teikėjas vykdė veiklą mažiau nei 3 metus) įvykdytų (ir) ar vykdomų sutarčių sąrašas, kuriame turi būti nurodyta: įvykdytos (vykdomos) sutarties objektas, pirkėjo identifikavimo ir kontaktiniai duomenys, įvykdytos sutarties vertė ar vykdomos sutarties įvykdytos dalies vertė, sutarties trukmė, pateikiami užsakovų patvirtinimai (pažymos) apie sėkmingai įvykdytus ar vykdomus įsipareigojimus.
Pastaba. Perkančioji organizacija, siekdama įsitikinti arba patikslinti pateiktą informaciją, gali atskiru prašymu paprašyti pateikti nurodytų sutarčių patvirtintas kopijas arba išrašus iš sutarčių bei pirkimo objektą apibūdinančius dokumentus, ar kitus dokumentus, taip pat gali žodžiu ar raštu tikrinti šią informaciją tiesiogiai pas sutarčių sąraše nurodytus paslaugų gavėjus.
2. Pateikiamas transporto priemonės aprašymas arba gamintojo ar įgalioto atstovo techniniai dokumentai arba kiti lygiaverčiai įrodymai bei transporto priemonės registracijos dokumentas. Vežėjas, neturintis transporto priemonės, pateikia dokumentus (preliminariąją transporto priemonės įsigijimo, išperkamosios nuomos, transporto priemonės nuomos sutartį ar kt.), įrodančius, kad paslaugų teikėjas įsigis ar turės teisę naudoti konkurso sąlygų reikalavimus atitinkančią transporto priemonę.
Pastaba. Perkančioji organizacija, siekdama įsitikinti arba patikslinti pateiktą informaciją, gali atskiru prašymu paprašyti pateikti nurodytų sutarčių patvirtintas kopijas arba išrašus iš sutarčių bei pirkimo objektą apibūdinančius dokumentus, ar kitus dokumentus, taip pat gali žodžiu ar raštu tikrinti šią informaciją tiesiogiai pas sutarčių sąraše nurodytus paslaugų gavėjus.
2. Pateikiamas transporto priemonės aprašymas arba gamintojo ar įgalioto atstovo techniniai dokumentai arba kiti lygiaverčiai įrodymai bei transporto priemonės registracijos dokumentas. Vežėjas, neturintis transporto priemonės, pateikia dokumentus (preliminariąją transporto priemonės įsigijimo, išperkamosios nuomos, transporto priemonės nuomos sutartį ar kt.), įrodančius, kad paslaugų teikėjas įsigis ar turės teisę naudoti konkurso sąlygų reikalavimus atitinkančią transporto priemonę.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Tiekėjas ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo sutarties pasirašymo turi pateikti sutarties įvykdymo užtikrinimą (banko, kredito unijos garantija arba draudimo bendrovės laidavimo raštas). Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė - 5 proc. sutarties vertės.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2019-08-28
Vietos laikas:
14:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2019-08-28
Vietos laikas:
14:45
Vieta:
Telšių rajono savivaldybės administracija, 303 kab., Respublikos g. 32, LT-87333 Telšiai
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Šiaulių apygardos teismas
Šiauliai
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2019-07-19
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?