Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerija
188603091
A. Volano g. 2, LT-01516 Vilnius
Vilnius
01516
LT
Asmuo ryšiams:
Gintaras Vaskela
Telefonas:
+370 52191241
El. paštas:
gintaras.vaskela@smm.lt
Faksas:
+370 52612077
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
http://www.smm.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5177
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=491252Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=491252&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Švietimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Darbuotojų tarnybinių kelionių organizavimo paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
63510000
-
Kelionių agentūrų ir panašios paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos darbuotojų kelionių organizavimo paslaugos
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 139000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
63510000
-
Kelionių agentūrų ir panašios paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
A. Volano g. 2, Vilnius
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
1.1. Perkamos kelionių oro transportu paslaugos : kelionių oro transportu organizavimo paslaugos; kelionių kitomis transporto rūšimis organizavimo paslaugos; kelionės finansinių nuostolių draudimo paslaugos; viešbučių kambarių rezervavimo (ir esant poreikiui pirkimo) paslaugos; tarpininkavimo užsakant vizą ir dokumentų reikalingų vizai gauti paruošimo paslaugos; transporto iš/į oro uostą, viešbutį ir automobilių nuomos organizavimo paslaugos; Paslaugos bus perkamos pagal realų Kliento poreikį. Preliminarus kelionių kiekis kuris susidarytų PO veikiant normaliomis sąlygomis, per 12 mėnesių - kelionių oro transportu apie 350 bilietų pirmyn ir atgal, apie 900 naktų viešbučiuose ir apie 550 draudimo polisų
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 139000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
18
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
12.0.1-CPVA-V-202-01-0004
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pašalinimo pagrindų nebuvimas ir EBVPD
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
nėra
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Paslaugų teikėjas privalo užtikrinti sutarties įvykdymą pateikdamas deramai įformintą, atitinkančią Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimus, banko arba draudimo bendrovės besąlygišką ir neatšaukiamą Sutarties sąlygų įvykdymo garantiją (laidavimą) bei visus ją lydinčius dokumentus. Garantijos (laidavimo) suma – 1 000 Eur. Klientas už tinkamai ir laiku suteiktas Paslaugas Paslaugų teikėjui pagal pateiktą sąskaitą – faktūrą sumoka nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 30 dienų nuo dienos, kai Klientas gauna sąskaitą – faktūrą už suteiktas paslaugas
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2020-01-07
Vietos laikas:
15:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 2
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2020-01-07
Vietos laikas:
15:45
Vieta:
A. Volano g. 2, Vilnius
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimo su CVPIS priemonėmis gautais pasiūlymais procedūroje tiekėjai ar jų atstovai nedalyvauja
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/1
Vilnius
01501
LT
Telefonas:
+370 2625645
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
http://www.vat.lt
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Nustatyta pirkimo dokumentuose
VI.5)
Paskelbimo data
2019-12-13
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?